Ihanaa, vapaapäivä ja ehtii taas tännekin lukemaan ja kirjoittelemaan. Täällä olot hieman vaihdelleet, välillä superhuono olo, varsinkin jos syöminen jäänyt välistä (mitä tapahtuu aika usein töiden takia

). Välillä taas olo ihan ok ja jaksaa virkeenä tehdä kaikkea :) Väsymys on kyl ehkä pahinta, pitkät työpäivät verottaa ja kotiin tullessa ei jaksas muuta kun lösähtää sohvalle.
Minäkin varasin kuitenkin ajan varhaisultraan ja päästäänkin jo huomenna! Alkoi uteliaisuus kuitenkin nostaa päätään; meillä on miehen kanssa molemmilla kaksosia perheessä ja pakko päästä tässä vaiheessa jo katsomaan että odotellaanko yhtä vai kahta. Ja tietysti ihanaa nähdä että siellä varmasti on jotain ja oikeella paikalla

Ensi viikolla on sitten eka neuvola. Viikkoja huomenna kuukautisten mukaan 7+2 joten pitäisi olla ihan otollinen aika ultrailla.
Tarkkaan olen tässä painoa seuraillut ettei pääsisi mahdottomasti nousemaan ja onneksi onkin pysynyt koko ajan ihan samana. Ruokavaliota oon yrittänyt vähän rustailla ja syödä mahdollisimman usein vähän kerrallaan, aina ei vaan onnistu. Liikuntaakin oon yrittänyt ahkerasti harrastaa, nyt vaan kyllä jo heti huomaa että hengästyy paljon herkemmin kun aiemmin, mutta pitää vaan ottaa rauhallisemmin. Oletteko huomanneet samaa? Hyötyliikuntaa tulee ainakin toistaiseksi työmatkapyöräilystä 10 km päivässä, muistelen vaan että edellisessä raskaudessa en pystynyt paljon pyöräilemään kun alkoi jo sattua joten saa nähdä milloin joutuu pyörän vaihtamaan bussiin.
Ravintolisistä syön tällä hetkellä femibion 1:stä, maitohppobakteeria ja d-vitamiinia. Minulla on aineenvaihdunta vilkastunut ihan huomattavasti, näin kävi myös edellisessä raskaudessa ja tuntuu että vatsa tahtoo jotenkin oireilla tästä syystä. Mutta näillä mennään :)
Ei olla kenellekään vielä kerrottu tästä raskaudesta mutta parille kaverille voi joutua kertomaan tällä viikolla, osa jo tietääkin että meille saattaa jossain vaiheessa olla vauva tulossa mutta viikonloppuna ollaan menossa kaverin kanssa syömään ja nyt pitääkin jättää viinilasillinen välistä joten todennäköisesti arvaa heti

Pitää varmaan alkaa kohtapuoliin ehtimään äitiyshousuja kaapin perukoilta, työhousut meinaa tässä vaiheessa jo inhottavasti kiristää joten voin joutua aika ajoissa jo töissä kertomaan tästä.
Tsemppiä kaikille tuleviin ultriin ja neuvolakäynteihin ja jaksuja oireiden kanssa! Ai niin, minä olen ihan hulluna nyt marjoihin ja maustamattomaan jugurttiin kera sokerittoman myslin, voisin syödä vaan pelkästään niitä ja helpottaa kyllä huonoon oloon

kannattaa kokeilla!