oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla on ihan sama, masc! Esikoisesta ei mitään tällaista, mutta nyt tällä viikolla rv 9-10 ollut ihmeellisiä alavatsakipuja; vihlaisuja, kramppeja, särkyä, venymistä... Tuntuu todella epämiellyttävältä! Ihmettelen, mistä on kyse. Ultrassa on jo käyty ja varmistettu, että sikiö on oikeassa paikassa. Tänään olen vain levännyt ja ottanut rauhallisesti. Koko ajan särkee alavatsaa. Ei kivaa!

Joo just tuommosta miullakin. :/ ehkäpä sit vaan erilaiselta tuntuu kun ei pitkä väli ole synnytyksestä ja ei kroppa ihan täysin ole palautunut.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mullakin vatsakivut taas palasivat ja samalla vuoto, joka ei ainakaan toistaseks ole veristä. Inhottavan tuntusta taas kuitenkin. Toivottavasti menis pian ohi ja mieluummin ilman veristä vuotoa! Ens tiistaina olis eka neuvola..

Sent from my ST27i using Vau Foorumi mobile app

Miul on kyl jo pidempi aika 2 vuotta täytti typy viikko sit :) mut kuitenki suht lyhyt aika.. Nyt ei taas onneks koske.. Vuotoja ei ole ollu onneksi missään vaiheessa! Knyttet, tsemppiä on varmasti huolestuttavaa mutta onneksi ei veristö vuotoa kuitenkaan! Voisko olla valemenkat muuten? Mietin vaan et millä viikoilla olet?

Tai varmaan kroppa silleen palautunu mut paikat erilaiset kun esikoista odottaessa.. Muotoilin ehkä huonosti tuon ekan postauksen :D

Viime yönä tuli jonkin verran ihan veristä vuotoa, nyt aamulla lähinnä pyyhkiessä. En tiedä, tää raskaus on ollut niin outo kaikkinensa että en nyt sitten tiedä kuinka huolestunut pitäis olla. Valemenkkoja kans mietin mutta mistäs sen nyt sitten tietää?! Ja aina nää vuodot tulee viikonloppuna niin ei voi mihinkään edes soitella. Huoh! Vähän kyllä TAAS ahdistaa!

Tsemppiä knyttet ton epämääräisyyden keskellä! Toivottavasti ei oo mitään vakavaa kuitenkaan. Kannattaa ehkä soitella päivystykseen jos vielä jatkuu. Mulla kans ke olis eka neuvola. Millä viikolla olet muuten? Mietin että jokohan ne neuvolas vois kuunnella sulta vaavin sydänääniä tiistaina. Mulla vasta 9+3 taitaa tulla vaikkakin vu:n perusteella pitäis varmaan sit jo olla 10+0, mutten tiiä kuuluuko sillon viel sydänäänet. Aion kyl kysyä ke kuitenkin.

Olen nyt rv 8+5 tai jotain sinne päin. Täytyy nyt tutkailla mihin tämä johtaa. Viimeistään maanantaina soittelen jos jatkuu vähäisenäkin...

Nyt päivällä on vuoto muuttunut tummanruskeaksi tuhruksi. Lähinnä tulee pyyhkiessä mutta tällä vessassakäyntitiheydellä ei se millään siteeseen asti ehtisikään..ahdistavaa tällainen epätietoisuus! Rauhallisesti koitan nyt ottaa ja onneks mies on ymmärtäväinen ja hoitelee ihan suosiolla poikaa <3

Pää tosi kipee ja ihmeellistä varmaan hormooni allergiaa naamassa. Muuten ei ole huonoa oloa paitsi kun syö niin alkaa kans yht äkkiä etoa ruoka

Huimaako muita? Mulla alko huippaamaan tänään, ilmeisesti matala verenpaine kun erityisesti noustessa heittää pääs

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app

Mulla tahtoo välillä huipata, tosin ekassa ultrassa verenpaine 82/42 joten ei ihmekää.. oon välillä huoletta ottanu lakua tai salmiakkia..

Sent from my SM-G350 using Vau Foorumi mobile app

knyttet, mä oon vuotanu kolmesti tän raskauden aikana mutta kaikki on koko ajan ollu hyvin! (Tiistaina oli nt-ultra.) Pienet vuodot alussa on niin yleisiä, koita olla stressaamatta (niin hyvin ku pystyt) nii se on varmasti parasta mitä voit pikkuselles nyt tehdä!

Nii joo ja hammastahnan se vaahto, hyi kauhia ku se aiheuttaa yökkimistä :D aamu ja ilta harjailut ei iha hirveesti innostais mut pakko, ei voi olla harjaamattakaa..

Sent from my SM-G350 using Vau Foorumi mobile app

Lili-Aurora, minkälaista vuotoa sulla on ollut? Mulla kans kolmatta kertaa vuotaa tän raskauden aikana. Vuodot on aina alkanut alavatsakivuilla. Kahdella ekalla kerralla vuoto kesti pari päivää ja oli ihan vaaleanpunaisen hailakkaa. Tällä kertaa jatkuu nyt kolmatta päivää ja on ollut sekä vähän veristä että tumman ruskeaa tuhrua. Inhottavaa kun koko ajan saa pelätä ja säikkyä!

Wohoo, täällä ekat oksut vedetty lauantai-sunnuntai välisenä yönä klo 01.00. Oli jo silloin klo 00.00 huono olo ja sanoinki miehelle että huhhuh ku tekee pahaa. Jännää että ei ollu pahoinvointia melkeen 2 viikkon niin yhtäkkiä iskee ihan puun takaa ja kymmenen kertaa kamalampana. Eilinen meni sitten koko päivänä vain kahdella syöntikerralla, ei tehny Oikeen mieli syödä pahemmin mitään, mulla oli eilenki aaltoilevasti huono olo, nyt aamupalaks vedin sentään 2 leipäsiivua ja kupin kahvia ja etova olo jälleen kerran. Eipä tässä toivo mitään tällä hetkellä ku sitä että Tää pahoinvointi menis ohi ja pikkasen nopsaa. Yök!

Tuossa taas lueskelin eteenpäin vaun odottajan sovellusta ja rv10 oli et alavatsassa ja nivusissa voi tuntua koviakin kipuja.. Mulla on ollu viime viikosta jo just tuollasta, nyt ei kyllä ole taas pariin päivään, et ehkä ne sit on jo niiden nivelsiteiden venymistä tms. :) nyt jotenki taas tosi luottavainen fiilis et kyllä siellä masussa joku varmasti kasvaa <3

Täällä oli vähän rankempi päivä idiootti ex halusi nyt herätä keskustelemaan tilanteesta kun se ei 9 + viikkoon ole kertaakaan kysynyt miten voin :)
Sen ajatukset oli täysin sekopäisiä alkaen aina siitä että vaikka hän ei tiedä haluaako olla lapsen kanssa tekemisissä pitäisi lapsen opetella tanskaa mies itse puhuu sujuvaa englantia oli tulossa mun synnytykseen mukaan että tulis kuukautta ennen la Suomeen ja lähtisi Tanskaan takaisin 2 viikkoa synnytyksen jälkeen. Kiitin kauniisti ja totesin että taitaa olla parasta että mulla on tukihenkilö mukana johon mä luotan ja jonka seurassa pystyn rentoutumaan :)
Kävin sit purkamassa nämä asiat auki mun psykologin luona ja kun sai asiat ääneen sanottua reagoi kroppa ekaa kertaa fyysisesti tilanteeseen pahoinvointi tuli takaisin vuoroin kylmä vuoroin kuuma ja verenpaine heilahti 140/80 ja pulssi 104 mutta pienen levon ja kahvin poisjäämisellä taas oma normaali 108/70 ja 75 :)
Nyt uutena vihloo vatsaa mutta kivut siedettävää ja satunnaista :) pitäkäähän huolta itsestänne ja palleroistanne <3

Takaisin