Mut se tutkimus oli hauska. Koska tosiaan, jos oksentaa jonkin verran, niin raskaus sujunee paremmalla todennäköisyydellä hyvin. Jos oksentaa koko aika, niin se ei ollut enää hyvä. Ja vaikka ei oksentais, niin ei sekään välttämättä mitään tarkoita.
Muita oireita on kipeät jättitissit, paha olo jos syöminen venähtää ja itkuherkkyys. Välillä jomottaa alavatsaa ja pitää juosta vessaan tarkistaan tuleeko verta. Niin ja pissattaa koko ajan :D
Mulla on tällähetkellä oireena vaan tosi kova alaselkäkipu, onneks mies osti joululahjaks sellasen lämmitettävän vehnätyynyn ni saa vähän helpotusta. Lisäks viimeyönä mä heräilin ja kävin vessassa 2 kertaa, yleensä nukun tosi hyvin. Toivottavasti toi heräily olis vaan tällästä alun jännitystä. Mulla on myöskin alavatsalla turvonnut olo. Eka raskaus tosiaan oli oireeton ni innolla seurailen meneekö tääkin yhtä helposti.
Joo mä pyysin lahjaks sitä ku on niskat ollu hirveen paljon jumissa ja kipeet. Auttaa kyl hyvin, ihanasti rentouttaa. Sen voi myös laittaa pakastimeen jos kylmä helpottaa jotain. Ja nyt tosiaan oon alaselällä pitäny.
Mä oon miettinyt sitä menkka vatsakipuihin, mutta en ole saanut aikaiseksi. Nyt sitten just selkäkipua ajatellen miettinyt.. Täytyy ehkä hankkia ja kokeilla :)
Suosittelen. Mulla ollu aina kovan menkkakivut ja oon ite huono syömään kipulääkkeitä, tai en saa niistä apua ni oon kyl ollu tyytyväinen kaura/vehnätyynyyn.