Odotuskavereita huhtikuu 2015 äidit

Mulla tuli se 2-3 omien laskujen mukaan tasan rv 5 (ennen sitä tein vain monen monta liuskatestiä). Ja 3+ tuli testiin rv 6+2 iltapissasta vaikka testissä sanotaan, että viikkojen määrittämiseen pitäs käyttää aamukamaa. :)

Edut: Siis en tehny digitestiä kuin juuri noina päivinä. Liuskoja on sit mennyt sitäkin enemmän...

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Muokattu viimeksi:
Tänään 8+0 ihanaa lasken päiviä että kuvotus loppuisi. Tänään on jo parempi olo tai en tiedä johtuuko uskosta vain:) vko7 on pahin kuvotus ollut mull aiemmin.

Digitestit aina näyttää toi 3+ jos on yli 4-5vko joten en turhaan ostanut kun perusliuskat näytti selkeä tulos. Yhtä vahvat viivat.

Mullakin digitesti näytti 3+ heti kun oli 5+0. Mies kävi sen testin ostamassa kun halusi nähdä mitä viikkoa näyttää, jotta vois uskoa koko raskautta :)
Nyt olis jo 8+1, aika nopeeta menny aika loppujen lopuksi. :)

Digitesti antoi ainakin itelle siinä mielessä mielenrauhaa, että hormonimäärä oli oletettavasti noussut. Eihän sekään mitään takaa, mutta kuitenkin :)

Moikka, minä myös ilmoittaudun joukkoon mukaan! Reilu viikko sitten plussasin, vaikka tiesin ilman testiäkin, että paksuna ollaan. Sen verran selkeitä oloja oli ;) Meillä on tytär nyt 1,5v ja toista kovasti toivottiin. Mulla on ollut imetyksen jälkeen todella epäsäännöllinen kierto, joten la varmistuu vasta ultrassa. Mutta huhtikuun lopulle se luultavasti menee. Nettilaskuri laski, että 20.4. :)

Raskausolot pamahti päälle muutama päivä sitten tutun pahoinvoinnin muodossa ja kyllä on tukala olla! Jatkuva syöminen pitää oksennuksen just ja just loitolla, mutta kuvottaa silti jatkuvasti. Esikoisesta oksensin rv6-14. Toivoin helpompaa alkua tällä kierroksella - näköjään turhaan :/ Onneksi tuo tytär pitää liikkeessä, niin ei voi jäädä vessanpönttöä koko päiväksi halailemaan, hah.

Tuli sellainen mieleen, kun tuolla aiemmin olitte keksineet jakaa keskusteluja aihepiirien mukaan, että kiinnostaisiko teitä perustaa facebookiin salainen mammaryhmä meille huhtikuisille? Sielläkin sujuisi kätevästi kuulumisten vaihtaminen :)

Ihanaa alkuraskautta kaikille <3

Kyfi, ei se kyllä aina näytä 3+ jos viikkoja 4-5 tai vähän yli. :)

Möttönen, mulle se toisi myös mielenrauhaa, jos lukema olis 3+. Vaikka tosiaan ei se koko totuutta kerrokkaan.
Ajattelin katsoa mitkä fiilikset ensi viikolla ja elellä sen mukaan. :)

Mulle siis tuo digitesti toi juuri sen mielenrauhan, että hormonitaso on noussut, koska oireet oli vaihdelleet. Muilla testeillä sitä viivan vahvenemista on alun jälkeen enää vaikeaa tulkita. Mulla se plussa oli ainakin jo 4+ viikolla tosi vahva, joten se ei parin viikon päästä kertoisi enää mitään. Ja tein itse digin 4+viikolla edellisessä raskaudessa, ja se näytti 1-2, joten tulos ei todella ole aina se 3+...

Tuosta salaisesta ryhmästä, ajattelin itse ilmoittautua siihen meidän huhtikuisten omaan salaiseen ryhmään, jossa voi vähän yksityisemmin vaihtaa kuulumisia. Siitä on ylläpidon viesti tässä huhtikuisten ryhmässä. Lisäksi tuolla saa anonymiteettinsä edelleen säilyttää, toisin kuin facessa...

Mun mielestä noi liuskatestit on ihan luotettavia. Aina oon niitä käyttäny. Sanotaan yleensä että testi ei yleensä positiivista valehtele mutta negatiivista sen sijaan voi valehdella pitkäänkin. Kun itse plussasin apteekin testillä tollon rv 4+2 (olin aikasempaa laittanu näkökään kolmosen) :D no mutta kuitenkin niin ihan vahvat pari viivaa tuli :) toinen hieman vaaleampi kun toinen mutta vahva sellanen kuitenkin ja samaa väriä noin aikasessa vaiheessa ei kuulukkaa näyttää vielä :) mutta tein vielä pari päivää tosta s markerin liuskatestin ni sama juttu :) digitesteistä en itse tykkää koska ne on kalliita ja ne ei kerro yli sen 3 viikon enempää..

minä sain 3+ rv5+5, viikkoa aiemmin 2-3. :) 5+4 tein myös liuskatestin, siihen tuli samanvahvuiset viivat. josko noita testejä en enää ostelisi, vaikka on kyllä ihana katsella positiivisia tuloksia. :D

Huh..olipahan homma kahlata teidän viestit läpi :wink

Itsekin varovaisesti ilmoittaudun mukaan odotuskavereihin. Perjantaina tein haamuplussa ja tänään aamulla näkyikin jo selkeä plussa..ei tarvinnut miehenkään enää pinnistää nähdäkseen viivaa. Oli ihanaa huomata, kuinka mies uskalsi päästää innostuksensa valloilleen (olen hänelle tässä nyt torstaista saakka sanonut, että olen aivan varma raskaudesta, mutta kun perjantaina oli niin hailakka haamu niin mies ei uskaltanut uskoa vielä :)). Aika täpinöissään tässä ollaan molemmat. Miehellä on siis edellisestä liitosta kaksi lasta, jotka asuvat joka toinen viikko meillä ja minulle tämä on ensimmäinen. Silti molemmat olemme tietysti yhtä onnellisia tästä uudesta tulokkaasta, jota on yritetty saada alulle 9kk.

Olen itse aktiivinen saliharrastaja. En siis mikään fitnessmimmi, mutta käyn säännöllisesti salilla ja harrastan päälle aerobista mm. spinningiä. Aikaisemmin on ollut aivan selvää, että totta kai jatkan liikuntaa, mutta nyt on hiipinyt pelko pään sisälle, että uskaltaako sitä ihan oikeasti nostella painoja, kyykätä jne. edelleen esim. pienemmillä painoilla ja uskaltaako spinningissä edelleen kohtuullisilla sykkeillä polkea? :anyone

Minulla on vähän samat ajatukset kuin monella muullakin näyttää olevan, eli tekisi mieli nyt jo kertoa raskautumisesta lähipiirille, mutta toisaalta taas haluaisi olla ensin varmemmilla vesillä..miksi raskaus ei voisi tässä ensimmäiset kolme kuukautta edetä sellaisella päivätahdilla, että ensimmäisten kolmen päivän jälkeen oltaisiin turvallisemmilla vesillä :rolleyes:

Minniliini, oon itse spinninghirmuna miettinyt samaa. Etenkin, kun en osaa löysäillä.
Aion kyllä harrastaa spinnua, salia ja muita ryhmäliikuntoja oman kunnon mukaan. Ja salilla tosiaan tehdä pienemmillä painoilla.
On siellä nähty ohjaajiakin raskaana. Erään muistan sanoneen spinnutunnilla, että polkee rauhallisemmin, ettei syke nouse liian ylös. Toinen ohjaaja veti taas steppiä ihan täysillä.

Olen itse Gartsu kattellut salilla samaa, että osa vetää aika kovaakin. Kai sitä vain kaikenlaista putkahtaa mieleen, etenkin kun pitkä aika meni edes tähän ensimmäiseen plussaamiseen.
Lähinnä salista mietin maastavetoja ja kyykkäämisiä, että voikohan ne jotenkin vaikuttaa esim. istukan irtoamiseen, vai olenko ihan pöhkö, kun tällaisia mietin :grin

No itse ajattelin kyykyt isoilla painoilla jättää kyllä pois jossain vaiheessa. Ajatuskin siitä että vääntää raskaana ollessa niin isolla painolla kun jaksaa, tuntuu pahalta. :)

Moikka mammat! Oon lähettänyt monille teistä (pyrkimyksenä on tavoittaa kaikki) yksityisviestiä täällä vaussa. Monet oon kyllä jo tavoittanutkin. Jos asia on sulle uusi ja kiinnostuit, tarkista viestisi. Jos et ole saanut viestiä, laita viesti minulle, niin kerron asiani :)

Täällähän on paljon uusia, moi kaikille! :)

Palaan taas palstalle. Oli tuossa niin epävarmoja oloja ja tuli mietittyä kaikenlaista epäonnistumista. Nyt taas paremmalla mielellä mukana.

Tuosta liikunnasta.. Itsellä on ollut nyt pidempi tauko salille (jopa puoli vuotta :( ), näinkö sitä uskaltaisi uudestaan aloittaa? Pelkään että paino nousee taas tähtitieteellisiin lukemiin, on tullut n.10kg takaisin pudotetuista kiloista ja toivoisin, ettei tästä nousisi kuin sen 8kg. Ahdistaa ajatella minkälainen sotanorsu sitä keväällä peilistä katsoo. :(

MaijaMehiläinen, vaikka sulla on pitkä väli salilta ni jos mietityttää aloittaminen niin kannattaa. Eihän sielä salilla tehkiä tarvii, oman hyvän olon mukaan :) tai sitten on kaikkia kevyempiä lajeja.. Ihan kävely ja uinti :) itseäkin huolettaa tosi paljon tuo painon nousu että mihinkähän sitä päädytään keväällä, mut itse ajattelin kun suurin riskiaika on ohi niin alan ihan säännöllisesti uimaan viikottain niin tulee edes jotain liikuttua :)

Ookkei, mulla sen takia ultra jo nyt kun on yks tuulimuna ollut!

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app

Takaisin