Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja aBu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voimia LottaEmilialle! Olet tainnut päästä 28 viikon paremmalle puolelle? Oma lääkärini ainakin sanoi, että kun 28 tulee täyteen niin voi hengähtää. Sen jälkeen kuulemma ennusteet paranee huomattavasti. Pidetään peukkuja että pikkuinen saa kuitenkin vielä useita päiviä aikaa valmistautua. Nyt vain huolehdit itsestä ja pienimmäisestä, kaikki muut varmasti pärjäävät vaikka menisi viikkojakin. :)

Oi LottaEmilia! Tiedän kokemuksesta, että ihan hirmu hankala on olla ajattelematta niitä kotona olevia, mutta siellä varmasti pärjätään! Keskity lepoon ja koita saada huolet ja murheet mielestä pois! Toivotaan, että vauva malttaisi masussa ja saisitte vielä jonkin aikaa olla yhtenä kappaleena <3

Tsemppiä lottamilia!

Tääl on kans supistukset lisääntyneet, mutta ei ne kivuliaita pääasiassa ole. Tosi epämukavaa! Silti huolestuttaa, kun ekassa raskaudessa ei todellakaan ollut näin paljon.

Täällä alkaa pikku hiljaa pinna kiristyyn näiden supistusten kans. Koskaan en ole toivonut että kesä menis nopeasti, mutta nyt!!!

29+ ylitetty, jee! Pääsin viikonlopuksi tosiaan kotiin, mulle laitettiin sellanen pessaari mikä tukee vauvan päätä ettei se sieltä alemmas tulis enää ja kohdunkaula pysyis kasassa. Supistuksia nyt on kotona ollessa ollut heti jos on pystyssä ruokailua tai vessassa käyntiä pidempään. Katsotaan nyt, perjantaina kontrolliin viimeistään ja pakkaan kyllä kamat mukaan, vähän tuntuu ettei tilanne ole pysähtynyt pessaarista huolimatta..

Hienoa LottaEmilia! Olipa lohduttavaa kuulla, kun täällä myös antoi positiivisen tuloksen se ennenaikaista synnytyksen riskiä arvioiva testi ja supistukset senkun tihenee. Vieläkö sinulla on supistuksia? Voiko kohdunkaula nuin pidentyä vaikka supisteleekin? Toivo elää! :)

Voiko sellanen vatsaa kovettava kivuton supistus kestää pitkäänkin? Vai onkohan joku muu kyseessä.. Rehkiminen tuota kovetusta saa aikaan.

Nyt on alkaneet jalat turvota ja väsyä. Kengät ei tunnu enää omilta.

Yöllä tuntuu mahan kanssa tukalalta ja herättyä on vaikeaa saada unta.

Kyllä pystyssä ollessa mulla ainakin jää päälle ja kestää kunnes pääsen makuulle. Normaalisti niiden kai kuuluis kestää jotain 20-40sekuntia.

Mulla on aina koiran kaa lenkillä kivuton kovettunut maha koko puolen tunnin lenkin ajan. Tosin alavatsaa pistää kävellessä.

Takaisin