Nyt on pakko jo tulla kysymään teiltä neuvoa, alkaa omat keinot loppua
Mulla ollu koko viikon ajan kaamea migreeni joka ei panadolilla ohi mene, pahoinvointi on voimakasta ja ainoat ruuat mitkä pysynyt sisällä on ; appelsiini, kuiva ruisleipä ilman päällisiä ja levitettä, pienet määrät raejuustoa ja vesi.
Raskauden alussa painoin 80kg ja nyt enään 73kg, niin ja pituuttahan on se 179cm. Oireina myös paha unettomuus, vuorokaudessa nukun max.4h.
Myös kovat maha ja lonkka kivut ollu koko ajan seurana, mutta minkään laisia vuotoja ei ole ollut. Pyörtynyt olen viikon aikana jo 8 kertaa, en normaalisti pyörtyile koskaan. Yksin jos kotona olen en enään uskalla oikein kävellä vaan menen mieluiten nelinkontin, ettei satu pahemmin. Suihkussa käyminen on tuskaa kun huimaa niin paljon ettei tolpillaan pysy. Verenpaineet heittelevät kovasti.
Puhuin tästä neuvola tädilleni torstaina ja hän sivuutti asian olkia kohauttamalla sekä sanomalla että on normaalia. Käski myös ottaa panadolia 4xpvä. Ultrassa oli kaikki ok ja rapusen sykkeetkin näkyi hyvin.
Mies tässä on minua enemmän huolissaan, lääkäri ajankin sain vasta ens torstaille,
Eli olenko turhaan huolissaan vai pitäisikö vielä yrittää maanantaina neuvola tädin kanssa jutella?