Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja aBu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Höh miksen mää löydä sitä nimijuttua tuolta etusivulta ainakaan mistään. :sorry:

Lääkäril tais olla niin monta kertaa päivässä sormi jonkun persiissä ettei enää itekkään kiinnittäny huomioo milloin se sinne sujahtaa :yuck: En muista joutuneeni yllärisormen uhriks eikä synnytystapaakaan kyllä mitenkään arvioitu.. salissa kätilö naureskeli jotain että kyllä tuolla lantiolla ainaki pitäis helposti syntyä (ihan ulkomittoihin perustuva näönvarainen arvio) ja mun teki mieli sanoa et sano vaan rohkeesti: läski :chicken:

Mutta juu niitten ennenaikaisten supistusten takia kohdunsuuta ultrattiin jossain vaiheessa sillä dildon näkösellä anturilla jossa oli härskin näköinen kertakäyttöhanska päällä.. ja tosiaan lääkäri vastas yhteen puheluun ja piti lisäks pienen neuvottelun lounastaukojen järjestyksestä toisen lääkärin kanssa ottamattamatta kapinetta pois siksi aikaa toosasta.. vähän öh, jänskä fiilis :wacky:

Hyvä Suski :D Täällä kyllä meinaa unohtua toi lainaaminen..

Joo siis mäki löysin sen jutun pari pv sitten ja nopsaan sitä lueskelin mutta nyt en löydä koko juttua enää mistään. Höh.

Hiphei hurraa! Eilen meni koko päivä sangyn ja sohvan armoilla, aivan järkyttävä migreeni!
Ja tämä aamu alkoi vallan mainiosti, pieni kettumainen särky.. Ja aamupala kaaressa ämpäriin! :grin:hungover:
Etova ja äklö olo ollut koko päivän, ruokakaupassa käynnin jälkeen olo helpotti kun sai paketista suoraan vähän meetvurstia ja päälle jädeä! Hyvin menee! :p

Samoin! Migreeni on palannut, voi wuppiduu. Sainkin 3 viikkoa nauttia säryttömyydestä. Saa nähdä monta päivää tällä kertaa kestää kohtaus..

Mulla ei ihme kyllä ole ollu ollenkaan migreeniä tässä raskaudessa. Nyt on kyllä ollu viikon putkeen normaali päänsärky ja semmonen jännä niskapäänsärky.. niiden kanssa pystyn elämään mut toivottavasti ne ei laukaise kunnon migreeniä, mulla yks mikä aloittaa kohtauksen on juuri tuo niskapäänsärky tai sitten niskan hierominen..

Tsemppiä kaikille migreenistä kärsiville, kyllä vaan on kaamea vaiva. Pysyköön poissa!

Tsemppiä migreenistä kärsiville! Itsellä aina toisinaan vain kovaa päänsärkyä ja sekin jo tuntuu pahalle :(

Mäkin sairastan migreeniä, mutta tän raskauden aikana ei ole ollut yhtään kohtausta. (toistaiseksi) Ja tälleen kevät talvella se on aika harvinaista. Pari vinkkiä jotka itellä on toimineet migreenin ehkäsyyn: älä syö yhtään natriumglutamaattia E621 (sitä on tosi monessa paikassa. esim liemikuutioissa ja tietty sipseissä sekä grilliruuissa) Pidä ruokavalio mahdollisimman gluteenittomana ja laktoosittomana. Tämä on toiminut mulla parhaiten vähentämään kohtauksia. Estolääkkeet ei toimi tai aiheuttaa järkkyjä sivuoireita.

Tää viikko on ollut niin karmee tän pahoinvoinnin osalta että olen nyt lipsunut näistä omista ohjeistani. Eilen söin pahimpaan murheeseen natsopalleroita. Ei maistuneet yhtään niin ihanille kuin muistelin, mutta puoli pussia meni. Katsotaan tuleeko rangaistus. Mitä sitä pitäisi syödä kun keho huutaa suolaa kaikessa muodossa? Onko jotain hyviä vinkkejä?

Tsemppiä migreenisille!

Tsemppiä migreenistä kärsiville, en osaa edes kuvitella miten inhottavaa se varmasti on! Itellä oli pari viikkoa väsymyksestä (ja kofeiinittomuudesta) varmaankin jothuva päänsärky, nyt pari päivää ollut jo onneks parempi, kahviakin oon saanut juotua kupillisen päivässä.

Mimosa, mulla on välillä tapana sekoittaa merisuolaa vähähiilihappoiseen veteen. Ei se siinä nyt niin maistu (no, toki jos laittaa kunnolla.. :D ) mutta välillä tuntui helpottavan oloa kuitenki.

Mulla on kyllä makuaisti jotenkin aivan hukassa, tuntuu että mikään ei enää maistu samalta ku ennen! Eilenkin tein tän päivän eväitä, paistoin jauhelihaa ja mielestäni maustoin sen oikein kunnolla, niin pyh, se maistunut miltään.. lisäsin sit suolaa vielä puoli lusikallista kun ennen oon pärjännyt paljon vähemmällä maun suhteen. Ja toki sit napsin 1/3 siitä jauhelihasta illalla jo.

Yöllä olikin kiva herätä mahakipuun, ei auttanut maito, vesi, vessassa käyminen eikä mikään asento tuntunu hyvältä:< Nukahdin sit jossain välissä, mutta edelleen kipristelee välillä inhottavasti:/ En tiiä johtuisko tosta jauhelihan syömisestä, vai mistä. Toissapäivänä tein 30min rauhallisen venyttävän pilates-sarjan, ja heti sen jälkeen ja siitä lähtien on ollu ihan outo ja huonohko olo. Yritä tässä ny sitte liikkua..!

Minusta alkaa tuntua, että alkuraskauden oireet on palaamassa taas. Lämpö kohonnut sinne missä oli plussan jälkeen, paleltaa, tissejä aristaa, ei oikein mikään maistu.. huomenna starttaa rv13, niin emmä kyllä kaipaisi enää jo kerran voitettuja oireita takaisin! o_O

Merisuolaa en ole vielä kokeillutkaan. Mä olen tähän asti laittanut ruususuolaa näkkileivän päälle, mutta alkaa jo tympäsee. Myös olen veteen sekottanut ja suoraan kämmeneltä nuolassu. Ehkä toi merisuoa maistuis erille. Yritin itse tehdä suolapähkinöitä, mutta haju etoi niin että oksensin. Mies laittaa tomaatille suolaa ja sitä olen nyt kans välillä syönyt. Kurkkua suolalla menee myös. Sipseissä taitaa houkuttaa myös rasva ja energia.

Edellisenä päivänä toiminut juttu ei toimi enää seuraavana päivänä. Harmillista kun ei voi ennakoida ja pitäis kokoajan kehitellä uutta. Varsinkaan kun ei itse pääse kauppaan.

Päänsärky taltutettu, tältä erää. Ja tais olla niska-hartiakipuilusta aiheutuvaa päänsärky ei migreeni, kun näin helpolla vaimeni ;)
Kävin pitkästä aikaa tiistaina pilateksessa ( kun vissiin jotain tarttis ittelleen tehä) ja sieltä tän niskakivun ja jäykkyyden hommasin. Nice
Ps.urheilu on vaarallista ;)

Takaisin