Ainiin tosiaan hajuvedet myös inhokkilistalle, itekään en oo pystynyt niitä plussauksen jälkeen käyttämään ollenkaan, kun tuntuu että kaikki haisee ihan yhtä hirveiltä. Töissäkin oikeen juhlaa kun työkaveri lemuaa tupakilta ja markettihajuvedeltä..
Tällä viikolla tuli sellanen olo että jotain hajustetta tekis mieli laittaa, niin laitoin sit viime kesäksi ostamaani BodyShopin Mango edt:tä. Ja voi että se tuoksui yhtäkkiä hyvältä!
Unettomuus edelleen täälläkin vaivana, onko tää nyt neljäs vai viides viikko, kun aamuyöstä herää ja valvoo sen tunnin-kaks.. ja siinä välissä pitää käydä vessassa, ja tarpeeks kun valvoo niin ehtii tulla nälkä niin pitää syödäkin vielä (tämän varalle mulla on keitettyjä kananmunia jääkaapissa, yks riittää yönälkään). Ei oo hääviä...
Alaselkä on jumissa ja vinossa taas, yritin tehdä pilatesta ja maata selällään lattialla, ei meinannu onnistua ollenkaa:S Olkapää kipuilee, niskat jumissa (no ne nyt on aina). Pääkipua ei oo viime viikon jälkeen luojan kiitos enää ollu, mutta ehkä siihen vaikuttaa sekin että pystyn juomaan taas kahvia kupillisen päivässä.
Mulla on melkeen koko ajan inhottava paskanmaku suussa! Hyi hemmetti. Ei auta vaikka pesis hampaita jatkuvasti. Välillä tuntu että tuo tuli maitotuotteista, mutta kyllä se taitaa tulla kaikesta ruuasta..
Tällä viikolla tuli sellanen olo että jotain hajustetta tekis mieli laittaa, niin laitoin sit viime kesäksi ostamaani BodyShopin Mango edt:tä. Ja voi että se tuoksui yhtäkkiä hyvältä!Unettomuus edelleen täälläkin vaivana, onko tää nyt neljäs vai viides viikko, kun aamuyöstä herää ja valvoo sen tunnin-kaks.. ja siinä välissä pitää käydä vessassa, ja tarpeeks kun valvoo niin ehtii tulla nälkä niin pitää syödäkin vielä (tämän varalle mulla on keitettyjä kananmunia jääkaapissa, yks riittää yönälkään). Ei oo hääviä...
Alaselkä on jumissa ja vinossa taas, yritin tehdä pilatesta ja maata selällään lattialla, ei meinannu onnistua ollenkaa:S Olkapää kipuilee, niskat jumissa (no ne nyt on aina). Pääkipua ei oo viime viikon jälkeen luojan kiitos enää ollu, mutta ehkä siihen vaikuttaa sekin että pystyn juomaan taas kahvia kupillisen päivässä.
Mulla on melkeen koko ajan inhottava paskanmaku suussa! Hyi hemmetti. Ei auta vaikka pesis hampaita jatkuvasti. Välillä tuntu että tuo tuli maitotuotteista, mutta kyllä se taitaa tulla kaikesta ruuasta..