oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä tuli ensimmäinen oksennus tänään. Tietty kesken pyörälenkin... Meni joku ötökkä suuhun ja se aiheutti kovin pahan olon. Siinähän sitten kykittiin puskassa ja autoja meni ohi. Tosi kiva fiilis.

Mju82, voimia ton henkisen stressin keskellä! Hyvä että sait purettua noita jollekin ja toivottavasti saat rentouduttua kaiken ton keskellä jotenkin. On sillä sun exällä pokkaa ehdotella tollasta...kannattaa kyllä nyt keskittyä vaan omaan hyvinvointiin eikä ottaa mitään lisästressejä exän suunnalta. Voihan se sitten myöhemmin tavata lasta jos haluaa ja tietysti opettaa itse kielensä jos pystyy niin paljon vastuuta ottaa.

Kiitos Manna :) joo katkis ja minä ollaan nyt tärkeimmät eikä siinä ole tilaa eksille :) kiitos kaunis rohkaisevista sanoista <3

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Millä ihmeen keinolla saatte lievennettyä pahoinvointia? Mulla on edelleen suunnilleen 24/7 tosi kuvottava olo ja yökkiminenki on jo paljon pahempaa ku mitä oli tuon kolmannen lapsen odotusaikana, mulla oikeesti pistää yököttään heti seksin jälkeenki :D Ei Tää oo normaalia enään :D Ihme ettei mies oo mitään tokassu ku ensin nautitaan jne ja Sitte melkee heti sen jälkee yökitään, kohta mies varmaan luulee että seksi yököttää. :D

Minttu89, voihan siinä tulla vähän merisairaaksi ;)

Mua ei enää kuvota koko ajan mutta oksennus saattaa yhtäkkiä yllättää. Pahat hajut saa sen lentämään. Tissejä vihloo. Mahasta välillä nipistää. Pari päivää särkenyt pää inhasti. Tänään maistui ruoka hyvin :)

Pahoinvointiin kaipais kyllä apuja ja tää väsymys!Hedelmät on nyt ainoat mikä ei tee pahaa ja lime limppari.Päätä särkee ja jalat tulessa.Turvotuksesta puhumattakaan.Tämän on pakko olla tyttö koska ei yhdenkään pojan kanssa ollu tällästä mutta se oiskin ihan kiva uutinen :)

Onko teillä pahoinvointi jo loppunut? Mulla menossa rv 10+1 ja ympärivuorokautinen kuvotus (ei oksentamista) on kaikonnut. Pelottaa, että tää johtuu siitä, että kaikki ei ois kunnossa...

Kaykay, mä en oo ainakaan oksentanut vielä ollenkaan ja huomenna saattaa olla jo 10+0. Välillä kans vähän mietityttää onko kaikki ok, mutta varhaisultran jälkeisten kipupäivien takia kuitenkin enimmäkseen. Kaikillahan ei oo mitään oireita. Mullakin pahin kuvotus oli siinä 6-8 viikoilla.

Mä vaan oon niin vainoharhainen viime syksyisen tuulimunan/kkm:n jälkeen. Nt-ultra on vasta 5.8., joten sinne on pitkä aika odottaa. Varhaisultrassa rv 7+3 kaikki oli ok, mutta mitä vaanhan voi tapahtua.

Kaykay, joo ihan samat fiilikset mullakin. Oon kokenu ton saman kans reilu vuosi sitten. Ja mulla kans tuo ultra vasta 4.8. Ellei neuvolantäti suostuis laittamaan mulle lähetettä ylimääräiseen ultraan huomenna.

KayKay, ei paniikkia.Ihan normaalia että öklötys helpottaa noilla viikoilla.Nyt nautit jos olo on hyvä eikä mahakaan ole vielä niin iso etteikö vois tehdä jotain :)

Kuvotus ja laatoittaminen taisi tällä erää loppua me likey nyt seuranain on väsy jonka magnitudilla ei ole mitään rajaa tulin kotiin 1900 ja otin tunnin päikyt ja nyt taidan jatkaa yöunille.. Mutta hello lover tämän kanssahan pärjää kun saa nukkua <3
Zzzzzzzz

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Tsemppiä Mju82! Mä nukuin viime viikolla varmaan 16 h per päivä, oli niin älytön väsymys. Rupesin jo pelkäämään, että koko kesäloma menee nukkuessa. :p Tällä viikolla en oo enää päikkäreitä ottanu.
Vielä kun sais syömiset normalisoitua... Vaikka ei kuvotakaan samalla tavalla, niin oikein mikään ruoka ei tunnu maistuvan.

Mäkin haluan nukkua! Mutta kun tuo lapsonen on niin mahdoton nukahtamaan. Sekä päivä- että yöunille :/ väsyttää... Ei sen tähän aikaan enää ees kannattais ku sit ei tuu yöllä uni. Mut sit on kiukkunen kärttynen ilta edessä. Mä olen ihan poikki...

Onko muillakin yhtäkkiä tullu ihan pyöree masu? Aamupäiväl ei näy niin paljo mut iltaa kohti se maha sieltä vaan tulee esille, tuntuu jo että on tosi vaikea piilottaa masu illalla :o Nyt tänään menossa 9+3 <3. Vielä housut mahtuu, mut jossakin housuissa tuntuu vaan miten maha pursuu sieltä ulos iltaa kohti ;) Isäntäkin sanoi tänään ku näytin mahaa, että oon saanu pyöreyttä. Ensimmäistä kertaa elämässä ku saa olla pyöreydestäni ylpee! <3 Jos se tätä vauhtia haluu alkaa näkymään, niin tulee kyl olemaan vaikeeta piilottaa raskaus ultraan asti :D

Mulla on aamusta iltaan pallo.. omat farkut ei oo mahtunu viikkokausiin verkkarit onneks menee :) mammafarkut kunniaan :)

Sent from my SM-G350 using Vau Foorumi mobile app

Täällä yksi zombi ilmoittautuu. Väsyttää aivan käsittämättömän paljon. Onneksi mies on kesälomalla ja pystyy hoitamaan tytärtämme. Mä voisin vaan nukkua ja nukkua ja nukkua ja sanoinko jo, että nukkua. Inhottavaa olla tällainen laiskiainen. Viikkoja tänään 10+6. ZzZzzZz... Muita oireita on edelleen pahoinvointi, joka on onneksi vähän alkanut helpottamaan, vaikka tänäänkin oksensin kerran, sekä alavatsakivut. En oikein uskalla nostella mitään, koska heti alkaa särkemään alavatsaa.

Oi että kun saiskin nukuttua päikkärit.. mut ei tuo esikko anna. Lepäilen kyllä hänen päikkäri aikaan mutten osaa nukkua kun poika nukkuu ulkona rattaissa. Viime yönä herättiin kolmelta eikä enää uni pojalle tullut. .tekee siis poskihampaita. Klo 5 tultii jo aamupalalle. Pikkasen koomassa menny tää pv :/ ja kuvotus ei pidä väsymyksestä vaan pahentaa sitä..onneksi noi rannrkkeet tuntuu vievän pahimman pois.

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

Takaisin