Mäkin olen ollut ihan kamalan väsynyt, töissä vaan kaikki tympii ja saatan sanoa töksäyttää ikävästi :/ Onneksi lääkäri ymmärsi kirjoittaa viikon lepoa, jos väsy helpottais ja pinnakin vähän löystyis. Hb 131, mikä on harvinaisen hyvä. Mutta meinasi että voi olla että kärsin proteiinivajauksesta, kun en juurikaan syö lihaa, Vauva kuulemma onneksi ottaa tarvitsemansa, eikä sen pitäisi kärsiä vajauksesta, mutta itse alan olla aika loppu. Lisäksi kun yskä valvottaa öisin, niin avot.
Mulla ollut aika vähän noita vatsakipuja, mutta tänään aamulla kun olin sitonut kenkiä ja nousin ylös, niin hitto että teki kipeää! Ajattelin jo, että nyt repes jotain, mutta meni onneksi ohi kun hengitteli vaan rauhassa. Pakko oli ettiä pari kertaa tänään dopplerilla sydänääniä, kun jäi kuitenkin huolestuttamaan että onko kaikki ok. Sieltä ne löytyi onneksi hetken etsimisen jälkeen
Mulla ollut aika vähän noita vatsakipuja, mutta tänään aamulla kun olin sitonut kenkiä ja nousin ylös, niin hitto että teki kipeää! Ajattelin jo, että nyt repes jotain, mutta meni onneksi ohi kun hengitteli vaan rauhassa. Pakko oli ettiä pari kertaa tänään dopplerilla sydänääniä, kun jäi kuitenkin huolestuttamaan että onko kaikki ok. Sieltä ne löytyi onneksi hetken etsimisen jälkeen