oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Happy mun aurinko ihottuma rintakehästä meni mahaan ja näytin viikon kuin pilkkutauriselta superpallolta. Vaihdoin pesuaineet hajuttomiin ja rasvaa päivittäin hävitti pilkkutaudin, todennäköisesti hormoneista tai kemikaalien ärsytys yhdistettynä ihon muutoksiin laukaisi ihottuman. Seuraile ja soita neuvolaan jos pahenee.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mulla onneks kerkes jo loppuun toi järkyttävä rintojen kutina. Mut nyt sit tuntuu et koko muu kroppa kutiaa koko ajan.

Mulla on nyt niiiiiin ristiriitaset tunteet töissä olosta! Tiedän että saisin jatkettua saikkua tosta vaan soittamalla neuvolaan mutta en haluis "turhaan" olla kotonakaan ja jättää työkavereita pulaan. Ei tää niin raskasta ole ollut töissä taas kuin mitä pelkäsin mutta olen aivan kuitti kun pääsen kotiin ja pakko ottaa tunnin päikkärit ennen kuin voi kuvitellakaan tekevänsä ruokaa. Ja ruuan jälkeen makaan sohvalla raatona enkä saa mitään tehtyä. Siinä se päivä sitten menikin... Eli kyllä mä selviän töissä mut perhe kärsii. :( No, ens viikon torstaina on neuvola, jos siihen asti saisin pidettyä kodin kasassa niin luulen kyllä ettei neuvolatäti päästä mua enää töihin, oli viimeks jo sen verran tiukkana. Ehtisin saada asiat kuntoon töissä ja varoiteltua että hankkivat sijaisen. Kunhan pysyn päivät hereillä siihen asti... :D

Janna, sama se on täälläki. Työnteon jälkeen/lisäks ei oo voimia tehdä enää mitään muuta ja mies ei oo kotona ku viikonloppuisin niin yksin olis pakko jaksaa viikolla kaikki hoitaa. Raskasta tämmöne raskaana olo tosiaan...

Mä pohdin kanssa samaa ja tulin siihen tulokseen ettei se voi niinkään mennä et kaikki mehu valuu töihin ja kotona ei jaksa ja jos se olo palaa niin soitan heti lekuriin ja sanon nyt riittää kiitos otan tän kanssa neuvolassa puheeksi

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mua kans väsyttää ihan törkeesti. Mulla on vaan kaks pitkää päivää viikossa, ja ne kyllä tuntuu. En kyllä jaksais yhtään mitään 8-16 ma-pe päiviä. Eli nostan hattua teille jotka niitä teette! Teen siis ite vaan 25h/vko.

Olen itse jo vähän ihmetellyt kun jaksan töissä ja kotona ihan niin kuin ennekin!? Vuorotyö (en tee öitä) rasittaa tietysti omalla tavallaan mutta yhtä lailla kuin aiemminkin. Tällä hetkellä rasittaa eniten tuo kellojen kääntely...siitähän siis on jo yli viikko mutta poika on silti edelleen ihan sekaisin, sisäinen kello ei vaan käänny! Tänään heräsi 4.30 ja samoihin aikoihin nyt reilun viikon. Onneks on jo sen verran iso että leikkii siihen asti itsekseen kun mamma herää, tänään 7.30 ;-)

Mäkin haluan että tissit kasvaa!!! Mulla on aina ollu pienet ja esikoisen imettäminen tuntu vievän lopunkin täytteen! ;-)

Minä kirjotinkin jo aamulla tuonne Ärsytys-ketjuun tulevasta sokerirasituksesta ja äkkinälästä. Siis tänäkin aamuna nälkä ajoi ylös ennen kuutta. Söin riisipiirakan ja jatkoin unta. Nukuin niin sikeesti etten kuullut kun tytöt lähti kouluun :eek:
Ei siinä muuten, mutta nuorimmalla on keskiviikkosin piiitkä päivä ja pitäs ottaa eväät joita hän ei ikinä itse muista... No ei se mitään, minä vien kun kerran olen kotona tämän viikkoa. Mutta se sijaisope on sama keltä ostin sen Playboyn... Nyt mä puntaroin, onko mulla pokkaa vai joutuuko Elli oleen nälässä iltapäivän? Ei hitsi, jos vien sen eväsleivän sen takintaskuun :rolleyes:

Jooh.. Just tulin sieltä koululta.. :oops: Vaikka kuinka yritin tällätä ihteni sinne välitunniksi niin en onnistunut. Oli vaan pakko mennä koputtelemaan luokan ovelle. Joku poika sen oven avasi ja huusi: Elli sun äitis on täällä! Kurkkasin luokkaan ja moikkasin tätä sijaisopee/ärränmyyjää ja olipas hällä vekkuli ilme! Mutta tyttären ilme oli paras, sen ilmeestä näki, että kyllä se äiti häntä rakastaa vaikka iso maha viekin siltä voimat! :Heartred
Tuo minun mieheke sen sijaan saa kuulla tämän tarinan sitten isäinpäivän jälkeen kun on saanut tuon isyyspakkauksensa ja se saa hyvittää tämän mulle BIG TIME !!

Vitsit, Happy, kun oisit vaan siellä R:n tiskillä todennut, että joo, tää on miehelle samalla vilkaisten anteeksipyytästi mahaasi. Sitten oisit voinut lähettää mistään mitään tietämättömän miehesi kaikenlaisten tekosyiden varjolla koululle asioimaan sen sijaisen kanssa. Sunnuntaina oisit nyt päässyt tekemään suuren paljastuksen... :grin

Voi tätä väsymystä. Eilen meinasin nukahtaa hammaslääkärin tuoliin, ja tänään zombina töissä menin vessaan, ja unohdin lukita oven.. Se häpeän määrä kun työkaveri puskee sisään kun istun pöntöllä.. Kävin labrassa verikokeessa, kun epäilin hg:n olevan matala. No ei ole, oli jotain yli 130..ja kaikki muutkin veriarvot on niin hyvät kun voi olla. Mulla on ihan tummat silmänaluset, ja iho ihan kuollut. Onneksi perjantaina kosmetologi, jos se sais jotain eloo mun naamaan. Terkkari epäili puhelimessa et mun väsymys johtuu tosta mun jalkakivusta, jota jatkunut kohta 2kk. Voihan se toki olla. Maanantaina meen fyssarille, joka kattoo mikä tota mun jalkaa vaivaa. Kai mä oon niin läski vaan et hermot puristuksissa.. :)

Mä en oo sentään duunipaikan vessanovea unohtanu lukita, mutta ilman valoja oon siellä seissy tyhmänä pitkiäki toveja... Mikä valokatkaisija missä.... Alkaa olla kyllä muutenki sellanen yhteiskunnalle vaarallinen olo että ei oo tosikaan. Vkon päästä neuvola niin tarkastetaan mun hempan taso. Tupla-annoksia rautaa tässä ny popsinu ja silti mun vintillä ei pala enää mikään järjen valo. :cool:

Mä oon muutaman kerran viime viikkoina yrittänyt bussikortilla työpaikan alaovesta sisään ja eilen, kun tultiin tytön balettitunnilta illalla, seisoin tyhmänä alaovella, kun ovikoodin kohdalla löi ihan tyhjää, vaikka sama koodi on ollut käytössä jo vuosia. Tyttöä nauratti, kun joutui päästämään äidin sisään. o_O

Takaisin