ma oon hehkuttanut oireettomuutta himomunkkeja lukuunottamatta mutta joko eilinen hassakka ja huono ruoka vei veronsa mutta:
palelee, sisalla villapaita ja kaulahuivi paalla
vasyttaa, ei 9 tuntia ei ole riittava maara younta ei
v..ttaa, nuori nainen meinasi tyontaa lastenvaunut mun fillarin renkaan alle ja saikahdys purkautui vastustamattomalla halulla potkia rakkaushedelman vankkureiden renkaat puhki, ihan kasittamatonta
paata sarkee, ei en ole vielakaan kaynyt ostamassa tiineille sopivia sarkylaakkeita koska a.) en usko etta ne toimii ja b.) olen luottanut kaikkivoipaisuuteeni siina ettei minulla mikaan paikka kolota, yeah right.
kuvottaa
nukuin yon mahallani ilmankos nuo aikaisemmin niin ihanat himomunkit tuntuu nyt kipeilta stressipalloilta
mahassa kuplii ja moyryaa, ja suolainen ruoka yhdistettyna kreppityynyliinan paalla teki pakanamaan kartasta yksinkertaisen nakoisen vs oma iho.
haluaisin vaan ryomia viltin alle kotisohvalle mutta eihan se kay kun a.) taytyy teeskennella toita b.) miehen lapset on meilla nyt sunnuntaihin saakka. c.) olenko ma ollut toissa vasta 2 tuntia, mita 5 jaljella???
seksi, mika seksi ne harvat kerrat kun tekisi mieli niin mies kayttaytyy kuin se olisi tullut raskaaksi ja menettanyt halunsa, no silla se mahakin on toistaiseksi enemman raskaana olevan oloinen joten lieneeko myotatuntotiineys hanella.
Muisti mika muisti, mun projektipaallikko kysyi voisinko arvioida mun projektille x tekemani tyotunnit kesakuulle, sanoin etta joo palaan sulle huomenna kun olen tarkistanut asian, se vastas etta ei ei ei anna mulle vaan sun muistinmukainen arvio, meinasin vastata sille etta niiiii-in i rest my case kun ei oo mitaan muistikuvaa...
Harkitsee vakavasti neukkarin varaamista ja paikkarointia siella.