oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ninanu, mulla ei oo hirveemmin koskaan vetäny suonta, mut voi olla hyvinkin et tekee sen. Magnesiumlisän pitäis ilmeisesti auttaa jonku verran ja samoin magnesiumia jossain suositeltiin jopa ihan raskauspahoinvointiinkin helpottavaksi :)

Mulla ainakin ollut jaloissa hirveetä suonen vetoo, ja välillä varpaat ihan kippurassa. :) Ja alko tosiaan jo ennen plussaa. Alkaa mielialat hieman tasoittuu, en raivoo koko aikaa.. Lapset selkeesti tästä helpottuneita :)

Mulle ei hirveesti oo ilmaantunut oireita - ajottaisia menkkajomotuksia lukuunottamatta :) ehkä ne sieltä saapuu myöhemmin jos on saapuakseen.. Vuosisadan flunssan kyllä sain sairastettavakseni.

Sent from my GT-P5210 using Vau Foorumi mobile app

@minime, mulla kans kauhee flunssa, nyt alkaa onneks pikku hiljaa helpottaa.

Uutena oireena tänne saapuneet mielialanvaihtelut viime päivinä. Ihme itkukohtaus yhtenä iltana ja tänään tuntuu pinna olevan niin kireellä että huh.

Aamusta kurkku kipee, ehkä määkin olen sen lunssan sit saamassa. :/ Nenukin vuotaa :D
mä en tiedä meneekö oireiden piikkiin, mut jo kolmena päivänä heränny aamulla kahdeksalta pirteänä. Vai olisko se täysi rakko ku herättää viimestää sillon :D

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app

Mulla on tänään oikein oireiden kirjo, väsyttää, voi hitto ku väsyttää! Oksettaa ja nälättää ja ei tee mieli syödä. Maha ja selkä juilii ja pää särkee. Housut mahtuu hädin tuskin kiinni. Flunssa ei ole vieläkään mennyt ohi ja luulen että siitepölykin vaivaa, olo ei siis ole mukava. Mieliala on myös vähän matalalla, mietin vaan että miten tästä selviän taaperon kanssa ja sitten kahden pienen, ehdinkö ikinä levätä, samalla tietty olen kauhean huolissani ja toivon että raskaus menisi loppuun. Äksyilen myös. Tämä on ihan suunniteltu ja toivottu raskaus mutta nyt pistää vähän ahdistamaan, vaikka pitkä aikahan siihen on kun se syntyy :) Nyt on siis jotain 5+3-6+1 välillä :)

Mulla on vikat kaks viikkoa alavatsaa nipistelly ja jalkoja pakottanu ja "repiny" ihan ku olis menkat tulossa. Viime viikolla olin monena päivänä aamupalan jälkeen niin väsyny että olisin voinu mennä takas sänkyyn nukkuun mutta pakkohan sitä on töihin suunnata. :computer012 Kauheen helposti myös hengästyn ku vähän yrittää jotain tehä. Käyn salilla 3 kertaa viikossa joten normaalisti kunnon ei pitäs näin huono olla :) Maha on tosi turvonnu ja rinnat ottanu yhen kuppikoon. Töissäki jo yks työkaveri kysy että mitä sun rinnoille on tapahtunu laughing7 No mies on ainaki tuosta oireesta ollu tyytyväinen :wink Lisäks oon alkanu aivastella paljon enemmän mitä ennen ilman syytä. En oo allerginen millekään joten ei se voi siitepölykää olla. Onko muilla esiintyny aivastelua?

Tiituska, mulla on ollu aivastelua jo ennen plussausta ja jatkunu sitten senkin jälkeen. Tosin kun tää flunssa tuli nyt niin en tiiä johtuko sitten osittain siitä. Mutta harvemmin kyllä ennen flunssan tuloa noin kovasti on tarvinnu aivastella :)

Sent from my GT-P5210 using Vau Foorumi mobile app

Tiituska, se aivastelu ja ylipäätään kaikki nenu. Vuotaminen tms tukkoisuus voi olla ihan siitä, kun raskauden aikana nenän limakalvot turpoaa jonkin verran :)

Itellä tänään vatsan nipistelyä lukuunottamatta melko oireeton päivä :D

Ilta/yöellotusta, leffanamit ei maistunu... ja sit ku tultiin tähän sänkyyn, lueskelin työnimistä ja rupesin hillittömästi itkemään kun luin jonku iltalehden jutun työnimistä jossa oli seuraavaa :"pakkaspoika, koska hän oli lapsettomuusklinikan pakkasessa muutaman kuukauden" ja mää itken hillittömästi. :D

Mulla on ollut tänään ihanan normaali päivä :D Tää väsymys on vaan ihan järkyttävää kokoajan....

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mulla hirveet herkkuhimot vaan jyllää + sitten päiväunet on saatava.

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app

Mulla helpotti väsymys ja palelu kun sai lääkityksen kohilleen! :D Kilpirauhasen vajaatoiminta ollut jo siis jokusen vuoden.

Mulle ei vieläkään karkki maistu, mies söi oman pussillisensa jo :D perusruoka on taivas. Väsy on mut ei kyl eroa "normista" mulle vielä :D alavatsaa nipistelee jonku verran, olkoon se sit ainoita oireita mitä on... joku ihme lievä kuvotus ollu, mut ku :D tuntuu et täytyy olla kauheen vahvat mun oireet ennenko mä miellän ne oireiksi.

Mäkään en oo huomannu oikeestaan normaalista poikkeavaa väsymystä, vaikka se tuntuu olevan tosi monella oireena. No voihan se olla että se vielä tulee..

Oon täs muutaman päivän ajan kiinnittäny huomiota siihen, että hiuksia lähtee hirveesti! Siis reilusti normaalia enemmän :( onko kellään muulla samaa ongelmaa?

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app

okei eli aivastelu on normi juttu :) Tänään ollu kyllä rauhallisin päivä tähän mennessä. Ei minkäänlaisia kipuja alavatsassa. Ruoka ei kyllä oikeen maistu. On kyllä nälkä mutta ku alkaa ruokaa pistää suuhun ni alkaa etoa. :sick009

Täällä ainoona oireena menkkamainen jomotus alavatsassa, toivon että myös jää tähän :D esikoisestakin oli tosi oireeton alkuraskaus. Taino itseasiassa oonhan mä ollut tosi itkunen ja on pyörryttänyt paljon..

Tänään huomasin jotain muitakin oireita kuin väsymyksen ja nippailun.

• Muisti on tosi surkea, alkaa ilmeisesti pää pehmenemään... :grin
  • Hajuaisti on huipputarkka; illalla kun kömmin puhtaisiin lakanoihin, niin hajusteeton(!) huuhteluaineemme tuoksui yllättävän paljon nenään. Myös aivastuttaa ihmeen monta kerta päivässä.
  • Eilen särki myös nivusia vähän aikaa.

Siinäpä ne tähän mennessä, vielä ei kuvota eikä laatta lennä :)

Takaisin