Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja aBu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kauheita määriä lorahtelee valkovuotoa. Välillä oikein tuntuu, ku valuu jotain ja aina sitä säikähtää, et tuleeks verta.

Mulla ei oo varsinaisesti huono olo mut tuntuu hämmentävästi välillä pitkäänki leukaperissä siltä et jos ei nieleskele säännöllisesti niin jotain tulee ylös. Ei ei ei tämmöstä oiretta pliiiis...

Itse yritän syödä usein ettei tulee öklö oloa. Onkohan tässä joku vatsatauti päällä, kun 3 päivä et vatsa löysällä. Tai sit tämä on raskausoire.. :D

Minulla oikeastaan edelleen vain nämä kipeät tissit vaivaa - aina hetkellisesti olen jo paniikissa, kun kuvittelen kivun vähentyneen.. Mutta eiköhän se aika ennallaan ole. Ja pieni rintaisena nämä on jo nyt kasvaneet.. Rinnanympärys 4cm kasvanut :D

Nukkua en enää selkeästikään osaa. Jälleen todella huono yö - heräämisiä aivan koko aika. Kunpa oppisin taas nukkumaan!

Mutta ei muuta. Tai no vatsa elelee omaa elämäänsä, mutta se kuulunee asiaan.

Siis illalla itselläki tuntu et missä tissikipu on, mut aamulla se löytyikin :D Mies nauroi eilen kun makasin selälläni, et olenko ottanu toiseen tissiin silikonia, siis mulla on vain toinen rinta turvonnut, ja toinen hieman arka :D

Haha! :D Itsellä tosiaan, kun lähtökohtana niin pienet, niin nämähän on aivan pian tupla kokoiset! Millä mä sitten mtn salaan? :D

Vaikeaksi tehty tämä elämä! :D

Mun pitäisi soitella klo 8 neuvolaan. Joku neuvontanumerohan se oli. Tarvii saada lääkkeistä tietoa :)

Miksi odottaa? Itsekin olisin muuten ehkä ja tuo ei ole se numero josta saa aikoja tai muita varattua. Tuolta toivon saavani lääketietoa :)

Siis meillä päin neuvola on kiinni loppiaiseen, eli aukeaa 7.1 :) Mut pitää kumminki aika varata lääkärille et vaihdetaan lääkkeet :)

Eipä se täälläkään niin helppoa ollut. Nyt ne sitten soittaa takaisin joskus. Toimin vaan henk.koht avustajana, niin ihan koko aikaa ei pysty vastailemaan :/

Itse en tykkää yhtää ku ne sanoo soittaa takasi, ku ei aina voi puhua jos on töissä.
Pitihän se käydä hakemassa vielä yks testi niin näkee onko vahvistunu :)

Saa nähdä saanko vastattua just sillonkö sieltä joku tahtoo soitella..

Testien tekemiseen jää vähän niinkö koukkuun :D

Takaisin