oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Freyja86, joo toi on kans totta. Mulla alko kuvottava olo juhannuksena siinä 5+5 varmaankin, tai sit sillon oli 6+0 jo. Mutta tosiaan oksennus ei oo tullu. Sit mulla on ollu tota kanan himoa (en oo syöny 10 vuoteen). No se oli ainakin viel tallella tänään. Oli pakko käydä kaupasta hakee pari koipea... mies on ihan ihmeissään :)
Kuvotusta ei oo ollu sen ultran jälkeen ollenkaan. Ja vielä on ristiselkä kipee, mutta alavatsa on jo parempi. Toivottavasti tää nyt menis kuitenkin hyvin kivuista huolimatta. Vaikeaa kyllä olla ajattelematta. Mun piti lähteä reissuun mutta nyt en varmaan viitsi lähtee minnekään, lepäilen kotona :)

Mulla alkoi väsymys ja huono olo tosi alussa, mutta se, minkä itse luokittelisin pahoinvoinniksi eli oksentaminen ja käytännössä jatkuva kuvotus, alkoi 7+6. Nyt on 9+0 ja silleen jo helpompi, että lämmintä ruokaa pystyy syömään pari kertaa päivässä ja laatta lentää vaan aamulla. Kuvotus on vähemmällä kun syö parin tunnin välein jotain.

Mulla oli myös tuota huonoa oloa ihan alussa mut sit se helpotti ja vielä ei oo kunnon pahoinvointia tullut eli ei oo laatta vielä lentänyt :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Jep, paha olo täälläkin. Alko täs seitsemännellä viikolla ja joka päivä mietin et onko tämä se päivä kun kippaa viimein yli. Oon yrittäny syödä aina sitä mitä pystyy mut ei ehdi kovi paljoo ennen kuvotusta. On ollu aika heikko olo tänäänkin ku ei oikein pysty syömään mahaa täyteen. Ei oo myöskään mitään himotuksia, einä pelkkää jäävettäkään voi juoda. Hyh. Ehkä tää helpottaa jossain vaiheessa..

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app

Täällä alko 7+1 ja nyt 8+4 ja pahentunut vaan :) laatta lentäny tällä viikolla jo kolmasti, 7+1 kerran joten saldona nyt vähän päälle viikossa se neljä. Aamulla kyökin tyhjää vatsaa ja kuvottava olo jatkunut vaan. Näkkärillä ja hedelmäpiltillä oon menny, vichykin helppaa jonkinverran.

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app

Tuntuuko kellään mitään outoa/ikävää seksin jälkeen? En tiedä, johtuisko siitäkin, että mies oli reissussa, niin oli ollut vähän taukoa, mutta nyt pupuilun jälkeen alkoi sattua jonnekin sinne kohdun tietämille. Meni kyllä hetken päästä ohi.

Toiveinen: Mulla on ollut just tuollaista tunnetta. Luulen et se johtuu siitä et paikat muuttuu raskauden takia. Tuntuu et limakalvotkin on kuivat. Toivottavasti menis pian ohi tuo, kun ei kiva jos koko raskauden ajan saa kärsiä tuosta vaivasta. Ceridal-öljy onneks helpottaa jos paikat on kuivat.

Mulla oli 5-6 viikolla sitä pahoinvointii, viikko sit loppu kun seinään. Nyt tällä viikolla on paristi tullu pieni ällö olo, mut sit syömällä se on helpottanu. Esikoisesta aloin oksentaa 9+ jotain et mä nyt oottelen et alkaako taas noilla viikoilla. Esikoisestakin olin nää ekat viikot aikas oireeton jos oikein muistan, jotain pieniä samoja oireita oon nyt havainnu. Makuaisti varmaan selkein, ruoka maistuu joko hyvälle tai sit aivan hirveelle.. Semmosetki mistä oon ennen tykännyt.

Toiveinen, just tänään saunan jälkeen mietin samaa... :) kaipa kuuluu asiaan :)

Juhuhuu, parempi päivä! Toki (kaikesta järkeilystä huolimatta) oireiden vähentyminen huolettaa, mutta ihanaa kun pystyy olemaan muussakin kuin vaakatasossa ilman että yrjöttää.

Sent from my iPad using Vau Foorumi

Onko kenelläkään muulla samaa ongelmaa: multa lähtee tukka päästä?! Koko ajan saa olla nyppimässä pudonnutta tukkaa vaatteista, harjatessa lähtee aivan simona ja viemäri on koko ajan täynnä... Ennenkin on lähteny mut ei koskaan näin paljon!

Sent from my GT-N7100 using Vau Foorumi mobile app

Sanna! Mulla lähtee tukka päästä! Ennemmin on lähtenyt tosi vähän mut nyt kans just hiuksia on joka paikas, viemäri täytyy putsata joka suihkukerta ja harja pitää putsata hiuksista ainakin joka kolmas kerta. Hyvä kun kolme kertaa vuodes oon sen ennemmin putsannut :D

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app

Mulla on nyt pahoinvointi helpannut hieman, ei oo pariin päivään tarvinny kyökkiä. Silti etova olo sattaa tulla helposti ja jos liikaa syö ni yhtäkkii iskee stoppi tai sit ei maistu olleskaan. Väsyny on, mieli heittelehtii.

Uutena tulokkaana tuntuu ihan ku olis koko ajan pala kurkussa, aika inhaa.. kellään muulla samaa?

Mulla taitaa yrittää pahoinvointi palata, tänään vähän ällöttänyt ja aamulla erehdyin laittaa bioastiaan ruuan tähteitä.. Meinas laatta lentää sit jo pelkästä ajatuksesta koko aamun et menis bioastiaan jotain laittamaan. Katotaaha millasia aamuja ens viikolla luvassa kun töihin pitäis lähtee ;P väsyttää kans jonku verran, alavatsa nippailut vähentyny nyt :) mut paljon jos seisoo/liikkuu nii saattaa jotain pientä tulla.

Mä en ole pariin päivään oksentanut mutta yökkinyt kyllä. Kova nälkä on koko ajan ja jos ei syö niin sitten on oksuvaara. Turvotus on jäätävä ja ummettaa myös. Lisäksi oon aika äksyllä tuulella ;) väsyttää.

Mulla kans kova nälkä vähän väliä, mutta armoton turvotus/ummetus myös. Jotenkin voimaton olo myös kun on niin kuuma sisällä ja ulkona.

No nyt on kummallinen raskausoire ilmaantunut. Mun rintsikat tuoksahti maidolle! Siis sille makealle jolta pienet vauvatki tuoksuu :O Miten voi muka jo nyt 7+0? Ehkä se oli vaan dödö ja mun hajuaisti on vaan yliherkkä??

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app

Tänne tuli näköjään pahoinvointi kylään. Heti aamulla herätessä huono olo, söin ja edelleen jatkuu. Kaiken lisäks tissit niin arat ettei voi oikein mahallaan olla.

Tämän viikon piti olla uusi viikko treeniä ruokaa yms. Tulin just duunin viihtyisästä vessasta purjoamassa aamun rahka annoksen ja puolikkaan banaanin voi milloin tämä loppuu ??

Voi ei Mju, maitotuotteet on kyllä pahimpia yrjöttynä...

Itse koin eilen illalla täysin uudenlaisen oksennuselämyksen, kun hieman heikosti pureskeltu kiiwi päätti nousta kurkkuun. Hyvä etten tukehtunut siihen! Kantsii siis pureskella kunnolla...

Takaisin