Onnea uusille plussanneille! :)
En oo ehtinyt pitkään aikaan lukemaan, enkä vieläkään kaikkia.

Mukava oli lukea että muillakin jo hirveet turvotukset, etten oo ainut. Mulla ei mitkään housut mahu päälle, ja turvotus on ihan aamusta iltaan. Jee jee :D Tässä kun yrittäs peitellä vielä monta viikkoo...
Inkahoo, on varmasti ihan normaalia. Niin mulle on ainakin sanottu, ja oon netistä lukenut että seksin jälkeen voi vähän esiintyä veristä vuotoa, koska limakalvot voi olla hauraat ja turvonnu.. En sinuna tuosta huolestuis. :)
Mutta
auttakaapa mua, onko kellään muulla ollut
nivuskipuja? Tai tiedättekö niistä jotain? Mulla on ollu nyt ainakin neljä päivää nivuskipuja, välillä vain vähän ja välillä tuntuu tosi kovasti

Äsken esim. kaupassa käydessä tuntu etten voi ollenkaan kävellä ja autossa istua, tällä kertaa kipu oli viiltävää, aikaisemmin ollut vähän erilaista. En oo ikinä kuullut tommosesta, niin huolettaa kovasti onko normaalia
Maha kipujakin on ollut kohta viikon ajan alamahassa oikealla puolella.. :/ Oon koittanu aatella että ehkä siellä esim. se keltarauhanen kipuilee... Pitänee kysellä neuvolasta, samalla kun aikaa siirrän eri päivälle!