Odotuskavereita huhtikuu 2015 äidit

Pahoittelut Rouva AA ja tuplaonnittelut Joannalle, niin se elämä vaan heittelee...

Onnea Joanna !!

Mullaki kyl jännittää kun en tiedä onko yksi, vai enemmän. Lähisuvussa kolmosia..

Siis useampia kolmosia? Se on kyllä jo semmonen poppoo että huhheijaa jos omalle kohdalle osuisi. :)

Mä luin vasta jutun yhdestä luomuna alkaneesta kolmosraskaudesta. Perheessä oli ennestään pieni esikoinen, olisiko poika täyttänyt 2 kun kolmoset syntyivät. Kuulosti melkoiselta arjelta, yksi uhmainen kaksi-vuotias ja kolme vauvaa. :) Ja mua kun jännittää miten menee vauvan ja alle kaksi vuotiaan kanssa ensi vuonna. :D Mutta toisaalta, kyllä kaikesta aina selviää kun haluaa ja on tahtoa! Mistä tuota itsekään tietää vaikka olisi kaksoset tulossa! :)

Tänään on rv 5+3 ja postista tuli jo kirje, kutsu niskapoimu ultraan ! Lokakuun 7 päivä ois aika, pitkä aika viel.... Esikoisen kans soitettiin joskus rv ~9 ja varattii ite aika. Sitä ennen tulis käyä siel verikokeessa, piikkikammoisena en odota sitä kyllä yhtään. Onneks varhaisultra on 7+3 , tasan 2 viikkoo enään ! :dance018:Heartred

Pomppaan tänne myös mukaan :) Eli oon 24v ja sain jokusen aikaa sitten tietää odottavani. Plussasin rv 4+3.. Kävin kunnan varhaisultrassa 5+5, jossa todettiin sisäisesksi :) rv 7+1 kävin uudestaan ultrassa kun kävin päivystyksessä, tuli hieman vuotoa jonka jälkeen alkoi ihan kamalat kivut mutta kaikki oli kuitenkin kunnossa ja sillon ultrassa näkyi jo pieni sydänkin pomppimassa :) Eilen käytiin neuvolassa mutta sielä huonot laitteet niin ei pystytty kuuntelemaan ääniä eli myöhemmässä vaiheessa sitten. Nyt 2 viikon päästä verikoe ja 18.8 on sitten se joku niska ultra :) Tänään menossa rv 8+1 :) ja la aika olis 1.4 :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Onnea Joanna! Mulla on joskus nuorempana ollut tuplat toiveissa, mutta kaksi ekaa tuli sit niin lähekkäin, että meni melkein niistä. Nyt jos olisi kaksi tulossa, niin pitäisi kyllä miettiä monia asioita uusiksi - huonejörjestelyistö lähtien.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Heippa kaikki, pomppaan tänne mukaan. Tänään varmistin plussani vielä ja kyllä tuli sanat raskaana 2-3 viikkoa, clearbluen testi siis. Ihanaa!!!!
Aika alussa, siis kai? Odotan ekaani ja olen todella tietämätön kaikesta. Eli arvon naiset, mitäs mun pitäisi seuraavaksi tehdä?

Svea, sulla pitäisi tuloksen mukaan olla raskausviikot 4-5 menossa. Nyt sitten voit soitella oman alueesi neuvolaan, niin saat sieltä ohjeita jne. Jos tiedät, koska viimeiset kuukautisesi ovat alkaneet, voit määrittää lasketun ajan jo itse esim. vau.fi:n laskurilla. Neuvolassa kysyvät sitä jokatapauksessa. Onnea plussasta!

Ajattelin kiusata itseäni ja tehdä digin mahdollisesti ensi viikolla.. Missä vaiheessa teillä on näkynyt se raskaana 3+ mikäli joku täällä digiä siinä vaiheessa tehnyt?

gartsu: Sain digitestiin 3+ tasan viikoilla 5+0. Sitä ennen tein vain tavallisia liuskatestejä ja tuntui että niihin en koskaan saanut ihan tasavahvoja viivoja. Siksi tuolla oli hyvä varmistaa.

Mä sain 5+0 vielä sen 2-3, mutta mun laskuopin mukaan se oli ok, vaikka jäikin kaivelemaan. No, ens viikolla on pakko näyttää 3+, tai sitten on mennyt kesken. Oletan.
Tai sitten sidon itseni patteriin kiinni, etten pääse ostamaan testiä. :p

Itse tein digitestin vasta tällä viikolla, tasan 6+0. Silloin näkyi tuo 3+ (onneksi). Halusin odottaa siihen, että se varmasti näyttäisi sen, jottei tarvitse siitäkin vielä ahdistua...

Takaisin