oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Toiveinen: kai sen sieltä pystyy itekkin erottaa, ei se gynekologikaan joutunut kauheasti mun kohtua etsimään :) mulla kyllä tuntuu kasvukivut ihan siellä saakka, ne ei onneks kipeitä oo.

Tänään soittelin neuvolaan ja puolen tunnin päästä olis ultra. Olo on tänään ollut ihan normaali eikä ole ollut mitään vuotoakaan. Sain silti ultran oman mielenrauhani ja -terveyteni takia ;-) pelottaa nyt vaan ihan kauheasti. Olen jo itkenyt kaikkea sitä mahdollista mikä voi olla pielessä...kohta sen onneks sit tietää!

Sent from my ST27i using Vau Foorumi mobile app

Eipä ne ihan turhia itkuja sitten olleetkaan. Kohtuontelo vaikutti tyhjältä...lääkäri ei tosin ollut kokenut ultraaja mutta oli melko varma ettei kohdussa kasva mitään. :'( huomenna menen vielä sairaalalle ultraan missä asia varmistuu. Tuntuu niin väärälrär ettei tää taaskaan voinut onnistua. Kolme vuotta yritetty ja vihdoin sain tehdä positiivisen raskaustestin niin eiköhän sekin mennyt pieleen! Kai tässä taas saa kolme vuotta yriträä ja toivoa parasta!

Knyttet kuinka pitkällä raskaus olisi ? Täällä on tähdennetty sitä että alkuvaiheen ultra kuuluu aina kokeneelle henkilölle juuri sen takia ettei tehtäisi hätäisiä jopa vääriä johtopäätöksiä, tsemppiä toivottavasti saat pian vastauksen <3

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Tänään on kai 7+0. Elättelen vielä toiveita että huomenna jotakin löytyy mutta kauhean kova usko ei kuitenkaan ole. Toki lääkäristä voi todeta senkin ettei osannut katsoa mun raskausviikkoja siitä kiekosta eli kovin kova luotto ei tähän lääkäriinkään ole...

No jo ollut lääkäri! Kyllä nyt viikot pitäis osata kattoo ja ultratakin jos tuolla alalla on. Toivotaan et joku sieltä vielä löytyisi <3 Hali <3

voi ei, tollasilta poropeukaloilta sais ultraamisen kieltaa lailla.. se voi olla viela hankalaa se alkion havaitseminen ja nuo kehittymis/kasvujutut kovin yksilollisia, nyt vaan kovasti zen mielta sinne vaikka helpommin sanottu kuin tehty ja odotat sitten asiansa osaavan laakarin arviota tilanteesta.

Kyllä viikkojen pitäis olla aika tarkat, koska on koeputkihedelmöityksellä alkunsa saanut...Kiitos kaikille tuesta ja kannustuksesta! Huomenna on jo sitten hieman viisaampi tämän asian suhteen..

Voimia, knyttet! Toivottavasti huomenna tuliskin hyviä uutisia! <3

Sent from my iPad using Vau Foorumi

Knyttet, tsemppiä! Toivottavasti huominen tuo parempia uutisia! On kyllä ollu typerä lääkäri :(

Voi itku, Knyttet :( Paljon voimia ja täälläkin sormet ja varpaat ristissä että huominen toisi vielä parempia uutisia!

Tsempit täältäkin... Toivottavasti pikkuinen sieltä vielä löytyy.

Mulla oli eilen illalla tai oikeastaan alkuyöstä taas ihme oireita... Koko mammaa alkoi niin kuumottaa, että märän rätin alla piti taas alkaa nukkumaan ja ekat tunnit yöstä nukuin tosi heikosti. En oo täysin vieläkään tottunut tähän, että ruumiinlämpö on aamua lukuunottamatta koko ajan 37 astetta. Nyt ylös, vesilasi ja oksentamaan!

Mä oon päässyt toistaiseksi helpolla kun ei pahemmin ole oireita. Pientä huonoa oloa aamusta mut siinäpä tuo. Tissit kasvaneet muttei enää silleen arat. Toivottavasti oireettomuus ei tarkoittaisi huonoa, maanantaina selviää et onko tuolla masussa ketään!

Vuotoa mulla ei oo mut eipä se viimeksikään kertonut mitään. Siihen asti toivoa on kunnes toisin todistetaan :)

Lääkäritkin joskus erehtyvät! Sairaalan hieman paremmin asiansa osaava lääkäri löysi kohdusta heti pienen pavun jonka sydän sykki <3 Raskausviikoiksi katsoi 7+3 eli vähän enemmän kuin itse olen katsonut, mutta saattaa olla, että hedelmöityshoidot muuttavat jotenkin tuota kaaviota eikä ihan tarkkaan pysty menkkojen alkamisesta katsomaan. Ette usko kuinka olen helpottunut!!!! Olin jo varautunut siihen, että jään sairaalaan ja kohtu tyhjennetään! Viime yönä en juurikaan nukkunut ja olin jotenkin aivan varma, että tämä oli nyt tässä! Onneksi välillä tulee iloisiakin uutisia! :) Huh!!! Ja terveyskeskuksen lääkärille tulen antamaan palautetta....

Onnea tälläkin puolella, niin upea juttu!:) Mut eikös sulle tehty IVF? Siinä lasketaan raskaus alkaneeksi hedelmöityspäivästä! Ei alkion siirtopäivästä niinkuin itse ensin vahingossa laskin...

Takaisin