Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja aBu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tissit kipeenä ja siinä kaikki mun oireet. Välillä sattuu vietävästi vasemmalle puolelle mahaan. Jotenkin tuntuu aina vaan enemmän siltä, että tää on tuulimuna. Vaikka tosiassa en ees tiedä tuulimunan oireita... Mua ei okseta, ei väsytä eikä mikään ruoka himota. Lisäks mulla on muilta ollu maha heti kummulla. Tää on niin outoa tämä oireettomuus!

Hemsku mä muistan ton niin esikoisen odotuksesta. Oli pakko vaihtaa tahna toisen makuseen niin helpotti :D

voimia kaikille pahoinvoinnista kärsiville!
Yöllä huomaa että rinnat on kipeämmät kuin rintsikoissa, monesti herää ku kääntää kylkeä ja rintaan käy kipeää :D Hah, naureskellu yksinään et ekan kerran elämässä mulla on normirintsikoissa tissivako! Pienitissisen suuria iloja :D

Sama juttu nelroni tuon kivun kanssa yöllä kääntyillessä.

Voi jösses, että väsyttää, vaikka nukuin kuin tukki! Onks pakko lähtä töihin, jos ei taho? Sänkyyn peiton alle tässä vaan tahtois unia jatkamaan!

Toi tissikipu on kyllä inhottavaa! Esikoisesta tissit kipuili ja oon kauhulla oottanu alkaako sama nytkin, kun imetän vielä esikkoa. En millään haluisi vielä lopettaa. Painavilta rinnat on kyllä tuntunu, muttei onneksi vielä kipeiltä.

Tarkotus ois tandemimettää, jos tää imetys raskaana vaan onnistuu eikä esikoinen ala hylkimään rintaa tai maito lopu. Helpottaa varmasti sitä alun maitotulvaa ja pakkautumistakin, jos on tommonen tehokkaampi imijäkin tyhjentelemässä :)

Mulla on ollut myös rintojen arkuutta ja nyt viimeisen viikon aikana (tänään 7+0) kuvottanut toisinaan. Oksentanut en oo, mutta ihan yökkäilyjä kyllä muutamia kertoja. Toisinaan tuntuu alavatsassa jänniä tuntemuksia, mutta ei mitään kovempia kipuja.

Edellisessä keskenmenneessä mulla ei ollut missään vaiheessa oikeastaan mitään oireita. Vaikka keskenmeno pelottaa toki edelleen, niin silti on jotenkin luottavaisempi olo tällä kertaa kuin viimeksi. Viimeksi oli vain jotenkin alusta asti sellainen olo, että kaikki ei tuu meneen loppuun asti hyvin. Toi oireettomuus ei tietenkään välttämättä tarkoita sitä, että jokin olis pielessä, koska mulla on parikin kaveria, joilla ei ole oireita juuri ollut ja silti kaikki on mennyt kuten pitääkin.

Tänään vähäoireisempi päivä. Pahoinvointia ei juurikaan, näläntunne hallinnassa, enkä menny ees päikkäreille. Ei alavatsatuntemuksia. Ja tietysti pitää alkaa heti miettiä, että onks kaikki kunnossa.. :rolleyes:

Mulla on edelleen "kolikko suussa", eli maistuu metalli jatkuvasti. Siihen alkaa melkein jo tottumaan... Tämä ei vissiin kamalan yleinen oire ole kun ei muut ole täällä tuosta valitelleet?

Tämä oli se oire joka ilmestyi yhtäkkiä 10dpo ja jonka perusteella päätin tehdä testin, kun olin tästä oireesta joskus hiljattain sattunut lukemaan jostain...

Joo mulla oli muuten kans tuo metallin maku suussa suunnilleen sillon plussan aikoihin. Nyt oon unohtanu koko jutun, ei taida enää maistua o_O Tai sit en kiinnitä siihen huomiota, kun mullahan on koko ajan joku syöminen menossa. Napostelen koko ajan jotain pientä varsinkin töissä, ettei kuvotus yllätä, niin eihän siinä ehdi mitään metallin makua huomaamaan :oops:

Toivottavasti Anellilla rannekkeet helpottaa! Infoa sit meille onko tehoa, jos joudutaan turvautumaan me muutkin... :)

Mulla se metallin maku sekoittuu syömisiinkin. Joidenkin ruokien kanssa sitä ei huomaa mutta jotkut tietyt tekee aika jännän makuyhdistelmän...

Mulla maistu metalli ennen plussaa jo, ja maistuu vieläkin mutta siihen on jo niin tottunut ettei edes muista valitella sitä raskausoireeksi:grin
Tänään taas pahaolo nostellut päätään, saa nähdä meneekö ihan oksenteluun asti..

Tissit on nyt ihan kosketusarat ja jestas miten painavalta masu tuntuu nyt työpäivän jälkeen! Nälkä on edelleen hyvin voimakkaana ja tiheästi päälle iskevä, mutta toisaalta maha täytyy herkästi ja syönnin päälle on puuskuttava olo.

Täähän meni tosi hienosti! Rannekkeet ei auttanu pätkääkään, mikään ruoka ei pysyny sisällä iltavuorossa . onneks mun ihanat työkaverit otti multa pari asiakasta ja passitti mut kotiin. Täytyy kokeilla huomenna et laittaa ne ranteeseen jo heti kun herää. Nyt kotiin tekeen kuolemaa. Onneks vapaa viikonloppu! Toivottavasti muilla ollut parempi päivä :)

Tääl rintaan sattuu jos poika kiipee niiden päälle (niinku välil tekee).

Nyt tääl alko taas närästää, mietin voisko johtua makeasta jota tekee mieli kokoajan.

Anell, ite ainakin käytin ekassa raskaudessa yölläkin niitä rannekkeita. Hetkeksi otin vaan suihkun takia pois tai jos ne alko painaa liikaa. Ootko tarkistanu, että ne on just oikeessa kohdassa? Kantsii vaikka googlettaakin ja ettiä oikee kohta :)
Vaikka eihän ne tietty välttämättä hirveesti helpota, jos on tosi pahat pahoinvoinnit :/

Takaisin