Odotuskavereita huhtikuu 2015 äidit

Täällä kans käytössä raskausajan vitamiini. oon kokenu ton minisun maman hyväksi- ei tarvitse kuin 1 tabletti päivässä, muistaa ainakin ottaa. (yleensä). Ekassa raskaudessa ostin ladyvita mamaa, mutta jäi syömättä kun en ikinä muistanut syödä 3 tablettia päivässä..

Ainiin soitin eilen neuvolaan ja varasin ajan. Ihmettelen vaan että ensimmäinen neuvola aika on jo rv 7+1 ?? Esikoisen kohdalla olin joskus 8+ neuvolassa.. Ja käytäntö on muuttunut niin että JO silloin kun soittaa ekaa kertaa neuvolaan tehdään lähete sairaalalle siihen np ultraan sekä seerumi näytteeseen?! AIka tulee sit kotiin.. ennen piti soittaa ite.. Jännä et näin aikaisin varataan se jo.. Kahen viikon päähän pitäs varata se varhaisultra. jännittää.

ps. tein tänään cleablue digin ja siihen tuli teksti ' raskaana 2-3' :happy093:Heartpink:Heartbigred:Heartpink

Ultrassa käyty, siellä pikkuinen näkyi ja sydän sykki. Ainoa mikä kävi mietityttämään on se että vastasi viikkoja 6. Jos näin olisi niin super siittiö olisi siis hengaillut jossain tuolla rööreissä pari viikkoa ja siittiöthän eivät pitäisi niin kauan kestää. Onneksi tuo lekuri nyt kuitenkin sanoi että A) ihmeitä tapahtuu ja B) näillä viikoilla tuolla hänen ultralla on heikonlaista saada 100% varmaa mittaa kun ei ole ar-ultraa varten tuo laite.. Eli pääasia että oikeassa paikassa ja sydän pamppaili. Menen kyllä vielä ensi viikolla yksityiselle varaamaani ultraan, en nyt sitä peru kuitenkaan..

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Täällä yksi uusi odottaja, 33 ikää ja ensimmäinen lapsi, jota yritettiin reilu vuosi..
Oireet on vähäiset, rintojen arkuus ja väsymys.. Eipä oikeestaan muuta. Mutta kerroin asiasta äidilleni (mieheni lisäksi ainoa joka tietää) ja hän sanoi ettei hänelläkään ole sen ihmeempiä oireita ollut kenenkään meidän lasten raskauden aikana.

Heippa,

Täällä myöskin, jo hetken keskustelua sivusta seurannut, liittyy mukaan ryhmään. Meinasin että en huutele mitään ennen kuin vko 12 jälkeen, mutta tässä sitä nyt ollaan... Eli toinen lapsi toiveissa huhtikuulle. Edellisistä menkoista laskettuna olisi tänään vk 6+5, ja näin olle arvioitu laskeutumisaika 9.4. Mikä sinällään on aika hauska, sillä ensimmäisemme on syntynyt 12.4. (toki tuli maailmaan vk 36+1)

Oloja on, mutta suuremmilta olen välttynyt. Muistelen ettei silloin 4 vuotta sittenkään kovin kovia oireita ollut. Raskauden tunnistin melko pian kun menkat jäi pois ja nännit alkoi kasvaa ihan valtaisiksi :D Rinnat turvonneet hieman ja arat, mahassa välillä outoa möyrintätuntumaa ja välillä vihloo. Ja koko ajan on ähky olo - vaikkakaan ei estä mua syömästä :D Väsymystä en varmaan erota tästä normaalista... Eli hyvin tavanomaiset oireet.

Varhaisultraan aika varattu 28.8., neuvolaan meinasin soittaa vasta sen jälkeen.

Emme ole kertoneet vielä kellekään, meinasin ootella tuon varhaisultran ensin. Mutta mikäli omaa vartalomallia yhtään tunnistan, turtsahdan tästä hyvinkin nopeasti. Onneksi jätin palauttamatta juuri nettikaupasta tilaamani farkut, jotka oli vähän turhan reilut - ei oo kauaa ;)

Jänniä aikoja meille kaikille <3

7+2 eilen varhaisultrassa ja todettu tuulimunaksi :( poistun siis täältä. tsemppiä muille

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app

Hellerei kaikille :)

Uutena liityn poppooseen, vaikka niin ajattelin etten foorumeille tule :) Täällä sitä ollaan. Oon 31v ja ensimmäistä odotan - toivottavasti :) Oireita kun ei oikeastaan ole. Pientä alavatsan turvottelua. Melkeinpä tässä vaiheessa toivoisi jotain oiretta olevan niin tuntuisi hiukan todellisemmalta. Kuukautisten mukaan la on 18.4.15

Voimia RouvaAA :(
Pisti taas miettimään, että eihän tässä omakaan raskaus itsestäänselvyys ole.

Sent from my iPad using Vau Foorumi

Pahoittelut RouvaAA!

Kukakohan tekisi meille uuden listan huhtikuisista? Olisiko joukossamme joku vapaaehtoinen aktiivi? :) Itse olen ehkä vähän huono vaihtoehto, kun en välttämättä ehdi vierailemaan täällä niin usein.

Entä pitäisikö meidän jo hieman jakaa tätä keskustelua eri ketjuihin, kuten vaikkapa "neuvolakuulumiset", "ultrakuulumiset", "raskausajan liikunta" jne. Niin meillä oli aikanaan tuolla huhtikuisissa 2013. Tämä ketju alkaa olla jo huisin pitkä. :)

Tervetuloa mukaan kaikki uudet!

Täytyy ehdottomasti jakaa "pienempiin" aiheisiin.

Pahoitelut rouvaAA:(
Kannattaa kuitenkin odottaa, sillä 7+ voi olla että näe mitään jos se onkin paljon nuorempi kuin luulaan. Kokemuksesta puhun mun molemmat lapset on epäilty tuulimunaksi mutta onneksi odotettiin ja luojan kiitos. 4,5v ja 1v.

Nyt on kuvotus alkaa vaivata ja toivon että menisi nopeasti ohi. Ainakin se parin viikon se kestää:(. Hallinassa pysyy viellä että ei ole tarvinut pöntöä halaila :)

Myös nopeasti kun noidut ylös on nipistänyt niin kovaa että ei pääse liikkuu mihinkään suuntaan.

Voimia ja jaksamista kaikille❤️

Ikävä uutinen RouvaAA... :sad001

Tultiin juuri varhaisultrasta hieman sekavissa tunnelmissa. Ilo ja pelko on nyt päällimmäisenä mielessä. Niin kun vähän jotenkin jo aavistelinkin niin kaksi vahvaa sykettähän siellä näkyi ja molemmat vastasivat viikkoja, toinen 7+2 ja toinen 7+1. Pienempi oli vähän huonossa asennossa, mutta lääkäri totesi että hyvältä näyttää. Vahvasti näytti siltä että identtiset kaksoset olisi tulossa mutta vielä ei voi varmaksi sanoa. Lääkärikin oli ihan innoissaan ja tutki kauan; ei kuulemma ole koko 20 vuoden uran aikana nähnyt vielä näin aikaisessa vaiheessa identtisiä kaksosia :rolleyes: Kuvissa oli vielä vähän epämääräistä että oliko kohdussa ollut kolmaskin pienokainen joka ei vaan ollut enää kehittynyt mutta ainakin nyt kaksi hyvällä sykkeellä näkyi :Heartpink Kuukauden päästä sitten nt-ultra jossa selviää enemmän, nyt pitää ainakin olla ihan ekstra varovainen ja toivoo että kaikki menee hyvin. Miehelle tuossa totesinkin että saa nähdä voinko olla edes jouluun asti töissä, sen verran fyysisesti raskas työ minulla o_O

Menee varmaan hetki sulatellessa tätä uutista... :)

Joanna paljon onnea kaksosuutisesta! <3 mulla on vielä 6 yötä ultraan aikaa :)

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app

Voi jumatsuikka Joanna! Mieletön uutinen :) Onnea nyt sitten oikein tuplaten!

Takaisin