oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mun pikkunen ei yhtään tykkää, jos yritän mennä selälleen, tulee tosi huono olo ja mulla viikkoja vast 16+5 :)

täällä tulee myös huono olo selällä maaten, ja alkaa kädet puutumaan ihan kunnolla. En tiedä miten päin nukkuisin.. Ja nämä vaivat tullut edellisissä raskauksissa paaaaljon myöhemmin.

Ai siitäkö se johtuu kun kännykkää käyttäessäni sohvalla vas.käden pikkurilli ja nimetön puutui. Myös aamuisin jos jään sängylle selällä maaten kännykkää räpläämään ennen kun nousen alkaa alavatsa kiristää ja kipuilla. En oo tajunnu tota ja oon maannu siinä sit kuitenkin yrittäen rentoutua. Toivottavasti en oo saanu mitään vahinkoa aikaiseksi.

Manna: Ei sillä varmasti pienelle mitään vahinkoa aikaiseksi saa. Enemmän lienee kyse vaan sitä, että itselle tulee kurja olo.

Kiitos kaikille jotka vastasitte! Ehkä en ookaan lopullisesti sekoamassa...:p

Minä taas viihdyn selällään. Pötkyilen ja nukun selin. Ihan eniten tykkään nukkua mahallaan, mutta se tuntuu jo ikävältä vaikka maha piilossa onkin.

Jos kädet puutuu nukkuessa nii hartioita kannattaa hierottaa vaikka miehellä, mulla jossai vaiheessa puutu jatkuvasti kädet nukkuessa ja mies sit kerran hiero saunassa hartioita nii heti helpotti :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Varmasti mulla on muutenkin hartiat jumissa, että hieronta tekisi kyllä ihan hyvää. Isännällä vain on vähän turhan paljon voimaa kourissaan ja vaikka kuinka yrittäisin oheistaa hellempään hierontaan, niin ei siitä oikein mitään tule.

Mullakin on tullut jo pitkään huono olo, jos makoilen selällään. Oikeesti tuntuu sille, että se on psykosomaattista, kun joka paikassa kailotetaan, ettei selällään ois hyvä olla. Kuitenkin kun yöllä olen herännyt siihen, että oon nukkunut selällään, niin ei oo ollenkaan paha olla.

mites muilla, onko maha kipee? Siis että särkee välillä ihan tosissaan. Ei oo supistus kipuja, on vaan pelkkä maha kipee, ei selkä. Ja toinen on että lanteet paukkuu, kipeetä tekee kun venyy. Harkkari supistuksia on paljon.

mulla ollu muutamana iltana keskikroppa kipee, joka suunnassa sattuu. Makoillessa ei tiiä miten päin ois hyvä. Sunnuntai iltana oli ihan hirveetä, mies oli jo lähössä lääkäriin... :o itkua väänsin ku kävi nii kipeetä: alapäätä jomotti, selkää särki ja oli tosi pinkee maha ja kipee... :( sanoinki seuraavana aamuna miehelle et jos synnytys on vielä pahempaa (joo tiedän et on sata kertaa) ni en aio synnyttää ollenkaa.

mut ihan vaan tavallista mahakipua mulla ei oo ollu ku yhesti, harjoitussuppareita senki eestä :)

Itellä ainakin nyt ollu varsinkin öisin ja aamusin alavatsa ja nivuset kipeenä ja pinkeenä. Yks yö oli kans kylki niin kipee että mietin jo että pitääkö lähteä johonkin lääkäriin.. Tuntuu johtuvan just makoilusta/nukkumisesta, mut kun jotenkin päin sitä tosiaan pitäis nukkuakin :D

Joo mulla ollu kans noita alavatsakipuiluja. Nytkin itseasiassa taas heti huokasun jälkeen (kun lääkärissä kaikki hyvin) sain taas stressinaiheen kun ajoin risteykseen vähän liian kovaa ja jouduin jarruttaa ihan täysiä niin alko alavatsassa vähän tuntua taas jomottelua. En tiiä jännitinkö vatsalihaksia siinä vai mistä johtu. Hommasin sen turvavyön alentimen onneks jo niin ei varmaan masukkiin siitä ainakaan mitään, mutta en tiiä kokiko muuten painetta kun kipujakin tuli.

Mulla on ollut ihan kaamee päivä tänään. Just toivuin flunssasta ja kun olin shoppailemassa tuli ihan sairaan kuuma ja lisäksi paha olo. Ruokakaupassa helpotti, kun pääsi viileeseen. Kotia kun pääsin olin ihan poikki ja nukuin tunnin verran, mutta ei virkistänyt yhtään. Nyt sydän pumputtaa, vaikka istun vaan koneella ja maha on piukeena kuin mikä. Hengittäminen on työlästä. Varmaan joku uus pöpö tulossa. Mä en ky ala, jos tää on helmikuuhun saakka tällasta.

Täällä kans sama juttu, vähän kävin vaatekaupoissa kiertelemässä kun pakko oli jo käydä parit äitiyshousut ostamassa. Aika jumppaamista se sovituskoppitouhukin on. Alko maha kipuileen niin et kävelykin näytti jo varmaan aika järkevältä. Nyt on ihan puhki ja vatsa pingottunu ja arka. Jäi ruokakauppa kyl väliin, jos illemmalla jaksaa..

On alavatsakipuja ja taas oli pissanäytteessä jotain bakteeria et siitö johtuu.. Alkoki viikonloppuna oireilemaan taas inhasti.. Alotin sit c-vitskut ja karpalacktin mammavitskujen rinnalla nii jos ne auttas.. Huomenna viedä labraan taas näyte, saa nähdä tuleeko taas ab kuuria..

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Minä nukuin taas kahen tunnin päikkärit.. Mulla on kyllä tässä tiukka putki koulua ja töitä vuoron perään, että nukkuminen on erittäin suotavaa.

Äitiyshousuja en ole vielä tarvinnut, mutta kaikkein slimmeimmät farkut on tosi epämukavat päällä. Varsinkin iltaa kohden tuo vatsa turpoaa, ihan tulee Hirviniemen hahmo (Samppa Linna) mieleen!

Mä jouduin hommaa mamma housut jo viikoil 5 ku housut puristi ;D Kai se on iha ihmisest kii nyt viikkoi 17+1 :)

Takaisin