Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja aBu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tommosen panadol pore 500mg reseptin minäkin sain sairaalasta migreeniin, vaikka muuten olikin täysin turha reissu. Muutaman kohtauksen oon niillä saanu taltutettua, se tosin vaatii aika lailla ennakointia. Jos kohtaus päällä, niin on turha yrittää.
Itsellä tosiaan rv 11+5 ja tällä viikolla ei oo ollu migreeniä (jeee!), enkä oo oksentanu, vaikka oon ollu vielä todella hajuherkkä. Kävin Oulussa työmatkalla ja siellä oleva sellu?tehdas haisi niin pahasti nenään, että meinasi kyl ykä lentää ;)

Tällaista tää mun hajuherkkyys. Mies paistoi lettuja ja vaikka liesituuletin oli päällä, niin sen verran rasvan käry leijaili ruokapöytään asti, että oli pakko mennä suihkuun, kun hiukset haisi ihan rasvaisille letuille. Nyt tietty tuntuu, että koko talo haisee.

Mulla on ollut sama Panadolin kanssa ikuisuuden jo, täytyy ottaa heti kun yhtään tuntuu, tai sitten ei toimi. Hyvä jos Buranaa voi ottaa kertaluontoisesti, sillä on huomattavasti parempi teho! :)
Mulla jää se kipu päälle jos ei taltuta heti kunnolla. Yhh!:mad:

Nostan kyllä hattua teille, joilla on jo ennestään lapsia ja joudutte heidän kanssa touhuamaan oloista huolimatta. Aamu oli hyvä, mutta sen jälkeen alkoi etomaan. Nyt olen vain makoillut ja tekisi mieli jatkaa löhöilyä, mutta pakko lähteä vielä liikkeelle... :hungover:

Täällä taas harvinaisen oireeton päivä. Ruoka maistunu tosi hyvin eikä oikein oo ollu paha olo. Ainoa oire on se että hajuaisti on herkkä ja vatsa pömpöttää. Tämmöisinä päivinä just tulee eniten sellanen olo että onko tässä edes raskaana :confused:

Pilvikirsikka Joo tää lapsen kanssa näissä oloissa olo ei oo herkkua. Eiköhän meille kaksi lasta riitä, koska en kestäisi enää raskautta pahoinvointeineen jos jaloissa olisi useampi lapsi viihdytettävänä.

Mulla on menny yllättävän hyvin, vaikka oon vielä kotiäitinä tuolle esikoiselle. Mutten oo kyllä ollut tosi huonovointinen enkä mielestäni yhtä väsynytkään kuin esikoista odottaessa. Mietin, että väsymyksen kanssa ehkä osittain siksi kun nyt, vaikka on tavallaan töissä 24/7, niin silti on enemmän mahdollista pitää niitä lepotaukojakin. Kun olin töissä esikoista odottaessa, oli pakko sen työpäivän ajan aina tsempata ja sitten makasin rättiväsyneenä loppuillan sohvalla. Ehkä myös etomista ei oo ollu samalla lailla, kun voi myös napostella koko ajan silloin kun on tarve, eikä odottaa jotain sopivaa hetkeä töissä. Nyt tosin oon edelleen parantumassa flunssasta, joten se vaikuttaa jaksamiseen

Minäkin luulen, että ihan heti tämän kakkosen jälkeen ei meille olis kolmatta lasta tulossa, mutta en sulje pois sitä vaihtoehtoa, että yritettäisiin joskus sitten kun nämä nyt pienet olisi isompia ja se viihdyttäminen erilaista (siis että lapsi osaa jo paljon tehdä asioita itsekseen ja viihtyy omissa leikeissään). Lisäksi se mahdollinen kolmas raskaus voisi olla niin, että olisin mennyt jo välissä takaisin töihin ja lapset olisivat hoidossa (tai jopa eskarissa/koulussa) päivän, niin se viihdyttäminenkään ei olisi tällaista täyspäiväistä kuin kotiäidillä.

Itse olen nyt pohtinut, että onneksi ei ole lasta, jonka kanssa pitäisi olla. Nyt ollut reilu 3vkoa saikulla ja kun lapsesta ei ihan noin vain otettaisiin saikkua.. o_O

Kipeytyykö muilla jalat nyt seisomisesta? Mä tein tossa makkarasoppaa eli seisoin, kun pilkoin makkaraa ja kuorin ja palottelin porkkanaa. Meni ehkä 20min, kun jalkapohjat oli jo ihan kyllästyneet siihen hommaan. En mä mihinkään seisomatyöhön ookaan tottunu, mutta kyllä mä silti ny ennen oon ruuan pystyny laittaan!

Foxland, aivan samat ajatukset. Kyllä kaksi riittää. Ei musta ois näihin oloihin enää ollenkaan. Toivottavasti tää raskaus onnistuu ja lopulta se lapsi saadaan, koska muuten voi olla, että on pakko lykätä kakkosen yrittämistä. En vaan ihan pian tähän perään jaksaisi tätä kaikkea uudestaan.

Mitähän nyt tapahtuu? Pari viikkoo oli oireet poissa löhes täysin ja nyt ne rämähti takaisin kaikki kerrallaan. Koko yön sattu vatsaan, heti herätessä huono olo ja nyt alko tissejä jomotella ihan kunnolla. Eiks tässä vaiheessa (11+4) pitäny alkaa jo helpottaa? :D

Mulla oli kuvotukset viikon verran tauolla vaan nytpä nuo on tulossa taas takasi.. oksentanu en oo kertaakaan mutta yskiessä tulee herkästi yökkäysrefleksi mikä on aika ikävää jos on asiakkaita lähellä...
Mulla meinas kans torstaina migreeni iskee niin neuvolasta sanoivat että buranaa voi että reilun kerta annoksen mutta ei useita pieniä.

Hemsku, mulla iski sama fiilis joitakin päiviä sitten - tissit kipeyty uudelleen, valkovuotoa oikein lorahteli, pahoinvointi tuli kunnolla takas.. Ja nyt ne taas helpottaa o_O

Nyt on sellainen väsymys päällä että mitenköhän tästä töihin asti selviää. Aamukahvia yritän vetää jos piristäisi, mutta sekin meinaa vähän ällöttää. Ei meinannu yöllä tulla uni kun on niin vaikeaa löytää hyvää asentoa. Tän turvonneen mahan kanssa en oo viikkoihin voinu nukkua vatsallani. Just mietin illalla että vaikka pahoinvointi on vähentynyt niin ei kyllä mulla normaali olokaan ole. Voi elämä kun tekis mieli soittaa töihin ja ilmoittaa olevansa sairaslomalla ja painua takaisin pehkuihin. Mutta ei ihan väsymyksen takia kehtaa saikutella :grumpy:

Ois vissiin pitäny jäädä kotiin. Sellaset raskausaivot tänään että tarttisin henkilökohtaisen avustajan. Myöhästyin töistä, koska en muistanu mihin laitoin puhelimeni. Ei siinä mitään vaikka oiskin jääny kotiin, mutta kun mulla just oli se kädessä ja pelkäsin että olin laittanu sen roskikseen tai jääkaappiin. Meinas kyllä tulla itkukiukku sitä ettiessä :jimlad:

täällä on pahin oire edelleen väsymys...öisin en nuku juurikaan...sänkyyn mennessä väsyttää, mutta kun laittaa makaamaan niin uni ei tule, vaihtelen koko ajan asentoa, jopa herään aina öisin kun vaihdan asentoa kipeiden tissien tai turvonneen mahan takia...jos ei nuita ole niin sitten on kylmä tai kuuma ja jos ei muuta niin ilma kiertää mahassa niin vietävänä...ja unet on ihan sairaita...päivät tuntuu ylitsepääsemättömille väsyneenä...pakko viimeiset virrat käyttää joko töissä tai vapaalla esikoisen kanssa olemiseen...toivottavasti alkaisi menemään jo ohi tämä...nyt olisi rv 10+2 :)

Tänään meillä on täällä linea negra :D onkohan tää ny sit tyttö, kun pojasta ei ollu :p Edelleen kaipailisin vertaistukea siihen väsyykö muidenkin jalat seisomisesta nyt?

Jalkapohjat ei väsy. Lonkat ja nivuset sen sijaan kyllä huutaa. Tosin kun kärsii pyörrytyksestä, niin ehdi jalat varmaan edes väsyä ennenkö taju lähtee..

Takaisin