Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja aBu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Eka oire, aivastelu, alkoi jo alle viikko oletetun hedelmöityksen jälkeen. Samoin voimakkaat mielialan vaihtelut. On itkettänyt tosi herkästi ja samoin olen hermostunut tosi herkästi koko viime viikon.

Joulupäivän iltana alkoi epäilyttää, että olisiko tässä sittenkin raskaana johtuen aivasteluista ja ajoittaisesta paineen tunteesta alavatsalla. Tapanina painon tunne oli jatkuva. 27.12. eli rv 3+5 alkoi rinnoissa tuntua lievää kipua ja koko illan nieleskelin oksennusta. 28.12. Rv 3+6 tein ekan testin, josta tuli hyvin, hyvin haalea haamuplussa, johon ei vielä uskaltanut luottaa. Rinnat kipeytyi entisestään.

Eilen rinnat tuntui painavan tuhottomasti ja tosi kipeät. Painon tunne jatkui alavatsalla. Illalla iski ihan yhtäkkinen uupumuskohtaus, joka veti minut täysin veteläksi. Nukkuminen auttoi.

Tänä aamuna rv 4+1 sitten selkeä plussa ja rintojen ja alavatsan oireet edelleen samat. :)

Alaselkää kolottelee ja alkoholin haju ällöttää. Mites muilla menee? :)

Ja mikä olo tuli isossa kaupassa ku nälkä alko oleen ja väsymys, tuntu ettei jaksa ja ei voi puhua tai tulee oksennus :D

Tänään ei oo ollut mitään muuta kuin tosi harvakseltaan repäisykipuja. Ja nyt mä tietty ikävöin niitä vähäisiä mitä oli :D

Mulla ainaki sellainen et tuntuu et joku repeää mahass :D tai miten sen nyt selittää :)

Kun nousee nopeesti esim sohvalta niin jomman kumman puolen munasarjaa (tms) vihlasee oikeen kunnolla. Sama tapahtuu jos täysin jalat suorana makuulla nostaa yllättäen yläkroppaa. Tämä ei siis tuu aina mutta äskenkin sohvalta lähtiessä pariinkin kertaan ku nopeesti jouduin pinkasta.

Menkkajomotuksia, repäisykipuja ja ajoittaist heikotusta/huonoa oloa. :) Niin ja edelleen runsasta valkovuotoa..

Mua turvottaa vieläkin vatsassa älyttömästi. Näytän ryhävalaalta, vaikka muutenkin olen pyöreä. Ja tää kuvattava olo on ihan kauheeta. Mikään ei maistu

Jyväsäkki nivusiin ja nukkuun. Toissapäivänä särki vasenta nivusta ja säteili reiteen nyt sama homma mut oikealla puolella

Saisi tulla kyllä enemmän oireita niin pääsis raskauden makuun ;) tosin kyllä mä ootin hirveesti millon tissit tulee kipeeksi että tulis jo niin tietäis että jotain tapahtuu ja nythän ne on sitten kipeet että ei tää nyt ni mukavaa olekkaan tää tissikipu :D mutta toistaiseksi ainoa oire joten onpahan jotain että tietää olevansa raskaana.3+4-4+3 mulla oli jatkuvasti paineen tunnetta vatsassa, ei kipuja ym mutta tunsin että jotakin vatsassa tapahtuu. Sitten ne loppuivat kuin seinään eikä ole tullut takas. Tosin rinnat kipeytyivät vasta sen jälkeen. Onko muilla käynyt niin että tullu huomattavia oireita jotka lähtenyt pois?

Takaisin