Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja aBu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Juu, ei. Ja emmä tiiä millä mä jäisiä nugettejakaan syön. Nyt ne on sulamassa tuolla pöydällä ja pohdin, missä muodossa niitä muka söisin :D

Täällä valkkaria lorahtelee kunnolla, aina säikähtää :D Ja hiiva tulehus vissii tulos,

Kävin äsken puntarilla. Painoa reilun kilon verran enemmän kuin ennen!! Alkaa vissiin kroppa keräämään nestettä... :grin Näin nopeasti?!

Lämmitin mikrossa, odotin et ne viilenty ja sit söin :D ja sit mies meni syömään loput! Mut se haki mulle niitä ABCltä lisää <3

Juu, valkovuotoa kyllä tulee täälläkin. Ei jatkuvasti, mutta aina välillä oikein reippaasti. Pien pelästys kieltämättä tulee aina..

Ennen raskautta olin sellanen kotipolttaja.. meni n.kaks-kolme röökiä päivässä. Välillä en polttanut ollenkaan..mutta jonkinlainen riippuvuus sitä kai tulee tuohonkin määrään.. sen jälkeen kun tein positiivisen testin niin en ole polttanut ainuttakaan, lopettaminen ei ole vaikeaa vähäisen polttamisen vuoksi mutta kroppa silti tarvis "kotirentoutumisnikotiiniannoksen" tai silloin kun alkaa joku ärsyttää.. niin mä syön sitten teidänkin puolesta joille ei ruoka maistu nimittäin tänne maistuu! Karkkia, jäätelöä, pizzaa, "kotiruokaa" salaattia, limukkaa....kaikki menee! :D Onneksi oon suht.koht liikunnallinen ihminen eli liikun kyllä päivittäin ja näin saan ehkä jotenkin pidettyä vauhdikkaan lihomisen hallinnassa mutta silti nauran jo tälle syömisen määrälle :D Pahin ku tosiaa tulee heikko hetki ja tupakkaa tekee mieli niin meikä mättää kaapista kaksin käsin herkkuja niin että tulee paha olo.... mutta tää helpottaa varmaa tässä muutaman viikon päästä..kuulemma.toivottavasti :D

Hahaha, jes! Mulla on syömärikaveri! :D Sipsikulhon pohja pilkottaaki just... eiliseltä jäi niin napostelin ne tässä istuskellessa.

Mä jatkoin eilisen karkkipussin tuhoamista! vähä äsken tortilloja ja sen jälkeen hirvee määrä karkkia että hyhhyi.... iha huono olo tuli mutta ei taida olla nyt raskausoire :D

Mäkin haluan syödä! Jossain vaiheessa iskee kiukku, kun en syö.. :< ehkä tää vielä muuttuu ja toivon paluuta tähän.. :D

Mulla viimeks oli roskaruokahimoja, en saanu Hesen burgereita mielestäni vaikka tavallisesti syön sellasta järkkyharvoin.Lisäks teki mieli vihreää... salaattia, kurkkua, päärynöitä, pinaattia, persiljaa, vihreitä kuulia.. kunhan oli vihreää. Ja aivan järjetön nälkä koko ajan, niin kova että se oli melkein kipua. Ja jos ei syöny vähän tämän tästä iski ihan mahdoton pahoinvointi. Alussa tuli enemmän painoa ku lopussa vaikka yritin pitäytyä niissä kurkuissa ja päärynöissä yms..

Nyt on tietty aikasta sanoa mitä vielä käy mutta toistaseks lähinnä noin päin ettei oikein mitään tekis mieli.

Mä hotkin ekan kohdalla kurkkua, meni useita päivässä, sit mandariineja meni pussikaupalla.. kesällä olin viimesilläni ja rouskutin jäitä. Nykyään ei tulis mieleenkään pureskella jäitä.

Mun ainoa himo esikoisen kohdalla oli rv 7-8 paikkeilla salaatti ja kivennäisvesi. Nytkin kivennäisvesi houkuttaa kieltämättä. Lidlin sininen Saskia erityisesti. Mutta ihan himon tai inhon puolelle ei mene mikään - ainakaan vielä. :D

Mutta hajuaisti on kyllä tosi herkistynyt mullakin, hieman ärsyttävä piirre.

Siis ihan kaikille, haistaa selkeästi normaalia herkemmin kaikki hajut ympäriltä.

Tässä just kävin yöpuulle, niin auuuuuu mun tissit!! Puhuitteko te täällä aiemmin, että iltoisin kipu lievempää? Kun mulla taas aina illalla rintsikat riisuessa, rintojen laskeutuessa oman painovoimansa varaan on kipu ihan hillitön! Aih!

Paistaminen ja siitä tuleva käry. Alkoholi. Pesuaineet. Olen normaalistikin haju herkkä, niin en ihmettele, että herkistyy entisestään..

Takaisin