Täällä alko olot ilmeisesti nyt. Pahoinvointi nosti päänsä viime yönä, niin ettei nukkumisesta meinannu tulla mitään. Samoin nyt aamulla öllöttää niin että mietin millonhan mullakin se ykä alkaa lentää. Toivon tosissani, etten alkaisi, koska yökin oksutaudissakin aina niin rajusti, että mulla on monta päivää kaikki vatsalihakset ja nivusia myötenkin paikat kipeenä. Meen ihan totaalisen voimattomaksi.
Aamulla oli myös metallin maku suussa. Tää on mulle ihan uutta, ei esikosta ollu moista. Ja vatsa sekasin. Mulla on vammamaha muutenkin, mutta nyt ihan ripulilla.
Aivastelua on muuten ollu itelläkin jo reippaasti ennen plussaa ja plussan tienoilla alko niistely.
Nyt vaan kyllä alkaa paniikki iskeä. Meillä on lauantaina muutto ja pakkaaminen vasta alkutekijöissään. Ton vuosikkaan hoito ja pakkaaminen oli muutenkin hankala yhdistää, mut nyt tällä ololla ja väsyneenä.. Mitähän tästä nyt tulee :/ Onneksi miehellä on enää huominen töitä ja sitte kolme päivää keretään pakkailee ennen kun on se muuttopäivä, niin ehkä me saadaan sitte yhdessä valmista.
Hitto jos on tää olo muuttopäivänä. Ei kyllä pysy sitten appivanhemmilta tää salassa...
Olipahan avautuminen.. Tuntuu vaan, että nyt niin monta juttua kaatuu päälle samaan aikaan :/