Odotuskavereita huhtikuu 2015 äidit

Todellakin Lana aivan ihanaa!!!!

Täytyypä ottaa selvää tollasista ekopartureista. Vaaleat raidat kai pystyy laittamaan, kun niitähän ei tarvitse juuresta asti aloittaa.

Olen aina inhonnut puuroa, mutta nyt se on oikeastaan ainoa mitä tekee mieli. Tai no, juustohampurilaisiakin himottais, mutta puuro aika paljon terveellisempää:)

väsymys on melkoisen kova. en oikeastaan koskaan aikaisemmin ole tuntenut itseäni "kuoleman väsyneeksi". Mutta nyt tuntuu kun olis lyijypainoja jaloissa ja käsissä.

Onnea kaikille odotajille:)

Onnea uusille plussanneille! :)

RouvaPohjoinen Mä en kyllä voi kertoa meidän lapsille ollenkaan, että olen raskaana koska sitten siitä tietäisi jokainen vastaantulija! :D Taisin asiasta tuolla aikaisemmin jo kirjoittaakin, mutta me ei aiota kertoa ollenkaan koko raskaudesta vaan mennään periaatteella huomaavat kun huomaavat eli siinä vaiheessa, jos joku osaa epäillä raskautta niin myönnetään. Mielenkiinnolla odotan, kuinka pitkälle päästään ennenkuin etenkin mun äiti ja mummu huomaavat :D

Valma Mä olen polttanut ennen esikoista ja itseasiassa esikoisen ja kakkosen välissäkin ehdin taas aloittaa, mutta lopetin taas kun aloin kakkosta odottaa ja sen koommin en ole polttanut. Savuttomana on mennyt siis nyt jo reilut 3,5 vuotta :)

Toiveikas Meillä on Britaxin B-Dual tuplarattaat ollut tytöillä käytössä ja voin kyllä suositella! Tosi kätevät! :)

Vaikka olenkin ollut tosi luottavaisin mielin, niin pakko kuitenkin myöntää, että myös minä ihan joka kerta kun käyn vessassa niin kurkkaan sinne pönttöön ja paperiin, että eihät tullut mitään ylimääräistä! Sen verran kuitenkin ne keskenmenot kummittelee siellä taustalla.

Mä olen meikannut ja käyttänyt hajuvettä edellistenkin odotusaikana ja niin aion kyllä nytkin. Meikkiä en tosin käytä juuri muuta kuin BB-voide ja ripsari näin kesäaikaan. Talviaikaan häivähdys aurinkopuuteria ja poskipunaa. Mä olen luonnollisen meikin ystävä. :) Hajuveden käytön lopetan synnytyksen jälkeen heti. Samoin hiuksia värjään myös, mutta pääasiasa yritän pysyä vain vaaleissa raidoissa. Voi olla, että ehkä kerran joutuu tyven värjäämään. Saa nähdä miten mun kampaaja oikein suunnittelee tämän raskausajan hiusten laittamisen. Luotan hänen ammattitaitoonsa :)

Tytöt on nyt viety päiväkotiin ja seuraavaksi olis kai taas keksittävä jotain syötävää sillä paha olo ja heikotus tuntuu taas hiipivän riesaksi!

Mukavaa ja aurinkoista päivää kaikille huhtimammoille! :)

Tänään rv 5+4 ja 8 yötä ultraan :Heartred

Hurjaa lukea näitä teidän juttuja :)
Itse odotan ensimmäistä, eikä mielessä ole käynyt, kun rajoittaa syömistä.
Hajuvesi- ja hiusjutut, täytyykin alkaa miettiä :)

Ruuan kanssa elellään sellaista vaihetta, että juuri mitään ei tee mieli.
Illalla saa syötyä jotain, mutta päivällä vain porkkanoita ja hedelmiä.
Olo on kuin olisi mini-krapula koko ajan.

Ajattelin tänään varailla ensimmäistä neuvolaa! Koko ajan vielä jännittää, että kestäähän tää...

Tänään varattu aika neuvolaan 25.8 :) Aamuyöstä 4.30 heräsin siihen kun oli erittäin huono olo. Pöntöllö yökin hetken mutta en VIELÄ oksentanut. Nyt päivällä jatkuvasti etovaa oloa ja väsyttää!! :) Tekisi mieli varata aika varhaisultraan! :)

Millon aiotte varata ekan neuvolan?
Mä varasin jo tänään, samaan yhteyteen esikoisen kaskukontrollin kanssa. Kuukauden päästä on aika

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Sannnnna mä varasin ajan neuvolaan heti kun sain plussan :D
Mulla on aika 22.8, eli vähän vajaa 3 viikkoa pitäisi odottaa.
Silloin on sitten 7+4.

En osaa millään päättää varaisinko aikaa sinne varhaisultraan.. välillä tulee olo, että kyllä mä sen varaan ja välillä sitte taas mietin et kannattaako ja viittinkö..ääh..
No ehkä täs vielä tulee selväksi mitä tekee.
Tai sitte vaan miettii ja lopuksi on normi ultra jo niin lähellä, ettei enää kannata mennä varhaisultraan :D

Heip. Täällä plussat tullut hetki sitten ♡♡♡ mä jännitän vaan kokoajan ku on alavatsakipuja. . . Viime raskaudesta on jo yli 7v niin en muista kuuluuko asiaan. Neuvolaa pääsee varaileen vasta ensi vk jälkee , et oisko sit joskus 3vk päästä. Jaksaa oottaa.com :D toivottavasti kaikki menee hyvin ♡ onnea ja jaksuja muille odottajille :)

Sent from my GT-I9506 using Vau Foorumi mobile app

Jonmakri ainakin mun kaveri, joka synnyttää loppukuusta sanoi että sillä on ollu menkkamaisia kipuja koko raskauden ajan aina välillä :)
Että kyllä se varmaan normaalia on :wink
Toki jos oikein mahdottomasti vihloo tms niin sitten en kyllä osaa sanoa.
Itsellä vähän silloin tällöin pienesti vihlaissut tms. mutta lähinnä selkä on kipee niinku menkat olis alkaas.
Ollut ihan alusta tuollasta :)
Mutta ei kokoaikaa kuitenkaan :)

Joo-o...huomasin tässä uuden oireen.
Tai tuo nyt olisi varmaan häirinnyt vähän muutenkin, mutta nyt tekee aiva huonoa oloa..
Meillä töissä joku haisee melkoisesti hielle (toimistotyö).
Ja tuo haju ottaa mulla nyt nenään hirveesti ja tekee aivan huonoa oloa! :confused:
Toivottavasti ei nyt joka päivä ala haista yhtä lujaa :grin

Varasin äsken ajat ultraan 19.8 (rv noin 6) ja eka neuvola 1.9. Mulla siis tosiaan takana se kohdun ulkoinen raskaus joten oli pakko saada toi ultra pian. Toivottavasti sillon sitten löytyisi syke ja oikeasta paikasta :) Pientä etoavuutta on ollut ja tissit on aikasta arat, menkkamaisia vihlaisuja ja jomotusta on myös aina välillä mutta sitä oli kahdessa ensimmäisessäkin raskaudessa.

Täällä myös plussattu jo jonkin aikaa sitten.. Saa nähdä kauanko saan olla täällä huhtikuisissa, toivottavasti loppuun asti..
Mulla semmonen tarina, että kolme vuotta yritettiin lasta, kunnes tulin keväällä raskaaksi. Meni sit aika alussa kesken ja jouduin lääkkeelliseen tyhjennykseen. No nyt sit heti seuraavasta kierrosta raskaaksi (tosin 1 pakollinen kierto välissä, kun ei saanut yrittää).. Tuntuu aika uskomattomalta tämä raskaus ja pelko on suuri ettei taaskaan pääty yhtään sen paremmin kuin viimeksi... Kovasti toivon että kaikki menis hyvin ja tämä pikkuinen olisi sitten meille.. lapsi olisi niiiiiiiin toivottu.<3

Onnea teille muille plussanneille! :)

Minä myös soittelin jo neuvolaan, kun tarvin reseptiä foolihapolle (epilepsia lääkitys niin tarvin vähän vahvempaa).
Eka neuvola olis jo rv 7+5 eli 20.8. ja eka ultra 8+3. Tuntuu kyllä hurjan pitkältä aika tuonne ultraan!
Lähteeköhän kaikilla muilla mies mukaan ultraan? Mä en vielä tiedä, viimeksi ei päässy.. Aattelin et pärjään yksin mut huonot uutiset kun kuulin, niin olisin kaivannut tukea..

Minäkii uskalsin varata neuvolan ja sain ajan 2.9 milloin ois menossa noin rv 9+2 :)

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app

Terve kaikille. Täällä yksi huhtivauvaa odottava. Tuntemukset ovat hurjan sekavia, välillä liihottelen pilvien yläpuolella onnellisena ja kohta jo iskee pelko ja paniikki. Tosiaan siis esikoistani odotan ja hän on erittäinkin toivottu. Onko muilla ollut sekavia tuntemuksia raskauden aikana? Vai olenko ainoa? :/ Sain enimmäisen neuvola ajankin varattua jo 18.8 ja näin alustavasti laskettuna laskettu aika olisi 4.4.2015. Tietysti tarkemmin tietää, kun on siellä neuvolassa käyty. :p

Muokattu viimeksi:
Mites kun kuulin että jos menee ultraan niin pitäisi olla yli vk 8, onko totta? Kun täs pohdin voinko vielä mennä. Aika olisi keskiviikkona. . . Mitäs sellainen maksaa?

Sent from my GT-I9506 using Vau Foorumi mobile app

Heippa, täällä ilmoittautuu yksi uusi odottaja ja samalla uusi käyttäjä. Elikkäs eilen clearbluen raskaustesti näytti positiivista eli raskaana ja 2-3 viikkoa hedelmöityksestä. Esikoista odotellaan, nainen 19v. ja mies 25v. eli nuorimpia odottajia taidan täällä olla. Lapsi oli hartaasti toivottu kolmen yhteisen vuoden jälkeen ja toisella yrityskierrolla pamahti. :) Laskuri antoi lasketuksi ajaksi 7.4.2015 mutta koska ovis oli kierrossa tosi myöhään niin voipi muuttua..

Mäkin nuoremmasta päästä, tänään täytin 20v toinen tulossa. Esikoisen syntyessä olin juuri täyttänyt 18.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Takaisin