Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja aBu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Väsymyksen huomaa kyllä itsekin. Tällain vapaapäivinä ei ehkä niin voimakkaasti, kuin sitten työpäivinä. Ja itsellä se väsymys (todennäköisesti voin syyttää sitä..) aiheuttaa jotain aikaan saamattomuutta.. Ei meinaa saada mitään tehtyä, kun ei jaksa.. :/

Mulla on päällimmäisinä oireina väsymys, siis ihan hirveä väsymys, voisin nukkua 24/7. Sitten on kauhea nälkä koko ajan, pitää syödä tunnin välein jotain pientä, ettei tule kamalan paha olo. Kaikki suolainen himottaa ja makea ällöttää. Pahoinviontia on jo nyt. Kerran jouduin jo oksentamaankin, mutta apteekista ostetut rannekkeet vie onneksi aika hyvin pahimman huonovointisuuden pois.

Täällä taas tänään niin paha olo sunnuntai-aamun kunniaksi.. Ja ainoa mitä vois edes kuvitella syövänsä on perunamuusi?! Ja kaupanpäälisenä on kova vilu.

Täällä heräiltiin tänään menkkajuileihin. Siinä unen pöpperössä jo mietin, et jaahas, nyt ne menkat tuli ja kuvittelin vaan olevani raskaana :D No siinä sit herätessä kyllä pian tajusin, että kyllä mä tukevasti paksuna edelleen oon. Taitaa kohtu vaan kasvaa siellä ja jomotella... Tosi kummalliset unet taas mulla koko viime yön. Ja jossain vaiheessa havahduin siihen, et käännyin mahalleni nukkumaan ja tisseihin koski kovaa o_O Pahoinvoinnista ei tietoakaan, taas puurot ja voileivät hyvällä ruokahalulla vedetty. :) Väsymystä on täälläkin edelleen, tuntuu että menee nää viikonloput vaan kölliessä kun ei jaksa juurikaan touhuta muuta kun ihan pakolliset...

Mä oon ollu jo kolme ja puol tuntii töissä.. Tääl ei kyl ehdi oireita juurikaan miettii, mut väsyttää kyl ja koko ajan nälkä.

Mulla ei oo vielä muutako kaamea väsymys. Esikoisesta alko pahoinvoinnit jo ennen plussaa ja melkeen lervailin koko raskausajan :o

Sannis, mä heräsin kans viime yönä ihan samalla tavalla :D mulla tulee huono olo näköjään aamupalan jälkeen, eilen tuli ulos mutta tänään on toistaiseksi pysyny sisällä. Pakko mennä sänkyyn pitkäkseen että vähän helpottais..
Ja se paha maku suussa aamulla herätessä, yök. Mieskin tänä aamuna kommentoi et haisetpa pahalle :o

Mä käyn aina aamupalaa syötyäni pitkälleni ja toivon, että sisällä pysys. Ja pysyykin, kun malttaa sen 30min olla makuullaan syötyään aamupalat.

Mulla maistuu kans aamulla suussa ihan p*lle. Ekana aina hammasharja suuhun kun nousee sängystä :P
Nyt tuntuu, et tissit pursuaa liiveistä yli. o_O Mies hekottelee mun ongelmille kun peilin edessä järkyttyneenä tuijotin mun tissejä. En oo mikään ihan pieni tissinen muutenkaan, ei ne kyllä kovin suuretkaan oo ollut, mut apua mitkä lollot mulla tulee olemaan jos tätä vauhtia kasvaa :D Kroppa alkaa nyt selkeesti muuttua :D

Abu toimii kans parhaiten rauhalliset aamut. Aamupalan jälkeen petiin köllöttään että olo tasoittuu. Toivottavasti nyt kirjoittavat työterveydestä ens viikon saikkua, et Sais kärsiä näistä olotiloista rauhassa. Must vähä outoo että neuvolasta käskivät mennä työterveyteen, vaik oon käsittäny et neuvolasta hoidetaan raskauteen liittyvät saikut. No sanon et sieltä ohjattiin tänne, niin ei tarvis edes takas juosta.

Mä kävin äsken taas iltaykällä ja huomasin semmosta punaista oksennuksessa..en oo varma oliko verta :( onko muut huomannut? Ruokatorvi ja sisuskalut on kyllä aina tulessa kun on,ykänny. No kai ne väkisinkin ärtyy...enkä mä nyt superpaljo kuitenkaan oksenna. Hmmmm..

Voi kurjuus kun täällä jo joudutaan saikkuja miettimään näin aikaisilla viikoilla :( Toivottavasti Anell saat nyt kunnolla saikkua ja samalla levättyä. Ja samalla pahoinvointi sitten häipyisi...
Voiskohan se veri olla ihan vaan ärtymisestä johtuvaa. Useampana päivänä kun oksentaa, niin hapot yms nousee ja ärsyttää sisuskaluja...

Täällä ollut tänään ihan ennätysväsymykset. Tunnin lenkin jälkeen jouduin painelemaan kahden tunnin päikkäreille. Yleensä liikunta auttaa väsymykseen... Ja kiukutus on ollu läsnä koko päivän. Mies parka. Ärsyttää kyllä itteänikin. Tänään piti touhuta vaikka mitä ja käydä kaverin muutossa auttamassa, mut oli pakko perua kaikki kun ei olo anna periksi nyt. Syöminen ja nukkuminen on tarpeeks haastavaa just nyt...

Miten tässä jaksaa taas ma-pe töissä touhuta :(

Oksentaessa sais olla potta alla, kun kusetki tulee housuun :D Esikoisella on ollut hauskaa ainakin kun äiti pissii housuun :)

Tsemppiä työviikkoon kaikille!! Mulla kun on hoitotyö niin en näillä oloilla pysty toisia hoitamaan :(

Itselläkin ollut eilisestä lähtien aivan kamala väsymys. Onneksi sain sentään tänään itseni lenkille kammettua. Nukkuisin varmaan kellon ympäri jos vaan selkä antaisi myöten.

Väääääsyyyyttäääääää. Huoh.

Ei esikoisesta tämmöstä ollu. Pitäs varmaan kyllä suosiolla lopettaa vertaileminen. Mieluummin kuitenkin väsyn otan tähän raskauteen kuin sen viime kerran yökötyksen.. Onneksi esikko nukkuu päikkärit joka päivä niin hyvillä mielin voi käydä uinailee itekin :)

Nyt yritän väkisin pitää itteeni hereillä, että näkisin miehen vielä tänään, on tulossa vasta töistä. Voihan haukotus.

Aina iltaisin särkee alaselkää, tulee ns. kipupiikkejä alavatsalle. Ja nyt särkee kylkeä oikealle, alas. Jotenkin kipuja vaan kovin hätkähtää aina.. :/

Huh onneks teillä muillakin väsymys painaa. Mies jo uhkaili et nyt lääkäriin siitä, et kaikki ei voi olla kunnossa jos väsyttää näin paljon o_O
Mut kai tää normaalia on, ja tosiaan, ehkä vielä pahoinvointia parempi kuitenkin...

Väsymystä, tissit kipeenä, hajut tuntuu voimakkaana. Siinä oireet jo parin päivän ajalta, joiden perusteella tiesin ennen plussaa olevani raskaana. Nyt 4+1 ja kokemuksesta tiedän, että tästä se lähtee...
Juon normaalisti 2-3 litraa vettä päivässä, mutta tänään en ole pystynyt juomaan yhtään, kun se haisee kalalle??? Ei huh huh.. huomenna pitää hakea pullovettä kaupasta... :D

Abu, mulla tänään kans ollut outo kylkikipu. Ja vähän kans pistelyä alavatsalla ja ylipäänsä tuossa keskivartalossa epämukava olo.

Mä alan olla todella kyllästyny tähän nuhaiseen oloon. Koko ajan saa olla niistämässä. Alkoi jo vähän ennen plussaa ja jatkuu nyt ties monettako viikkoa. Argh, auttaako tähän mikään kun ilmeisesti ei ole flunssa vaan raskausoire?

Hemsku taitaa olla raskausoire, sillä täällä on plussasta asti aivasteltu ja niiskutettu :)

Takaisin