oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
mammahousut ollu mullaki käytössä varmaan viikolta 12 asti, osittain sen takia kun työhousut ei menny ku ne nousis navan kohalle ja oli pienimmät mitä löyty ni oli kyl niiiin mukavan tuntuset nää mammapökät että piti farkutki hakea :D

täällä myös pahoinvointi palannut. Luulin eka et nyt mulla on joku noro virus, mut sit tunnistin et eih, raskaus pahoinvointiahan tämä! :D ei onneks pönttöä tarvii halailla.

Mä oon leventäny farkkuja niin, että laitan ponnarin kiinni napinläpeen ja toisen pään nappiin. Sit tein itelleni sellasia masutuubeja, jotka peittää puoliks auki olevan vetskarin. Näillä pärjään varmaan aika pitkälle :D Varsinaisia mammavaatteita en oo ostanu, mutta kyllä kaikki syksyn hankinnat tuli tehtyä sillä silmällä, että mahakin vielä mahtuu. Kohta pitäis varmaan käydä rintsikkakaupoilla kun on alkanu kiristää. On vaan hankalaa, kun mun ympärys on 70 ja kuppikoko jo valmiiks joku E-F mallista riippuen. Mistä saa vielä isompia samalla ympäryksellä?!?

Kuinka paljon te muut joudutte ravaamaan vessassa? Mä herään joka yö vähintään 2 kertaa ihan järkyttävään vessahätään. Tuntuu että alkaa väsymys painaa, kun ei koskaan voi nukkua yhteen menoon paria-kolmea tuntia pidempään. Toisaalta tää on hyvää harjotusta tulevaan :P

Pihlajanmarja, mulla oli ennen raskautta 70F tai jopa G. Ainakin Changella on J-kuppiin asti malleja. Netistä löytyy myös rintaliivikauppoja, jos uskaltaa sovittamatta ostaa. :)

mulla on se pahin öinen pissalla ravaus jäännyt, nyt käyn enää kerran yössä pissalla. Pahimmillaan kävin 3-4 kertaa..

Tänään aamulla menin vessaan pikkuhoususillani, ja katoin peilistä että mitä ihmettä..mulla oli nänneihin kuivunut rintamaitoa! :D eipä oo ennen näin käynnyt. Siinä mä sitten tisuja rapsuttelin puhtaaksi.. :)

Pihlajanmarja, i feel you. Mä kans herään öisin vessaan. 3-5kertaa täällä, joskus harvoin kaks. Harjotusta vissiin tulevaan... :D

On teillä hankalat lapset! Mun herättää vain 4:45 - 5:15 paitsi jos oon valvonut tosi myöhään, sit vasta seittemältä. _Toivottavasti_ kertoo tulevasta :D

Ripitii, mä taas toivon ettei ;) tosin, se on ny vaan vielä oma virtsarakko, mitä se on sit ku vauva herättää potkimalla keskellä yötä :D

Mä en kans alussa IKINÄ heränny yöllä vessaan ja nyt kaks kertaa yöllä :/ Plus yleensä joudun viel syömää ennen ku ees haaveilen takas nukkumaan menost :D tänä aamuna alotettiin TAAS aamu oksentsmisella :/ prkele koska tää loppuu? Sit ku se tulee ulos? ;D

Mä käyn harvoin vessassa yöllä. Siis nykyäänkin. Saatan päättää herätessä etten jaksa mennä ja nukahdan takaisin. Yleensä tämä toimii ja herään uudelleen vasta tasan 15min ennen herätyskellon soittoa, mihin ei edes vaikuta se monaltako se kello soittaa :grin Joskus joutuu nousemaan kun ei onnistukaan se päättäminen etten mene, mutta kertaakaan en ole tainnut kahdesti käydä saman yön aikana. Mä kyllä juon kun kameli, aivan jatkuva jano koko aika. Ilmeisesti en siltikään juo tarpeeksi... Montakohan litraa sitä pitäisi juoda että on riittävästi? Nähtävästi tämä 1-2 kertaa tunnissa juotu 0,5l mukillinen ei sitä ole.

Mä en myöskään nykyään herää vessaan oikeestaan koskaan. Jos esikoinen herättää neljän aikaan niin sillon joudun todennäkösesti vessaan nousemaan. No tilanne tulee varmasti kojaantumaan loppuraskaudessa :D Ja siis mä juon kanssa vettä ainakin 3 litraa päivässä. Varmaan menee enemmänkin kun jo aamulla menee ensimmäinen litra :)

Mulla alkanut yöunet muuttumaan. Herään kerran yöllä niin virkeänä, etten saa unta 0,5-1,5 tuntiin. Viime yönäkin pyörin sen tunteroisen. On tätä viikon päivät jo jatkunut, joten alkaa jo tottua!

Pihlajanmarja, jos haluaa kotona sovitella rauhassa liivejä, niin suosittelen ettiin lähimmän PXC-alusvaate myyjän. Itekkin pitää lähempänä synnytystä sieltä katella imetysliivit :)
Toistaseks saan viellä ite nukkua yöt kunnolla ilman vessa reissuja, mut tiedän ettei tää oo pitkäaikanen ilo.

Mä herään tällä hetkellä sen kaks kertaa, joskus vaan yhden. Esim. viime yönä kävin vessassa ennen nikkumaanmenoa joskus kympin-puol yhentoista aikaan ja heräsin sit viideltä vessaan, jolloin "aamupissaherätystä" ei tullut. Useammin herään kuitenki puol kolmen-kolmen kieppeillä ekan kerran ja sit seiskan ja ysin välissä uudelleen vessaan. Ei siinä, on ihan kiva herätäki ajoissa mut joskus huvittais nukkua vaikka kymppiin (sori lapsekkaat jotka ei tästä oo saanu hetkeen nauttia, mä otan kaiken ilon irti nyt kun vielä voin! :D), vaan eipä sitä aamuheräämisen jälkeen enää nukahda.

Sent from my iPad using Vau Foorumi

"Nukkua kymppiin". Voi voi, milloinkohan sellaista pääsisi taas tekemään. :P

Toisaalta sisäinen kello on jotenkin niin tottunut tähän heräämiseen välillä 6:30-7:30, ettei viikonloppunakaan tuota suurta tuskaa nousta ajoissa ylös taaperon seuraksi. Itse asiassa jotenkin nyt raskausaikana, kun joku kertoi heräävänsä keskellä yötä ihan virkeänä, niin minä samalla tapaa herään siinä seitsemän aikaan ihan virkeänä vaikka tarvetta jatkaa unia. Ja siis normaalisti olisin kyllä ihan aamu-uninen..

Mä oon tänä yönä heränny 2:lta, 5:ltä ja hetken valvottuani nukuin sit puol 10 asti. Alavatsa ja selkäkivut ei vaan ota hellittääkseen. Veinkin aamupissanäytteen labraan ns. Varmuudeksi, mutta nyt jonotan luukulle että saisin sen lähetteenkin. Huoh.js mökille piti lähteä puolen tunnin päästä.

Ja mä vedän 12 tunninkin unia ilman vessakäyntejä :D asennonvaihtamisiin väillä herään kun tuo massu ja joskus rinnatkin pitää asetella.

Mäkään en yöllä herää vessaan, mutta Turbon kungfu-treenit kyllä herättää pariin otteeseen useimpina öinä. :rolleyes:Päivällä sen sijaan ravaan vessassa ihan koko ajan; silloin kyllä myös juon vettä koko ajan, kun suu tuntuu jatkuvasti kuivalta.

No niin selvis nyt kipujen syykin luultavasti, eli empä olis tajunnu että ummetuksesta on noin pahat kivut. Sain laxoberonia (jos nyt oikein muistan) ja nyt olo onkin jo parempi kun on saanu kunnolla ulostettua pienien papanoiden sijaan. :)

Muoks: se olikin siis Levalac-nimistä ainetta...muistin väärin :)

Muokattu viimeksi:
Takaisin