Mäkin saan aina herkästi mustelmia enkä oo huomannut, että se taipumus ois nyt lisääntynyt; ennemminkin päinvastoin. Toisaalta kohtelen itseäni hellemmin nyt kuin normaalisti. Useimmat mustelmat syntyy normioloissa treenatessa ja nyt oon ottanut nimenomaan sillä rintamalla varovaisemmin ja jättänyt selkaiset jutut väliin, joissa kolhuja herkemmin tulee ihan vaan siksi etten teloisi mahaa ja sen asukasta.
Vilukissa oon myös ollut aina. Mulla ei oo juuri koskaan kuuma (paitsi kunnon treenin jälkeen tietty) eikä Suomessa ole juuri milloinkaan niin lämmin, että luopuisin pitkähihaisesta. Nyt raskaana olo on vähän sellainen, kuin ois jatkuvassa kuumetaudissa. Yhdessä hetkessä tärisen horkassa ja toisessa on niin pirun kuuma, että on heti pakko riisua kaikki vaatteet, mitkä vain sillä hetkellä paikan ja seuran huomioiden kehtaa. Näistä kahdesta olotilasta tuo kuumuus on kyllä ollut huomattavasti ahdistavampaa. Heti tulee huono olo, jos hetkenkin on liian lämmin. Palelemiseen oon toisaalta tottunutkin, joten siinä ei oo mitään uutta, vaikka voi sekin joskus olla tuskaista, kun palelee niin, että sattuu.