oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tissejä vihloo/nännit kipeet ja on nää vissii vähän kasvanukki (esikoisesta ei ollu mitää tissioireita koko raskaus aikana)
Alavatsan nippailut
Kuvotus
Välillä väsyttää/välillä olis energiaa vaikka pienelle kylälle
N Ä L K Ä kokoajan mutta ei jaksa syödä paljoa
Paleltaa
Turvottaa vatsaa
Vatsa toimii hyvinkin tehokkaasti
Eipä taida olla vielä muita :)

Femi.. mullakin aika vähän oireita vaikka Rv 6+4 on tällä hetkellä,,Lämmöt koholla välillä, väsymystä kyl on enempi mut seki näyttää helpottavan ja ihan vähän tissit kipeet. Et aika vähillä oireilla mennään vielä. Huomenna ois varhaisultra. Mulla yks keskenmeno ja sillon parii päivää ennen oireet hävis ja sit jälkeenpäin alko vuoto. Väsymys oli eka mikä hävis..

Menee kohta hermo..ihan kun mun suussa ois joku paskanen viemäri :@
Lasten ksylitol pastillit auttaa vaan hetkellisestu..muilla samaa? Tää on vissiin se kuuluisa raudan maku suussa.

Sent from my GT-S7580 using Vau Foorumi mobile app

Haha, täällä myös kyllä himokkuus kaukana!! :D
Ei vois vähempää kiinnostaa mitkään peiton heiluttelut, karmee turvotus, ilmaa vattassa ja tajuton väsymys, tähän päälle vielä 24/7 huono olo. Vituttaa lähes kaikki :D
Mun mies on jotenkin ihan hätää kärsimässä muutenkin mun kanssa.... Voi raukkaa.
Noh, kai tää pian helpottaa....

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Femi, täällä :) normaaliahan sekin... :)

jenska, onks paljon alavatsatuntemuksia kun muuten oot suht oireeton? :)

täällä himot on kyllä kaukana mut mitään ei oikeen osaa raskausoireeksi kutsua :o

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app

MadH91.. maha ihan turvoksissa ainaki, välillä ollu menkka jomotuksia ja niitä viiltoja mut ei kyl hirveesti mitään muita tuntemuksia tai en ainakaan huomaa et ois..

Mulla kans on menkkajomotuksia ollu aika paljon koko raskauden ajan. Se on varmaan ainut selvä oire tissien turvotuksen lisäks :D siks ei yhtään seksikään innosta kun koko ajan on sellanen tuntemus niinku menkat alkais..

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app

Kyl se vaan niin on et ku oirei on, ni ehkä sitä on "varmempi' olo, mut sit ku niit ei oo, ni toivoo vaan et oksentais tai jotain edes :D
onhan mullakin jotain pientä tuntemusta välillä alavatsalla, mut menkkamaiset kivut loppu kyllä vähän aikaa sit :)

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app

Mulla on vaan ollu heikko olo sen Hbn laskun vuoks. Alotin kyllä jo raudan ni ehkä se siitä :) Niin, ja aamulla tuntu et joku ois käyny vaihtamassa mun tissit isompiin. Lisäksi ekat haaleat raskausarvet on tisseissä tunnettavissa mutta ei onneks nähtävissä.
Tuo on kyl niin totta että koko ajan kuulostelee et onko oireita et onhan se matkustaja vielä varmasti mukana :)

Sent from my GT-N7100 using Vau Foorumi mobile app

Mainitsin jossain aiemmassa vaiheessa jo tissikivun oireeksi. Nyt kun miettii niin eihän se pienj tunne ollut mitään verrattuna tähän mikä on nyt. Pyörällä ajo sattuu, ja sekin jo sattuu jos joku osuu rintaan.

Joku mietti sitä metallin makua suussa. Täältäkin löytyy se, mietinkin kauan miten tätä kuvailisi mutta tähän yhdistin!

Mie viel hengessä mukana ku raskaana kerta viel oon. Ja mulla ei muita oireita kun hirmunen palelu kooo aika.

Ja en tiiä voiko liittyy raskauteen mut mulla alkana alamahaan ja vähä muuallekki tulee sellasta allergisen ihottuman tapasta ja kutisee.. :( ikin ennen ei oo ollu mitää..

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app

Mulla muuten kans kutiaa hirveästi joka puolelta satunnaisesti. Atoopikko olen ja vaikka pitäisi rasvailla, en sitä ole tehnyt (hyihyi mua, pakko kunnostautua). Eilen jo kävi mielessä kaikki maksahepatoosista lähtien, mutta taitaa tämä kyllä olla ihan kuivasta ihosta johtuvaa. Allergioitakin mulla on vaikka muille jakaa, ja olen parina päivänä saanutkin lievän allergiakohtauksen enkä mielestäni ole mitään normaalista poikkeavaa syönyt. En kyllä ala jos tämä jatkuu... Ehkä hormonaaliset muutokset sitten muuttavat kehoa joka suunnilta.

ma oon hehkuttanut oireettomuutta himomunkkeja lukuunottamatta mutta joko eilinen hassakka ja huono ruoka vei veronsa mutta:

palelee, sisalla villapaita ja kaulahuivi paalla
vasyttaa, ei 9 tuntia ei ole riittava maara younta ei
v..ttaa, nuori nainen meinasi tyontaa lastenvaunut mun fillarin renkaan alle ja saikahdys purkautui vastustamattomalla halulla potkia rakkaushedelman vankkureiden renkaat puhki, ihan kasittamatonta
paata sarkee, ei en ole vielakaan kaynyt ostamassa tiineille sopivia sarkylaakkeita koska a.) en usko etta ne toimii ja b.) olen luottanut kaikkivoipaisuuteeni siina ettei minulla mikaan paikka kolota, yeah right.
kuvottaa
nukuin yon mahallani ilmankos nuo aikaisemmin niin ihanat himomunkit tuntuu nyt kipeilta stressipalloilta
mahassa kuplii ja moyryaa, ja suolainen ruoka yhdistettyna kreppityynyliinan paalla teki pakanamaan kartasta yksinkertaisen nakoisen vs oma iho.
haluaisin vaan ryomia viltin alle kotisohvalle mutta eihan se kay kun a.) taytyy teeskennella toita b.) miehen lapset on meilla nyt sunnuntaihin saakka. c.) olenko ma ollut toissa vasta 2 tuntia, mita 5 jaljella???
seksi, mika seksi ne harvat kerrat kun tekisi mieli niin mies kayttaytyy kuin se olisi tullut raskaaksi ja menettanyt halunsa, no silla se mahakin on toistaiseksi enemman raskaana olevan oloinen joten lieneeko myotatuntotiineys hanella.
Muisti mika muisti, mun projektipaallikko kysyi voisinko arvioida mun projektille x tekemani tyotunnit kesakuulle, sanoin etta joo palaan sulle huomenna kun olen tarkistanut asian, se vastas etta ei ei ei anna mulle vaan sun muistinmukainen arvio, meinasin vastata sille etta niiiii-in i rest my case kun ei oo mitaan muistikuvaa...

Harkitsee vakavasti neukkarin varaamista ja paikkarointia siella.

Tää on niin luksusta kun tarttee yrjötä vaan kerran-pari-kolme päivässä ja nekin aamun/aamupäivän aikana!!! Pelkäsin niin sitä ympärivuorokautista purjoamista. :sick006 Sit mua niin huvittaa kun niin monella on tuota turvotusta ja mulle käy näköjään taas just päinvastoin et nesteet kropassa liikkuu ja ne omasta takaa olleet vähäset turvotukset on tipotiessään eli näytän oikein hoikalta ja sutjakalta. :grin Painokin on kilon pudonnut, mut se nyt oli ihan odotettavissa kun ei ruoka kunnolla maistu. Esikoisen aikaan paino tippu kuukaudessa 4kg. Mieskin nauro että raskaus taitaa olla ainoo dieetti mikä mulla toimii.

Oire taikka alkava Alzheimer, luin tänään että tulee jalkapallotrilleri englannin kohdatessa Uruguayn 1600 olin jo kello 1800 mennessä autuaasti unohtanut mikä peli sieltä tulee..

Mulla vähän helpottanut pahoinvointi, mahassa ja selässä sen sijaan vähän juilii. No johan täällä ollaan huolissaan ;) Olisin nyt vaan onnellinen että koko ajan ei ole huono olo. Ruokakin maistunut vähän paremmin, ainakin jotkut ruoat. Kotiruoka ei niinkään mutta juustosämpylät ja herneet, oi oi.

Mäkään en oikeen kauhean mielelläni syö porkkanat kurkku ja nektariinit on mun taivas piimä ja ruipparia juustolla kalkkunalla ja chilillä on se mikä maistuu.

Mullakin on alkanut iho oireileen.. kutisee satunnaisesti + iho on sen verran kuiva, et joutuu pari kertaa päiväs rasvaileen.

Pahoinvointi on täällä myös nostanut päätään.. ylikorostuneen hajuaistin kera. Oli erittäin hankala kauppareissu tänään, ku kaikki hajut pisti ikävästi nenään ja pahensi entisestään pahoinvointia. Erityismaininnan saa eläinten ruokaosasto! Siin kohtaa alko pahasti tuntuun siltä, et laatta lentää ja pian.

Jano on erittäin kova koko ajan, yöt huonosti nukuttuja, palelut aaltoilee kuumuuden kans ristiin rastiin, rinnat aristaa, närästää, nippailut alamahassa ja selässä + parun tuon tuostaki telkkaria katsoessa :D

Takaisin