oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Janna, meet kertomaan miehelle että luit just american pediatric journalista että tutkimuksen mukaan säännöllisesti maltillisia määriä suklaata raskausaikana saanut vauva sietää isäänsä paremmin kuin verrokkiryhmä joka ei saanut suklaata ja valvotti isäänsä 30 % enemmän ensimmöisenä vauvavuonna että viitsisitkö rakas kipaista vähän sukulaatia nyt ettei vauva sitten valvota sua sen takia ettei sen perustarpeista ole huolehdittu ?? Ja viaton hymy kasvoille

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Hitto, mies ehti korkata oluen! Eli jään ilman suklaata. :D
Hiukan muuten hormonit jyllää täällä. Päivällä kaupassa (joo, olisin voinut ostaa suklaata mutta kun ei just sillon tehny mieli) kun valkkasin päärynöitä huomasin yhden kolhiintuneen ja huonoksi menneen päärynän ja meinas tulla itku kun ajattelin että nyt ei kukaan halua ostaa sitä päärynää... :'(

Mju82, vitsit mä repesin kun luin sun ehdotuksen! Toi olis kaiken lisäks menny NIIIIIN täydestä mun miehelle et ei oo tosikaan. Harmi vaan kun se ehti korkata sen oluen (jonka mä olin hänelle ostanut). Mies tosin katto mua vähän kieroon kun mä lopulta sanoin hänelle et mun tekis mieli suklaata mutta ei taida olla kotona - me katottiin samalla Netflixistä Bonesia, jaksoa jossa mega-suuresta suklaalevystä löyty ruumis! :D

Täällä on ollut sama juttu heti alkuraskaudesta ja helteet yhdistettynä pahoinvointiin oli silkkaa kärsimystä ja entinen vilukissa kasteli t paitoja ja pani niitä pakasteeseen. Olenkin siitä lähtien vitsaillut että pullukkaa ei palele

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Hei, minäkin oon ruvennut "lämpeemään" :) Oon palellut tähän saakka ja viimeks tänään töissä vinguin kun oli kylmä. Oon kuitenki huomannu, että tarkenen yöllä nukkua jopa ilman peittoo :eek: Ei haittais ollenkaan jos tää jatkuis!

Meidän pikkunen lähti eilen vauvojen taivaaseen. Ottaisin ilomielin ja epäröimättä hetkeäkään kaikki raskausoireet vaikka tuhatkertasina takas, jos vaan saisin olla vielä raskaana. Muistakaa iloita siitä ihmeestä, jota kannatte sisällänne, ne oireet ja vaivat on siitä niin kovin pieni hinta.

Voi ei Femmina, järkyttävän kamalaa. Hirveesti haleja ja osanottoa suruunne! Vetää sanattomaksi.

Voi Femmiina, otan osaa suuren suruun :sad001:Heartred Voimia ja haleja :Heartred Itku pääsi mullakin kun luin viestisi :(

Takaisin