Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja aBu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pelp: Ootko kokeillut, että pakastaisit pakkasessa mehua tai mehukeittoa sellaiseksi jäähileeksi? Ite todennut varsinkin vatsatautien jälkeen, että pysyy paremmin sisällä eikä pistä niin yrjöttämään kun jäinen hile sulaa hissuksiin suussa. Sokeri imeytyy siten myös vähän nopeammin jo suun limakalvoilta?
Kamala kyllä lukea, ettei oteta kantaa ja annetaan vaan ihmisen sinnitellä noilla voinneilla. Jos ei kukaan ota kantaa niin kävisin kyllä sitten varmaan itse jossain yklsityisellä, nekin voi lähettää akuuttiin jos on huono tilanne! Paljon voimia ja tsemppiä! :)

Mulla ollu tänään vähän huonompivointinen päivä. Pala kurkussa koko ajan :/
Kaupassa käytiin ja tuli puheeks tuulilasinpesuneste. Kerroin kerran kun joku uus aine haisi mun nenään ihan liikaa sitruunalle ja mies nyökytteli autossa vieressä. No nyt sit tajusin kysyä että haistoko se oikeesti sen sitruunan ja nyt se myönsi että ei :D eli kaikki olikin mun nenässä eikä pesunesteen koostumusta oo muutettu :D

Mä tossa siivoilin ja menin putsaamaan vessasta lattiakaivoa. Virhe.. :yuck: Nyt on oksennus kurkussa koko ajan.

Mulla olo kohentunut kummasti, vielä mahaan koskee ja jotkut ruuat tulee ylös mutta kaikkea ei voi saada :grin

Keksin hörppiä noita mun juomi pillillä, en tiedä mikä siinä on mutta ne on hyvin sisällä nyt pysynyt :smug:
Uskalsin jopa kokeilla miehen tekemää kinkku kiusausta, hirveästi en voinut syödä mutta vähän kuitenkin:)

Ihanaa, että jotain saat jo pysymään sisällä pelp! :) toivottavasti olo tuosta lähtisi nyt kohentumaan,

Mä oon tuon pillitaktiikan kuullut ennenkin! Oiskohan täällä foorumilla sitä joku aiemminkin vinkannut. Tuo pitää muistaa, jos tulee tilanne eteen joskus itelläkin...
Kiva että joku sielläkin jo sisällä pysyy, se on nyt pääasia :)

Jäätävä väsymys! Miten tässä pitäis jaksaa töihin lähtee? Nukahdin jo kahdesti aamupalan jälkeen sohvalle

Mulla aina toisinaan iskee illalla todella kurja ilo. Päätä särkee, on paha olo, on ylipäänsä tukalaa olla. Eilen vetäsin mehujään illalla ja se helpotti. Olen jo aikaisemmin miettinyt, että voisiko johtua liian vähäisestä juomisesta.. mutta siinä olossa on vaikea saada, enää esim. vettä juurikaan alas. Hmm.. kellään muulla vastaavaa? o_O

Kokeilemalla selviää Abu. Ota yks päivä niin, että lipität vettä ihan kunnolla, ota vaikka kaks puolentoista litran pulloa jääkaappiin vettä ja päätä, et ne pitää olla illalla tyhjät. Jos ei illalla ole kurja olo, niin sit nestehukkaa se vain on. Mulla menee nyt joku kolmisen litraa vettä päivässä, ennen riitti kaks...

Mullakin menee kotona ollessa vettä tasaiseen tahtiin, koko ajan on pöydällä lasi jossa vettä. Ja siitä tulee sitten juotua tosiaankin tasaseen. Mutta töissä ei sitten välttämättä tulekaan juotua niin tasaseen. Kun en tiedä onko syyllinen nyt neste vai rasitus ylipäänsä. Mutta työpäivinä se olo kuitenkin vaan tuppaa yleensä iskemään.. Luulen, että saattais olla liian vähäinen juominen, kun töissä voi koko aikaa hörppiä..

Mulla kans iltaisin samanlainen olo kuin aBulla o_O varsinkin kun syö iltapalaa, tulee sen jälkeen nopeasti huono olo. Sitten täytyy aina yrittää päästä mahdollisimman nopeasti maate, se helpottaa oloa. Vettä oon yrittänyt kans juoda paljon, mutta en tiiä voisko toi liittyä väsymiseen? Tosin nyt parina iltana mulla on ollut lämpöäkin, sekin tekee höntin olon.

Joko se on liian vähäinen juominen tai sitten kroppa oireilee kivusta. Mulla leikattiin nilkka vihdoin syksyllä kuntoon, mutta ennen sitä se kipuili ja toisinaan niin pahasti että pisti voimaan pahoin..

Väsymyskin on yksi varteenotettava vaihtoehto kyllä! Olisi vaan kiva kun keksisi jotain, mikä auttaisi :>

Mä en saanu taaskaan unta ja tuli huono olo, vaikka olin puputtanu koko päivän jotakin. Oli pakko syödä omena ja sit etominen loppui ja uni tuli. Ihan outoo, et maha täynnäkin joutuu ahtaan.

Joo ei viime yönä nukku masa vieraillut täälläkään, mentiin miehen kanssa ajoissa nukkumaan kun kummallakin univelkaa. Kappas kummaa kun sänkyyn pääsin ni väsymys tipotiessään, yhteen asti pyörin sängyssä ja kuuntelin kun mies kuorsasi kunnes luovutin :confused: eipä sit mennyt yö muutenkaan lepposissa merkeissä, noin neljän aikaan tuli ihme olo että mä valun, kävin vessassa ja alushousut oli ihan veren sekaisessa valkovuodossa (sitä verta oli ihan reippaasti)

Ja ei muutakun paniikissa mies hereille ja taas soittoa akuutti 24:seen, käskivät taas odottaa että oma terveysasema aukeaa ja aika sinne. Onneksi sain heti 15 yli 8 ajan mukavalle mies lääkärille, ultrassa kaikki ok rapunen heitteli voltteja sekä sydän jumpsutti nätisti, sisätutkimuksessa ei muuta epänormaalia kuin että lievää vuotoa (jonka alkuperää ei tiedä) ja mulla kohdun suu hirmu ylhäällä, mutta tiivisti kiinni. Labrassakin kävin ja äskön lääkäri soittelikin että kaikki ok, hormoonit noussu 36 540 kun viimeksi olivat 34 128. Lääkäri vielä varasi mulle torstaille heti aamuksi kontrolli käynnin ja uuden labra ajan:)

Kyllä taas säikäytti, mutta ehkä uskallan luottaa että kaikki nyt kummiskin ok..

Huvittavinta oli kun soitin terveys asemalle niin kyselivät "Meillä olisi ensimmäinen aika kahdeksan jälkeen, mutta mies lääkärille, laitanko sut klo 12:30 naislääkärille? Lopulta tokaisin että ihan sama onko lääkäri mies vai nainen taikka vaikka kirahvi kunhan asiansa osaa ja pääsen nopeasti, oli hoitaja hetken vaivautuneen kuuloinen :grin

Huh, kyllähän tollainen pelästyttää. Onneksi pääsit ajoissa ja kaikki kunnossa. Joo, ei tossa tilanteessa oo mitään väliä, kuka kattoo, kunhan pääsee mahdollisimman pian.

Oi kauhee kun varmasti säikäytti. Onneksi kuitenkin sait varmistuksen että kaikki kunnossa. Mulla oli ennen periaatteena et menen vaan naislääkärille mutta tosiaan tilanne muuttunut niin että se kirahvikin kelpaa :grin

Huh, kuulostipa pelottavalta! Onneksi kaikki kuitenkin hyvin! Eipä sillä tuossa tilanteessa ole pienintäkään merkitystä, kuka kattoo. Pääasia, että äkkiä saa selvyyden asioihin.

Takaisin