Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja aBu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä olen taas nukkunut kaksi yötä paremmin kuin viimeiseen puoleen vuoteen. Mies yritti patistaa lääkäriin kun nukun niin hyvin :grin

Minulla on nyt särkenyt vatsaa enemmän tai vähemmän aina ovulaation jälkeisestä ajasta. Juuri ennen kuukautisia olin aivan varma, että ne alkavat, koska alavatsaa särki sen verta. Nyt sitten tulee ns. kipupiikkejä ja aina särkee tuonne alavatsaan. Särkee, sitten se menee ohitse/lieventyy ja sitten taas särkee kohta. Onko kellään muulla kipuja alavatsassa? Osaako kukaan sanoa, onko se normaalia? :>

Noniin, eli se saattaisi olla ihan normaalia. Eli ei välttämättä mitään hätää :) Mutta hetkellisesti miettii, että miten päin tässä pitäisi olla kun särkee vain!

Mutta kun tarpeeksi googlettaa, niin se muuttuu äkkiä huonoksi merkiksi! :D Tarvitsin jonkun, joka osaa sanoa, että normaalia on!

Mie sanon et normaalia on! :) Itse yritän kiertää kaikki negatiiviset aiheet googlesta :D

• Tykkään
Reaktiot: aBu
Se voisi olla fiksua. Mutta jostain syystä ne aina jostain vain hyppää eteen! Mutta täytyy vain uskoa, että se on oikeanlainen merkki raskaudesta ja sillä selvä :) Lämmöt on ainakin edelleen koholla, joten eiköhän tässä edelleen raskaana olla.

Mulla kans alavatsan jomotteluja vaihtelevasti. Aiemmissa raskauksissa oli myös. Oikein kova vatsakipu ja tuhruvuoto voi toki olla merkki kohdunulkoisesta raskaudesta.. Kannattaa pysyä poissa googlesta, saa äkkiä lietsottua itsensä paniikkiin. :D

Mulla on myös sellaisia .... ööö... onko ne nyt sit repäisykipuja? Kun nousee nopeasti tai makaa selällään jalat suorana ja siitä koittaa nostaa yläkroppaa niin jomman kumman puolen munasarjaa (?) vihlasee todella kovaa. Se menee heti ohi. Niitä tulee muutama päivässä ja näitä oli viimeksikin eli kuuluu asiaan :)

Onneksi ei ole vuotoa näkynyt - sen kohdalla paniikki olisi jo päällä! Mutta täytynee vain uskoa, että kaikki sujuu hyvin, vaikka vatsaan särkisi.

Okei, helpommin sanottu kuin tehty :D Itse kans välillä saan hermoilukohtauksia :)

Niinkö saunan jälkeen rinnat ei ollu niin kipeät, niin heti ihmettelen et loppuku tissikipu :D

Mulla oli viime raskaudessa raskausihottumaa ja se oli ihan kamalaa. Kauhee nokkosrokko. Nyt alkaa jo jalat kutisemaan hirveesti. Viimeks se alko noin puolessa välissä.

Kutinanestoon lääkkeitä. Niitä ei kuitenkaan kauheen hyvä oo raskaana syödä. Viimeks päädyttiin käynnistykseen ku tulin ihan hulluks

Takaisin