Täällä kans koko korsetti särkee. :/ ja se säteilee toiseen jalkaan, polveen asti. Ja istuminen pahinta, nyt oon istunut kovalla tuolilla 10min ja selkä tulessa. Ja kyllä jäin saikulle tänään..
Mulle ehdottomasti paras asento selälle on selällään saunan lauteilla ja polvet koukussa tai jalat ylhäällä. Ongelma on vaan sieltä pois kömpiminen... Siellä maatessa on niiiiiin hyvä olo mut kun nousee seisomaan on selkä aivan jumissa! :/
Tsemppiä sinne selkävaivojen kanssa painiville mä odotin kanssa saavani selkäkivut paljon aikaisemmin mutta ne vielä antavat odottaa.
Avautumista: harjoitussupistukset kivuttomia up in my arse.. Kuukautiskivut potenssiin kaksi ja krampinomaisesti tyhjenevä suoli ei vastaa mun kuvaa vatsan ihon kiristymisestä. Täytynee seurailla miten ne kehittyy.
Happy taisi olla toinen jota ne oikeasti sattuu kanssa ?
Munkin piti ihan omalta äidiltä tarkistaa että olenko väärässä että omasta mielestä mun kipukynnys on korkea niin se totes että se oli jo lapsena aika korkea. Tosiaan huvitti kun luki kuvauksia että kivuton supistus joka näkyy ja tuntuu ihon kiristymisenä. Jep jep :D
Nyt on ilkeyshormonitkin alkanut toimia Minun on parina iltana tehnyt mieli kiukkuu, raivoo ja heittää tuo mies pihalle ilman mitään syytä Ja se kun on niin kultanen ja ajattelevainen, mutta se ei auta kun hormonihirviö vaanii hetkee millon räjähtää Eilen illalla piti ihan sammuttaa valot ja pyytää oleen hiljaa kun sen naama ja jutut ärsytti Tosin sanoin syyksi alkaneen flunssan/päänsäryn...
Muistan elävästi esim esikoista odottaessani raivonneeni joka ikinen päivä. Nyt on tuntunut niin tasaiselta tää olo, oikeestaan tasaisemmalta kuin ei-raskaana ollessa Oiskohan väsymyksellä jotain vaikutusta asiaan...?
Mulla on pääsääntöisesti ollut kivuttomia supistuksia, mutta yhtenä iltana oli kyllä oikeesti kipeetä supistusta. Voin vaan kuvitella miten kauheeta on jos jatkuvasti kipeesti supistaa :/ Tsemppiä siis niiden kanssa ja eihän siinä oikeen muu auta kun lepäillä.
Mulla on nyt alkanut toi mahanahka kutisemaan, eli pitää yrittää muistaa rasvaa ahkerasti ja toivoa ettei raskausarpia tulis tässäkään raskaudessa :)
Ei mulla aiemmissa raskauksissa ole ollut mitään supisteluja. Korkeintaan niitä vatsan kovisteluja loppuraskaudessa. Nyt sitten senkin edestä
Mutta nämä mielialan heilahtelut mitä nyt on ilmennyt... Huh huh...En pysty enää käymään kaupassa ilman pahaa mieltä kun siellon niitä itkeviä vauvoja ja taaperoita! Mun tekis mieli mennä hyssyttelemään niitä vauvoja ja ostaa se tikkari sille kiukuttelevalle kakaralle ettei ne vaan enää itkis kun sitten itken määkin!
Happy meillä taitaa mennä raskausoireet todella käskynkkää :) mä menin eilen väärällä jalalla nukkumaan rähistiin miehen kanssa molemmat väsyneenä hyvin rakentavasti sä et koskaan ja itse olet tyyliin.
Heräsin aamulla tuttuihin vatsakramppeihin ja piti odottaa että masu rauhoittuu ennenkuin uskalsi lähteä töihin. Duuniin päästyäni menin keräämään aamiaislautasen jonka toivottavasti saan syötyä myöhemmin sinne tuli sankari joka kun leikkasin leipää ei malttanut odottaa omaa vuoroaan vaan uitti hihansuitaan mun lautasella, katsoin päästä varpaisiin ja totesin että anteeksi johon kaveri totes että mulla on kiire johon vastasin jääkylmällä äänellä että näköjään..
Avasin oven kahdelle herrasmiehelle kun olivat tulossa sisään ja kun ei kiitoksen sanaa kuulunut heitin sarkastisen olkaapatten hyvät perään :)
Onneksi on perjantai <3
Mulla myös hormooneilla osuutta tähän mun kiukkuun.. Normaalisti lepyn tosi nopeesti, enkä jää vatvomaan asioita. Nyt on muutama päivä mennyt ihan kiukutellessa, ja tää veetutus ei ota laantuakseen. Hyvin oon oppinut pitämään suuni supussa, että kukaan mitään ees tajuu. Mut mun pään sisällä on ihan mieletön myrsky!!
Tsempit teille kellä hermo kireällä! Mulla oli kans kuukausi sitten todella huono huumori ja töissä pelkäsin sanovani ihmisille pahasti. Yleensä en halua pahoittaa kenenkään mieltä ja pidän mölyt mahassani, mutta silloin olin niin väsynyt ja loppu, että kaikki vaan otti päähän ihan kamalasti ja sain pinnistellä etten päästänyt suustani mitä sattuu Lepo onneksi auttoi :)
Mulla ei oo hermot kireellä mut itku on herkässä! Ja etenkin rakastelun jälkeen tulee oikeen sellanen tunneaalto et rupeen itkemään lähes hysteerisesti! Yritä siin sit selittää miehelle et mä oon niin onnellinen et tulee itku... Hän on jo raukka aivan varma että tekee kaiken väärin sängyssä ja mä olen tyytymätön. Vaikkei niin siis TODELLAKAAN ole.
Mulla vaan on tainnu mennä tää tiikeri-emo moodi jo päälle, tekis mieli vaan ärjyä kun joku lähellä käyttäytyy idioottimaisesti tai käy muuten hermoille
tänne tullu kans kaikki "inhottavat" oireet... V****taa, ärsyttää, itkettää, tekee mieli huutaa, ottaa pannuu ku mikää lemppari vaate ei mahu päälle ja miehen naamaki välillä tympäsee... On hankalaa kaikki... Pissattaa koko ajan, ei saa nukuttua ja supistelee ja oon tosi väsyny... toivottavasti helpottais kohta...