oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mun napa vuotaa?!!? Ja se on ihan punainen. Ei hemmetti... Kellään muulla ollu moista vaivaa?? :eek:

Vissiin tulehtunu kun se on joutunu venymään. Jotain pahanhajusta karstaa nypin sen ympäriltä. Sit ku googlettaa napatulehduksen ni saa jotain vasikan hoito-ohjeita?! Onneks ei oo kipee.

Muille, joilla on ollut levottomat jalat: mulla auttaa ainakin venyttely ennen nukkumaanmenoa. Erityisesti lonkankoukistajat on mulla aina tosi jumissa ja niiden venytys auttaa, mutta myös muut jalkojen ja selän lihakset. Mulla on myös sellasta Dr Haushka -merkkistä jalkavettä (?), joka tuoksuu voimakkaasti rosmariinilta ja jota levitetään jalkoihin. Sillä saan levottomuuden yleensä loppumaan. Mulla on ollut samaa ongelmaa jo ennen raskautta, mutta nyt tää on oikeestaan ihan jokailtaista. Noiden keinojen avulla saan nukuttua. Musta myös tuntuu, että jalkojen levottomuus liittyy alaselän ja lantion kipuihin, jotka mua on myös vaivannu jo useamman kuukauden. Mitä kipeämpi selkä niin sitä levottomammat jalat. Selkäkipuun mulla auttaa lämpö, esim. sellanen kauratyyny on ihan korvaamaton!

Mä ku luulin että oon ihan pöhkö ku tykkään seistä kuivausrummun poistoilma-aukon edessä kun se on päällä ja lämmitellä alaselkääni :grin Helpottaa särkyä kummasti.

Mä käytin kans kumpaankin synnytykseen mentäessä istuinlämmitintä lämmittämään alaselkää automatkan ajan. Hiukan huvitti kyllä laittaa istuinlämmitin päälle kun ulkona oli yli 20 astetta lämmintä heinäkuun lopulla... :D

Siis nyt alko mulla ihan kunnolla yölliset vessa juoksemiset ja aamulla sitten väsyttää.
Samoin ihan järkyttävä närästys aina työpäivinä, mutta kotona kun on, nii pärjää kun yöks ottaa rennien. Voiskohan toi närästys johtua sitten myös stressistä?

Jumalaare ku suonenveto öisin on kauheeta. Joskus nuorena kärsiny viimeks kun pelasin lentopalloa mut nyt se on joka yö. Välillä laitan illal säärystimet pohkeisiin mut jossain vaihees yöt otan ne ain pois ku tulee kuuma. Ennen en tienny mitä närästys on mut nyt tullu tutuks, onneks rennie helppaa heti. Nyt toivon ettei ala närästää, renniet työtakin taskussa ja kaks vapaapäivää.

Takaisin