Odotuskavereita huhtikuu 2015 äidit

Hello! Täällä uusi odottaja mukaan! Yritän ehtiä pysyä mukana. Itsestäni lisää tuonnempana mikäli saan itseni sujuiksi foorumin käytön kanssa :D

Onnea kaikille uusille plussanneille!

Mulla on nenä herkistynyt kaikille hajuille, esim. roskat, likaset astiat, monet ruuat haisee ihan törkeän pahoilta. Ja oudoin on tuo koira, se haisee niin pahalta etten pysty edes samassa huoneessa olemaano_O ja kukaan muu ei mitään hajua koirasta huomaa joten näköjään se on tää raskaus.

Huimaus jatkuu edelleen ja väsyttää jatkuvasti. Nyt jo huono omatunto kun ei jatkuvasti jaksaisi leikkiä esikoisen kanssa. Onneksi tyttö vielä nukkuu pitkät päikkärit niin saa itsekkin silloin nukkua, tosin se piristää vaan ehkä tunniksi ja sen jälkeen olisin valmis menemään takaisin nukkumaan.
Esikoisesta väsymys jatkui viimeiseen kolmannekseen asti, toivottavasti nyt päästäision vähän vähemmällä!

Onnea uusille plussanneille! :)
Toivottavasti meillä kaikilla pysyy pikkuiset matkassa mukana ja saataisiin olla onnellisia odottajia tuonne huhtikuulle asti! :)

Eilen miehen kans nyt puhuttiin tuosta varhaisultrasta, että jos sinne saa tuonne 7 viikon paikkeille sellaisen ajan, että mieskin pääsee mukaan, niin sitten mennään.
Mutta jos ei oikein aikoja ole iltapäivälle, niin sitten varmaan odotellaan sinne 12 viikon paikkeille.
Pitää tänään soittaa tuota aikaa päivällä :)

Meillä kotonahan on nuota kissoja ja eilen mun nenään otti ihan hirveesti niiden pissan haju!
Mies ei haistanut mitään, mutta mulla aivan teki pahaa, kun tuntui että siellä oikein lemusi! Yök :confused:
Sanoin kyllä miehelle, jos hän viitsisi varmuudeksi vaihtaa ihan koko hiekat tänään...saa nähdä auttaako se sitten mitään :wink

Oletteko muut vielä seurannut painoanne??
Mulle oli pienoinen (tai no okei: SUURI) järkytys, kun kävin tänään aamulla puntarilla ja oli viikossa tullut noin 4 kiloa lisää painoa!!!! :eek:
Siis herranen aika!
Mähän oon jättiläinen huhtikuussa, jos paino tuohon malliin nousee!
Mietin että on kyllä ollut tosi turvonnut olo, mutta voiko se nyt nuon paljoa vaikuttaa..
Onko teillä muilla ollut tuollaista? :anyone

Tais tuo painonnousu asia selvitä!
Mun piti jättää nesteenpoistolääke pois, kun raskaus selvisi.
Mulla on varmaan keho ihan nestelastissa!
Pitää varmaan lääkäriltä kysyä, onko mitään turvallista luontaistuotetta tms. joka poistais nestettä ja jota voisin käyttää.
Oon muuten pian ku joku vesi-ilmapallo :D

Lana, syö paljon ananasta ja mansikoita. Ne poistaa nestettä kehosta

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Onnea pyöreistä vuosista sannnnna :) Ja tervetuloa kaikki uudet plussanneet!

Me ollaan oltu paripäivää hirveessä flunssassa koko perhe ja eilen lääkärillä selvis että esikoisella taaas korvatulehdus. Toivottavasti kakkonen säästyis tolta korvahommalta, kauheeta jos kaks huutais tollalailla mitä eilisen niin samaan aikaan huh. :D no ehkä ei vielä kannata piruja maalata seinille. Tänään onneks kuumeeton jo niin huomenna päästään taas päiväkotiin tutustumaan. Alle viikko töihin paluuseen, iik! Koitan just pohtia että missä kohti kerron töissä että tuunkin vaan pyörähtämään siellä.

Paljon onnea uusille plussanneille ja tervetuloa mukaan :)

Jonmakri Tuolla olikin jo keskustelua aiheesta tuossa toisessa ketjussa, mutta ainakin minulle sanottiin ykstyiseltä että 6+ näkyy jo syke hyvillä laitteilla. Mulla onkin tuo varhaisultra varattu viikon päähän tiistaille 12.8 ja silloin rv 6+5. Täällä maksaa tuo varhaisultra 50€ :)

Minäkin nuorimmasta päästä kun jo kolmonen tulossa ja 23v ikää, syyskuussa 24 :) Myöhästyneet synttärionnittelut Sannnnna!! :)

Lana Mulla on paino tullut 2kg jo alaspäin turvotuksista huolimatta. Pahoinvointi tekee tehtävänsä :S :D

Täällä samat oireet edelleen. Aamulla on heti saatava äkkiä jotain suuhun tai muuten menee olo todella kamalaksi. Nyt olen parina päivänä mennyt heti herättyä nektariini + lasillinen appelsiinimehua kombolla ja sillä olen saanut vähän oloa kohennettua. Väsyttää, väsyttää, väsyttää. Tänään taas heitin vain tytöt aamulla päiväkotiin ja äkkiä takas kotiin ja sänkyyn nukkumaan. Nukuin sitten vielä puolitoistatuntia. Nyt tuntuu taas jo siltä, että tekisi mieli kömpiä sänkyyn, mutta pakko pitää joku roti :D

Mies tuli eilen illalla kahdeksan päivän työreissusta ja sanoi, että tissit on jo kasvaneet. Sopii ollakkin kerta on ollu niin arat ja kipeet! :D

Tuonne toiseen ketjuun kirjoitinkin, että laitoin dopplerin ja itkuhälyttimen tilaukseen. En tiedä oonko vähän turhan hätähousu kun viikkojakin vielä niin vähän, mutta minkäs sitä itselleen mahtaa kun on tämmönen "kaikki heti mulle nyt" -tyyppi!

Kohta tulee joku katsomaan noita meidän tuplia, jos sais ne myytyä niin voisin niillä rahoilla ostaa sitten sen mun himoitsemani travel system paketin :)

Rv 5+5 ja 7 yötä ultraan :Heartred Can't wait! :Heartred

Sannnnna täytyypä alkaa tankata ananasta ja mansikoita :D
Samoin sovin jo vyöhyketerapeutin kanssa, että käsitellään kehon vesipisteitä ja tehdään ekstralymfastimulaatiota :)
Toivottavasti nuosta on apua! :)
Onnea muuten minultakin hieman myöhässä synttäreiden johdosta! :)

RouvaAA toivottavasti paranette koko porukka pian kunnolla, eikä tervehtyminen ota takapakkia!
Niin sinäkö olet pian palaamassa edelliseltä äitiyslomalta töihin? :)

LauraElina toisessa ketjussa katsoin, että olit tilannut sen itkuhälyttimen, jossa kamera ja kaikkia hienouksia :)
Mistä tilasit, voitko laittaa linkin siihen? :)
Kuulostaa niin mielenkiintoiselle, että voisi kans ajatella tuollaisen hankkia! :wink
Toivottavasti saat tuplat myytyä! :)

Niin tuosta varhaisultrasta vielä.
Se minne itse meinaan koittaa tänään soittaa aikaa ja missä pari ystävääni myös on ollut, niin siellä ilmeisesti maksaa ihan pikkuisen alle 100 euroa.
Kallista lystiä, mutta mielenrauhan arvoista ;)

Ensinnäkin onnea kaikki huhtikuiset :)
Nyt sain minäkin soitettua neuvolaan. Pelkäsin hirveästi neuvolatädin reaktiota asian suhteen, mutta hän otti minut todella hyvin, vaikka olen nuori. :) Neuvolantäti laski raskausviikkoja olevan nyt 5+3 ja laskettu aika menee todellakin tuonne 5.4 tienoille. Ensimmäinen neuvolakäynti viikolla 9 eli 4.9, jolloin katsotaan myös ultralla raskauden sijainti. Varsinainen ultra menee viikolle 12, mutta täytyy malttaa odottaa. :) Lisätäkseni tuohon edelliseen viestiini vielä, eli synnyttäessä olen ehtinyt jo täyttää 20 vuotta. :) Raskausoireet ovat ilmaantuneen myös tänne. Tissejä aristaa, alavatsalla painon tunnetta, väsyttää, huimaa, närästää.. Pientä aamupahoinvointiakin ollut ilmassa, mutta onneksi pysynyt kaikki vielä sisällä. Painoa ollaan myös täällä tarkkailtu, mutta vielä en ole huomannut juurikaan muutosta suuntaan tai toiseen.
Jännää ja uutta aikaa tässä elellään, tekisi mieli raskaudesta jo kertoa, mutta olemme mieheni kanssa ajatelleet pitää asian salassa ainakin tuon ensimmäisen 12 viikkoa. :)

Lana Löysin sen Verkkokauppa.comista! Tässä suora linkki: http://www.verkkokauppa.com/fi/product/32852/dsstr/D-Link-DCS-820L-vauva-valvontakamera Vaikuttaa kyllä niin huipulta, että pakko varmaan testata sitä jo noilla tytöillä. Pystyy vahtimaan niitä vaikkei samassa huoneessa olisikaan ;) Saa kirjaimellisesti silmät jopa selkään. Niitä kun on välillä kaivannut noiden vilkkaiden tyttöjen kanssa :D

riiks9 Minut on ainakin hyvin otettu aina vastaan vaikka nuori äiti olenkin. Olin myös 19 kun esikoista aloin odottaa. Pari poikkeusta on ollut, mutta toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos sillä ikä ei takaa sitä onko hyvä äiti vai ei :)

LauraElina Kiitos kannustuksesta :) Vielä vähän mietityttää miten perhe ja ystävät tähän suhtautuu, mutta vuoden harkinnan jälkeen tää odotus tuntuu niin oikeelta, että ehkäpä nekin pureskelun jälkeen asian hyväksyy. :) Vaikka me ollaan miehen kanssa aina oltu vähän semmoisia, että ollaan rauhaa uhattu aiemminkin, mm. kihloihin mentiin ollessani vain 17 vuotta ja mies silloin 23 :D

Lana - joo 11.8 alkaa työt taas :) pitää välillä käydä vähän tienaamassa että voi taass olla kotona :D

Mä olin just täyttänyt 20v kun aloin oddottamaan esikoista enkä kyllä neuvolassa tai missään saanu muutakun muutaman "kehun" siitä että kivaa kun välillä on meitä nuorempiakin odottajia. :) Joten ei huolta! Oon myös ollu muutenkin vähän hätähousu :D 19v olin kun mentiin kihloihin ja ostettiin asunto ja 20v tanssittiin häät. Ei se ikä mikään este ole!

mä yritin kanssa saada sitä ultraa aijemmin mutta se ei femedassa suostunut vaikka laitteet on huiput :) sano että se 7+0 pitäis olla täynnä jos ei oo ihan satavarma tarkasta päivästä ettei vaan säikähdetä jos sykettä ei löydykkään ja hedelmöittyminen ollu pari pv myöhemmin kun oletettu :) onneks se 18pv tulee kuitenkin nopeesti

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app

LauraElina vau!
Mahtavalta vaikuttaa tuo kamera/itkuhälytin systeemi!
Täytyypä näyttää tuota miehelle, et tulisko meille kans tuollainen ;)
Olis kyllä tosi kätevä!

Eipä se ikä siinä paljon paina, jos jokin asia tuntuu oikealta ja ajankohtaiselta itselle :)
Me ollaan kanssa oltu aika nopeita liikkeissämme, kun alettiin seurustella, niin noin 3 kuukauden päästä muutettin yhteen ;)
Oltiin kyllä tunnettu jo muutama kuukausi enemmän.
Vauvan ja häiden ym. kanssa sitten mennytkin jo kauemmin.
Mutta tuosta muutosta vain tuli mieleen, että jos tosiaan oikealle tuntuu, niin mitäs sitä odottelemaan ;)

Mukava kuulla teidän mietteitä ja tottahan se on että ikä on vain numeroita. :) Jokainen itse tietää parhaiten milloin on oikea aika. :)

Uhkarohkea kun olen, niin liitynpä itsekin tähän keskusteluun. Eilen päätin tehdä huvikseni testin, kun oli normaalia kipeämmät rinnat ja haamuhan sieltä tuli. Tänään aamupissasta sitten ihan selkeä plussa :D Nyt siis raskaus viikolla 3+6, eli ihan alussa mennään. Laskurin mukaan laskettu aika olisi tuossa 15.4.2015. Kovasti jännittää, mahtaakohan tuo jaksaa mukana loppuun asti...

Avomiehen kanssa päätettiin pari vuotta sitten, että jätetään ehkäisyt pois ja antaa vauvan tulla jos tulee. Sen jälkeen ei asiaa olla sen suuremmin mietitty, vaan ollaan arkea kahden kisun kanssa ihan rauhassa elelty :) Tämä plussa on siis meille iloinen puolivahinko.

Sent from my iPad using Vau Foorumi

Takaisin