Jospa uskaltaisin taustalta liittyä joukkoon.. Tiistaina plussasin apteekin testillä ja keskiviikkona tein Clearblue Digital-testin, joka näytti 3+. Laskurin mukaan la 6.4. eli tänään viikot 5+5. Olen 31v. ja mies kohta 32v., ensimmästä odotetaan.
Jännittää kovasti, että pysyykö pikkunen matkassa, ku lukenut paljon netistä juttuja ennen tätä. Tuli myös plussa aika yllättäen. Huhtikuussa jätin pillerit pois, olin syönyt niitä noin 13 vuotta. Välillä oli joitakin pätkiä jolloin en syöny ja kuukautiset oli epäsäännölliset. Jotenki oli sellanen ajatus et en varmaan tuu raskaaksi kovin helposti, pillereitten lopettamisen jälkeen kierto oli n. 34 päivää enkä ovulaatiota tunnistanu. Viikko ennen plussaamista alko oleen rinnat oudon kipeet ja etovaa oloa. Iloinen yllätys oliki sit oireitten takana :) Nyt on ihan järkky väsymys, vois nukkua melkee koko päivän. Lisäksi olo on jotenki krapulainen, ei tiiä oisko huono vai hyvä olo.
Ajateltiin ettei vielä kerrota raskaudesta tuleville isovanhemmille ja kavereille, sit lähempänä vk12 vasta. Tavallaan harmittaa, ku mun on töissä on pakko kertoo raskaudesta. Oon leikkaussalissa töissä, siellä käytetään läpivalaisua ja tietyissa anestesioissa ei voi myöskään olla. Pakko siis kertoo heti ja samalla työkaverit saa tietää, vaikka vielä on hyvin epävarmaa ku viikkoja niin vähä. Toivottavasti kaikki menee hyvin :)
Onnea kaikille muillekin plussanneille :)
Sent from my iPad using Vau Foorumi