Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja aBu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Abu mulla kans ihan tosi tosi haaleana se viiva näkyy jo, oisko toissa viikonloppu ollu kun tajusin sen :P

Mä tosiaan seisoin peilin edessä ja katselin kauhuissani "äääää, mikä tuo on?!" Onneksi joku oli siitä puhunut aikaisemmin täällä, niin osasin yhdistää :D

Mulla kans näkyy linea negra ja nännit on tummuneet.

Tänään 11+0! :) Nyt uskaltaudn sanomaan, että pahin alkaa olla takana. Kuvotukset vähentyneet, unen laatu parantunut, on virkeämpi ja energisempi olo.

Huippua et "turvalliset" viikot alkaa olla käsillä jo pikkuhiljaa kaikilla. Kuukauden päästä voi jo vähän hehkuttaa jos sinne asti päästään! :) Siihen mennessä taitaa nt- ultratkin olla melkeinpä syyskuisilla käsitelty!

Munkin piti nyt alkaa tuijotella napaa. Onks se viiva tossa navan alapuolella? Mullakin siinä jotain näkyy. Jee, oire!!! :D

Mulla on reidet ihan raskausarpiset nuoruuden lihomisen takia ja nyt pelkään, et tuun oleen ihan seepra mahastanikin :(

Jaahas, näyttäis siltä, että kolme päivää lomalla olleet etomiset ovat palanneet tai sitten, kun otin yhen päivän saikkua tän räkätaudin takia, ni tää kotoilu saa huonovointiseksi.

Onneks on viel saikkua, ku saapu migreeni takaisin. Kevät aurinko pahin migreenin aiheuttaja...

Ei näkynyt viivaa vaikka miten koetin tihrustella. Vähän sellainen turhautuminen päällä tähän odotukseen. Oon ihmisenä niin malttamaton! Oon nyt eläny tätä viikkoa 7 jo reilu 1,5vko kun omien laskujen mukaan sen piti alkaa jo viime viikon maanantaina. Huomenna sit vihdoin rv 8 ja silti oon 3vko taaempana kuin useammat täällä. Ja 3vko tuntuu aivan sairaan pitkältä!! Ainakin menneet 3vko ovat kyllä madelleet :sorry: Onneksi on sentään se reissu tulossa, mut tiedän että vaikka on ihanaa päästä matkalle niin oikeasti odotan vain sitä että tuun sieltä ja menisi pari viikkoa ja pääsisi ultraan. Onneksi se etominen ja oksetus jäivät vain aamuun...

Musta on kiva, kun Hope ollaan päivälleen samassa, ni vertailla missä mennään. Ja aika samalta kuulostaa meno meillä :)

Eikös se oo jonkun ennusteiden mukaan että jos on viiva ni poika tulossa mul on viel tuosta aikasemmasta pojusta ihan haalee viiva

Mäkään en välttämättä viivaa oikeasti haluaisi, mutta nyt mielenterveys kiittää siitä! :D ja mä en enää tiedä yhtään millä viikolla menen, sekaisin menin täysin. Ehkä ultrassa selviää sitten :D

Mulla kans viikot sekaisin mut 9+jotain tai 8+jotain.. Se selvii kahden viikon päästä ultrassa :D ja maha on jo ihan jäätävän kokonen,tää on neljäs lapsi ja viimesestä niin lyhyt aika. Kauhulla odotan kuinka iso valas oon lopussa :D

Mä en usko, et sillä viivalla on sukupuoleen merkitystä. Jotkut sanoo et tyttöviiva, joillain se on poikaviiva. Ja sit sen lisäks joillain se pituus määrittää muka onko tyttö vai poika, ja jossain joku väittää et jos viiva tekee mutkan niin se on poika.... Ja pah. Pigmenttiviiva se on. Tulee jos tulee ja jompikumpi sieltä syntyy sit kuitenkin, näkyy rakenneultrassa tai synnytyslaitoksella sit tulos :wacky:

Emmä kyllä tuota viivaa välttämättä sukupuolen määritykseen käyttäisi. Kun ilmeisen monella sitä ei tule lainkaan - mitäs se sillon lupailee? :D

Takaisin