Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja aBu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Siis täh luin nyt ohjeet, niin lukee et anna testiluiskan olla astiassa 3-5min :D annoin olla vain 7sekunttia :D

Eikai väsymys tule näin aikaisin, 4 tuntia reippaasti töissä. Ja sit kuin seinään loppu voimat ja alko väsyttää. :)

Mulla kans vatsa löysällä ollu jo useemman päivän, uskoisin et liittyy raskauteen. :P

HUS:lla on ihan loistava teratologinen tietopalvelu, josta voi kysyä lääkkeistä ja raskaudesta/imetyksestä!

Todellakin tulee väsymys jo nyt. Nimim. monena päivänä monet päikkärit nukkunut. Tänään silmät ristissä ku mies meni töihin ja mä lomailen vielä lapsen kans. Just herättiin päikkäreiltä mut saatan kyl ottaa toiset kun mies kotiutuu :D

Mies nauroi kun menin kotia syömään niin istuin vain lattialla koiran kanssa enkä mitään saanut aikaiseks :D Sit ku sai syötyä niin piristy taas :D

Mulla on toi korva edelleen kipeä siitä yhdestä pisteestä. Ei tee ees mieli nukkua sen päällä. Pitää varmaan laittaa mies tutkimaan sitä illalla et onko sielä oikein haava (mitä en usko) vai oireileeko toi kohdun heijaste tosiaan noin selvästi.

Mulla ei tissit enää oo yhtään niin kipeet :o Tai ehkä olen vain tottunut siihen kipuun? Hmm..

Mulla on myös ns. ruokahaluttomuutta. Ei tee mieli yhtään mitään :/

Teillähän on paljon oireita :O Ja mulla ei ole mitään muuta paitsi se, että menkat jäi pois... Hmm....

Mä voisin luopua vaikka kaikista! Paleltaa, tissejä särkee, ei saa nukuttua, ei tee mieli syödä..

Haha Nelroni, toi on kyllä totta, pitää koputtaa puuta!

aBu lähettää osan oireistaan mulle niin osaisin ehkä jotenkin helpommin uskoa olevani raskaana!

Nelroni, näin se menee! :D

Onko täällä kukaan muu seurannut lämpöään? Onko koholla? :>

Täällä pitää siirtyä jo kokoa isompiin rintsikoihin! Hahha :D ja nyt oli lämpö 36,9 :)

Mä en oo lämpöö mittaillu, mut koko ajan on kuuma. :D

Äsken oli ihan hirveet repäsykivut toisella puolella, kun nousin liian nopeasti ylös. Ihmeen aikasin neki alkaa.

Takaisin