oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Minäkin olin aamulla ihan huolissani! Sitten vähän hölmö olo iski, että kestä mä olen huolissani? No yhdestä Tiadasta ;)
Mutta oon minä ootellut Femminankin kuulumisia, vai oliko se hän kun kirjotti, että pikkusen aivoissa oli jotain poikkeevaa ja niitä nyt kontrolloidaan :confused:

Ihana kuulla Tieda, että kaikki on hyvin :) Jännitin täällä myös aamulla mitä mahtaa tapahtua... Happy79: Oon myös kovasti miettinyt mikä on Femminan tilanne... Toivottavasti kuullaan pian hänen kuulumisensa! :)

Hui.. Hyvä et oli väärä hälytys tiada! Mulla muutamasti pikkarit ollu ihan märät, mut mulla on tooooosi runsasta valkovuotoa nii sitä sitten ollu. Kyllä meinasin ekalla kerralla olla paniikissa kun sillo oli viikot jostai 18-19 muistaakseni.

Mulla oli esikoisesta korkee vedenmeno, en oikee sit tiiä et millo sitä oli alkanu jo tihkumaan.. Luultavasti sillo kun alkoi supistuksetkin ja sanoin siitä sillo äippäpoli käynnillä ku sinä
Aamuna vähän väliä kastui pikkarit supistusten välissä ja testi oliki sit positiivinen.. onneks oli just laskettuaika silloin. Mut se vähän pelottaa et jos nytki käy silleen nii varpaillaan oon noiden outojen vuotojen suhteen ollu..

Femmiinan pikkusen aivot olivatkin normaalit :) näin luin tuolta toisesta ketjusta ja kyllä sitä itekki vähä säikähti et oonko "ensimmäinen" ,joka saa maailmaan oman pikkusensa mut sanoin sille aamulla tomerasti et ainakin 10 viikkoa sais vielä pysyy sisällä :)

Muokattu viimeksi:
Te ootte kyl ihania ja ajattelin teitä ensimmäisenä, kun pääsin pois,et mun pitää ilmottas teille miten täs kävi :) Jännä ettet te koskaan oo nähny muutaku ehkä ronsusta,joka on mahassa kuvia ja silti ootte noin huolissaan :) Ihan itku tuli silmään ja semmonen tunne et joku ainakin välittää :)<3

Muokattu viimeksi:
Täällä 25+3 menossa ja vähän on huolettanut tällä viikolla alkanut niukka ruskea vuoto. Viime sunnuntaina sitä tuli hiukkasen, mutta ajattelin sen johtuvan edellisen päivän sekstailusta. No tänä aamuna tuli taas ruskeaa vuotoa hieman enemmän, mutta tällä kertaa miehen kanssa ollaan viimeksi hommailtu kolme vuorokautta sitten. Hoitajalle kun soitin, niin epäili että joku limakalvovaurio siellä kummittelee, mutta antoi kuitenkin ajan lääkärille iltapäivästä. Lääkäri on pahus vaan sellainen vanha arvauskeskuslääkäri, joka toivon mukaan kuitenkin osaa arvioida onko mitään syytä huoleen.

Poika kuitenkin aamulla liikkui entiseen tapaan ja tällä kertaa mieskin tunsi ne kunnolla kun sylikkäin/lusikassa makoiltiin sängyllä ja miehen käsi oli massun ympärillä. <3

Hyvä chipmunk että meet heti tarkistuttamaan eiköhän se väpelö osaa päättää pannaanko sut jatkotutkimuksiin ja onneksi meidät paksukaiset aika helposti laitetaankin :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Joo, on kyllä hyvä, että käyt nyt etkä viikonloppuna murehdi tuota. Meillä ei ole muuta vaihtoehtoa viikonloppuna kuin päivystys ja/tai synnäri reilun 80km päässä. Ite just yritän soitella labravastaukset kun eilen en kerenny. Sais viikonlopun olla vaan.

Pari yötä tuli nukuttua huonosti ja kun päivän tavoite tuli täyteen lähdin kotiin lepuuttamaan sellainen kokonaisvaltainen väsy syke taivaissa ja meinasin junassa nukahtaa seisaalleni oli oikee ratkaisu lähteä himaan jo kello 13 oma pomo kävi vaan Huikkaamassa että olisit lähtenyt jo palavereitten jälkeen <3

Arvauskeskuksen lääkärillä käyty. Tsekkasi paikat ja sanoi, että siistiltä näyttää ja paikat ovat napakasti kiinni. Epäili, että fyysinen rasitus (käytiin sunnuntaina miehen kanssa pitkällä metsälenkillä ja olen nyt innostunut siivoilemaan taloa ja raivaamaan autotallia ja vähän haravoinut ja ja ja... :rolleyes: ), sekstailu ja syömäni primaspan on aiheuttanut joko yhdessä tai erikseen vuotoa. Höpötti myös kokkareisesta valkovuodosta ja kysyi kutinasta, joten taisipa olla hiivaakin hieman alakerrassa. :confused: Ei kuitenkaan hiivalääkkeistä puhunut mitään. Nyt on viikonlopun kestävä sairasloma seksi-, rasitus- ja saunakielloilla höystettynä. Maanantaina sitten uudestaan aamusta lääkäriin ja mietitään yhdessä pistetäänkö lähete äitiyspoliklinikalle jos vuoto jatkuu. On kyllä taas rauhoittunut sellaiseksi hennon vaaleanruskeaksi. Puhui myös primaspan-annoksen pienentämisestä, kun kerta sekin saattaa tosiaan nämä vuodot aiheuttaa, kun syön sitä 100 mg päivässä.

Lopuksi kuunneltiin sydänäänet ja kovasti siellä sydän puksutti ja lääkäriä poika yritti mennä karkuun. :grin Lääkärikin totesi, että liikkuvaisella päällä on. :)

Huh Tiada, minäkin vasta äsken luin mitä oot joutunut kokea pari päivää sitten! Onneksi kaikki nyt hyvin! :Heartpink Kamalaa joutua säikähtää noin paljon!

Alkuraskauden jalkakrampit tuli viime yönä takaisin ja olin hetken hereillä kun mietin että nämä sattuvat aika makeasti ja sitten aloin ajattelemaan sitä että niin se kohtukin sitten synnytyksessä kramppaa (supistuu) että jos tämä jo nyt käy kipeää ja tekee mieli purra miestä nenään niin kuinka ihmeessä mä tämän synnytän ????
Ihanaa lauantaiaamua vaan kaikille :)

Hitto mikä luovuttaja fiilis täällä. :(
Olin siis tän viikon töissä saikun jälkeen ja alkuviikko meni yllättävän hyvin mut loppuviikkoa kohden alko supistella ja eilen illalla jomotti selkä aivan tolkuttomasti. Missään asennossa ei ollut hyvä olla. Nyt mies siivoo täällä aivan tohkeissaan ja olettaa mun osallistuvan (tosin kevyemmin) ja mun tekis vaan mieli itkeä... Joko vihloo lievästi tai supistaa kun liikkuu liikaa. Päätin nyt että ens viikolla oon töissä ma-ke, sanon suoraan että torstain neuvolassa pyydän sairaslomaa, ei tästä tuu mitään. :(

Takaisin