oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mää ostin äippähousut joskus 12 viikol ja siitä eteenpäin käyttäny. Mun tilaamat hienot mustat farkut ei oo vieläkään tulleet, vaik on kuukausi jo ku tilasin :( suomalainen liike!

On kyllä jännä, miten eri tahtiin mahat kasvaa. Mä en oo vielä hankkinut ainokaistakaan äitiysvaatetta, vaikka viikkoja on kuitekin jo se 19 ja painoakin on tullut reilusti. Silti omat vaatteet menee päälle rintsikoita ja korkeavyötäröisiä farkkuja lukuun ottaamatta. Paidoista oon myös toistaiseksi karsinut ne vartalonmyötäisimmät siksi, että mielestäni vatsani ei vielä näytä selkeästi vauvavatsalta vaan enemmänkin siltä, että vatsalihasten treenaaminen on päässyt unohtumaan pidemmäksikin aikaa.

Täällä kans äitiyshousut vedin jalkaan ihan kättelyssä. Masu kasvo aluks jo ihan hyvää tahtia ja nyt paisuminen jatkuu ettei nää äitiyshousutkaan kohta mahdu...-.-
MadH: pitäiskö sinne kauppaan jo soitella et missä ne housut menee. Ulkomaisen firman ymmärtäis mut et suomalainen :O

Mulla ollu kans varmaan rv7-8 asti mammaleggarit käytössä :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Sanna, kerran jo viime viikolla kysyin ja sanoivat et pitäis tilauksen lähtee sillä viikolla... No ei tilausseurannassa näy :( täytyy torstaina alkaa soittelee jo perään.

Mulla paino lähinnä laskenu mut masua vaan puskee :D

Viime viikolla kävin hakeen kirpparilta matalampivyötäröisiä farkkuja ja toistaiseksi on taas hyvä, kun maha näyttää asemoituneen yläasentoon. Jouduin hakeen myös uudet rintsikat, nyt mennään 2x normaalia isommilla kupeilla. Paljonko nää oikein kasvaa?? Rv17+4 ja alavatsan kramppailuun alkaa tottua.

Joku vois antaa tissien kasvun tänne kiitos! :D mulla on niin pienet eikä kasvaneet ollenkaan..

Saat multa sit sen 3x kupin. Muuten tää nahka venyy niin, että imetyksen jälkeen tarvii teipata rullalle ettei lörpsähdä kumartuessa liiveistä ulos!

Riipitii & MadH: Mulla kasvoi viimeeksi B:stä E:hen (nyt menossa D) + ympärysmittaan tuli loppuraskaudesta 5 cm lisää. Imetyksen loputtua rintojen ulkomuoto muistutti lähinnä kahta tyhjää nahkarukkasta. Kyllähän ne siitä vuosien varrella vähän palautui, mutta eivät kyllä koskaan palanneet entiselleen.

Täälläkään ei vielä käytössä äippähousuja, RV 19+2 ja maha on jo aika iso. Sain kyllä siskoltani hälle pieneksi jääneitä farkkuja, jotka mahtuu mulle tällä hetkellä paremmin kuin hyvin.

Mulla ei mee ees mun normi housut jalkaa jää jumittaa reisitä ;D Mä voin kans antaa jollekki näist tissest mul oli aikasemmin DD ja nyt I :/

Huoh. Onneks nää munkaan tissini ei enää niin kovin neitseelliset olleet, niin ei ole niin suuri uhraus. Pitää hankkia kunnolla tukevia liivejä, jos sais pelastettua jotain.

Mulle iski aivan kamala niska jumi, päätä särkee heti kun vähänkin liikauttaa päätä :sad001 Saako mitään kylmä geeliä tai muuta vastaavaa käyttää nyt?
Ja sitten lonkat paukkuu kun kävelee. Onneks tissit ei taaskaan oo alkanu kasvaan, et toiveissa on et ne kasvaa taas n. kk ennen synnytystä.

Ainii täällä on alkanu taas aamupahoinvointi tällä viikolla.. Joka aamu hirvee ällötys ja ei tartte ku aukasta jääkaappi tai täyttää tiskikonetta nii se on menoa.. Parhaimmillaan riittää pelkkä ajatus noista. Tänään aamupala pysyi mahassa puoliminuuttia jopa.. No mut jos jotai hyvää niin oksentamisen jälkeen olo helpottaa ja sit ei enää okseta, ällötyksii tulee kyllä pitkin päivää.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

En mä tiedä et kylmägeelin kans olis mitään rajotuksia :)

Masc, jaksamista, i feel you :(

Täällä ei normifarkut mee enää jalkaan, mammahousut ollu varmaan 2-3 viikkoa käytössä (nyt 19+1). Tänään ängin yhden (joustavan) farkkuhameen päälle töihin, mut taitaa olla kyl viimenen kerta pitkään aikaan kun tätä voi käyttää :D

Mammahousuja on saanut käyttää rv 6 asti.. Alkuun oli niin järkyttävä turvotus ettei olisi ollut toivoakaan saada omia farkkuja jalkaan. Nyt kyllä turvotus hävinny mutta maha on iso (15+0).
Täällä on alkanut lisäksi alaselkäkivut ja jos kävelee yli 100m niin alavatsaan alkaa sattua, onkohan jotain harkkasupistuksia. Neuvolan tätikään osannut oikein mitään sanoa. Ja jottei liian helpoksi mene, niin on taas joutunut oksentelemaan ja nyt tulee niin yhtäkkiä et hyvä kun vessaan ehtii.
Selällään makoilu on muuten ihan lähipäivinä alkanut tuntua epämiellyttävältä ja joku yö heräsin siihen kun toinen jalka puutui. Pitäis varmaan opetella nukkumaan kyljellään ja paikallaan. Normisti nukun mahallaan ja pyörin vaikka kuin :D

Tulipas yllättävän paljon oiretta..

Kylmägeelistä en kans osaa sanoa, mutta kipuvoiteita tai -geelejä ei suositella käytettäväksi raskauden aikana.

Takaisin