Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja aBu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täytynee hankkia ja kokeilla olisko hyvä :) tää selkäkipu on aika ilkeen tuntusta.

Jyvätyynyhän on helppo itsekin tehdä ;D Jos joku tarvii pahoinvointiranneketta, niin täällä olisi 2 ylimääräistä myynnissä :)

Juuri tänään katselin Lidlin mainosta ja pohdiskelin, että pitäisikö käydä ostamassa ompelusetti.. Taloudessamme ei ole ainuttakaan neulaa tai ompelulankaa! :D joten kovin helpolla ei tehdä itse mitään tässä taloudessa.

Tuon oon saman huomannut! Illalla meinaa iskee huoli, kun ei enää satu niin paljoa. Mutta aamulla ei tartte enää miettii, että onko kipu kadonnut vaiko ei.

No hyvä et muillaki samaa :D Nännit vain koko ajan kosketusarat. Joo aamulla aivan tuskasen kipeät :D

Huhhuh, nyt on kyllä paha olo. Valkoviini tuoksuu aika voimakkaasti! :/

Mulla kans yököttää. Ja hajuherkkyyttä ollut eilisestä asti, kaupassa tulvi joka suunnasta erilaisia hajuja. :-/

Mä meinasin saada tänään kohtauksen, kun täällä meillä käryteltiin kananmunia pannulla ja se haju.. :<

Mä oon tänään syönyt tortilloja, munakasta, sipsejä, karkkeja, kokista ja mikään ei ällötä. Kunnon herkkupäivä näin vuoden loppuun :D Sit lupaan himmailla ens vuoden puolella..

Mä oon syönyt leivän, sipsejä, spagettia, joulutortun. Juonut maitokaakaojuomaa ja vihreää teetä. Karkki ja mandariinit jäi syömisen yrittämisen tasolle.

Tääl ei oo kerinny tulla vielä hajuista tai ruuista mitään ihmeempiä.. Ihan lievää "kiristävää" ennemmikin ku kipeetä mahan jomottelua on, ja kuuma. Tänään on aivastuttanu ja muutaman kerran pyörryttäny. Tissit ei oo omia aikojaan kipeet mutta imetys sattuu.. Kerran näin outoja unia mitkä muistin, sama kävi esikon raskaudessa.. ja sit suutahdin jostain ihan turhasta, mikä kyllä meni raskauden piikkiin, en suutu niin helposti tai voimakkaasti ikinä.

Eka oire mistä olin ennen plussausta jo aika varma tärpistä oli kyllä toi että on armoton vessahätä koko ajan.. ja eilen alko tulla puuskittain jo selvää raskausväsymystäki.

Muokattu viimeksi:
Ai niin kauratyyny on kans huippu sitte imettäessä!

Sänky kutsui tätä tulevaa mammaa :) Vilustaa koko ajan ku lämmöt koholla ja väsyttää :)

Sänky kutsuis minuakin, jos mies kavereineen lähtis jatkaa iltaa muualle :D mutta ei, kun ei! Joten täällä makoillaan sitten sohvalla verkkarit jalassa. "Kipeänä". Olo ei kyllä kovin kaukana oo siitä "normi kipeästä", että ei tää nyt mikään kovin suuri valhe! :D

Itse sanoin et lähden hoitaan koirat, hyvä syy mennä kotiin. Hakea mies sit joskus :)

Ei edelleenkään etovaa oloa mistään.. sinä päivänä kun plussasin niin piti juosta vessaan muka oksentamaan muttei tullu mitää.. ennen plussaa oli myös huono olo monta päivää. Sen jälkee ei mitää. Tänään oli ensimmäiset menkkamaiset jomotukset. Hetken kerkesin jo säikähtää kunnes kuuntelin kroppaani tarkemmin ja tulin siihen tulokseen että kun pikkukaveri kasvaa tällähetkellä ihan mieletöntä vauhtia niin erillaisia tuntemuksia on varmasti. Menkkajomotuksia tuli kahdesti ja kesti ehkä minuutin kerrallaan.. tänään on myös huipannut muutamankerran mutta en tiiä onko kuvittelua, liittyykö raskauteen vai huippasko vaan :D Nännit ei oo yhtää kipeet mut muuten kyllä rinnat.. ja mulla sama homma, illalla helpottaa ja aamulla taas enemmän kipeemmät. Kertokaapa mulle, vaikkei tää liitykkään oireisiin että syöttekö te fetajuustoa? Hirveen ristiriitaista tietoa netissä! Tavallaan se on pehmeä juusto mutta Arlan kotimainen fetajuusto on pastöroidusta maidosta tehty.. mietin taas äsken kun söin fetajuustosalaattia, en mitenkään ahminut fetaa vaan muutaman palan söin.

Takaisin