oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Eriika joo ne ei oo kivoja mutta nyt 4 laatan jälkeen tulee eilen syötyjä juustosnackseja niin mieluummin vaikka sit maito tuotteita.. Hyvä vinkki pureskella kunnolla mä olen juonut paljon vettä että luistaa paremmin ulos..

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mulla kävi yksi aamu sama homma tomaatin kanssa. Se tuli ulos kun vielä olin pureskelemassa sitä. Sen jälkeen oon jotenkin vältellyt tomaattia :D

ihan hirveaa jos tuo inho noihin ulos tulleisiin ruoka-aineisiin sailyy pitkaan :p

Arki toi yrjön takaisin. Viikonloppuna mies auttaa niin paljon että saa levättyä mutta kun se menee töihin niin johan täällä yrjö lentää, ja poika kattoo vieressä ja hokee "oho". Olen nyt hyväksynyt että se oksennus vaan välillä tulee mutta pelkään että yrjöön vaikka johonkin sittarin käytävälle. Haluaisin käydä kampaajallakin mutta en uskalla. :/ 1 oire muuten on myös päänsärky, pieni jomotus joka päivä.

Mun oireet alkaa hiipua mut koitan olla positiivinen ja aatella et se on ihan normaalia, että on vähäoireisia tai oireettomiaki päiviä...

Sent from my iPad using Vau Foorumi

Mulla oli melkein viikko oireetonta, nyt alkanu tulee sit pientä. Ei onneks mitään ihan hirveitä pahoinvointeja ym. Vielä, mut eiköhä nekin kerkee ens viikolla tulla jos ovat tullakseen niiku esikoisestaki :D

Täällä on armoton nälkä vaihtunu jatkuvaan ällötykseen.. kertaakaa ei oo tarvinnu oksentaa mut kaukana ei oo ollu.. flunssa oiretta koko ajan ja se väsy.... mikään määrä unta ei oo hyvä, lenkistä ym tekemisestä missä rasittuu enempi väsähtää nii paljo että pakko nukkua päikkärit :D

Sent from my SM-G350 using Vau Foorumi mobile app

Voihan alavatsakivut taas... Eilisestä olleet taas astetta kovempi.. Kestävätki lähes koko ajan, välil hiipuu mutta sitten alkaa taas. Aamua lukuun ottamatta ollu koko päivän. Eiliseen asti olin niin luottavaisin mielin, mut kyllä taas väkisin alkaaa pelottaa. Tiedän et on ihan tyhmää ja oon koittanu jankuttaa että kaikki on varmasti ihan hyvin ja ei itse mahda mitään jos menis kesken.. Mut silti, pelottaa hulluna koska tässä ollaan jo näinki "pitkällä" niin entäs jos km tulis nii jos ei tule itsestään pois kaikki, vaan pitäis tehdä jotain toimenpiteitä ja sitten on kroppa taas ihan sekaisin. Varmaan pakko huomenna soittaa sitä uutta ultra aikaa oman mielenrauhan takia..toivottavasti nää vaan kuuluu tähän raskauteen kun tämmösiä oli just sillo 2viikkoa sit ennen varhaisultraakin. Ihan kauheita nämä ekat viikot.

Mulla oli kans noita alavatsakipuja ja niihin liitty pientä vuotoakin. Kaikki kuitenkin kunnossa, ainakin toistaiseksi! Tiedän kuinka kauheaa on epätietoisuus ja siihen lisättynä mielikuvituksen tuomat kauhukuvat...toivittavasti sullakin kuitenkin jotain harmitonta!

Sent from my ST27i using Vau Foorumi mobile app

Mulla on oireet aikalailla hävinny ja tänään neuvolassa pytsin kuunnella sydänäänii, mut sano ettei vältsi kuulu ku on niin alussa. Ei kuulunu, mut löysi laitteella muutamaan otteeseen korkeen sykkeen :) Nyt on vähä huojentunu olo ku tietää et siellä on joku ja hyvissä voimissa :)

masc: mullaki oli rv9 tosi kipee maha, olin jo ihan varma että kesken menee... kesti sen yhen päivän ja se oli siinä, onneks! Ainoo mikä helpotti, oli vesi :grin lyhyen työpäivän jälkeen lepäsin loppu päivän tekemättä yhtään mitää ja silti ei helpottanu... eiköhän se sullakin ihan normaali kasvua toivottavasti
:happy119
hui, aamulla ultraan JÄNNITTÄÄÄ!

Onko kellään muulla muuttunu unen laatu? Minä nukun nykyään tosi huonosti. Heräilen öisin enkä ees vessahädän takia. Viikkoja 7+6.

Tänäkin aamuna kello olis soinu 6.30 ja heräsin 4.18, enkä saanu enää unta. 6h olin tuohon mennessä nukkunu. Toivottavasti johtuis vaan kiireestä ja pitkistä työpäivistä. Oon nyt tehny pitkää päivää, että saa kaiken ennen lomaa alta pois! Tää päivä enää ja alkaa 5 viikon loma, ihanaa!! Ehkä sitten saa nukutuksi.

Olen lomalla ja nukkunut tosi huonosti! Joka yö heräilen joko pissahätään tai sit ihan muutenvaan ei nukuta. Tiedä sitten, olenko nukkunut liikaa näin lomalla, koska iltaisinkaan ei meinaa uni tulla ;)

Mäkin oon nukkunut tähän asti tosi paljon, mut nyt jostain syystä kaheksannen viikon lopulla ei uni enää maistu. Heräsin tänäänki jo kuudelta eikä ollu siis ees pissahätä. Ja oon lomalla et ei tarttis herätä. Mut toisaalta mukavahan se on keaäaamuina herätäkin ja on koko päivä aikaa :)

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app

Heti kun alkoi rv 9, niin oon nukkunu tosi heikosti. Vessassa saa käydä pari kolmee kertaa yössä ja muuten heräilee jatkuvasti... Viime yönäkin heräsin varmaan miltei parikymmentä kertaa. Takana nyt noin 12 tuntia "unta", josta nukuin ehkä kuus tuntia. Ei oo kauhean levännyt olo...

O ou, mulla alkaa lähestyä 9 viikko :D toivottavasti unen määrä ei kovin romaha :D

Sent from my SM-G350 using Vau Foorumi mobile app

mulla tänään 11+0 ja nukun kuin tukki. Enemmänkin nukkuisin mutta poika ei anna ;) levottomia unia kyllä näen.

Tänäänki kipuilua mut lievempää ja menee välillä poiskin ja pientä kuvotusta ollu myös.. Et jospa nää on sit jotain kasvukipuja tms. Niin erilainen raskaus kun esikoisesta et huh. Mä nukun hyvin, mut unet on tosi levottomia ja outoja.

Takaisin