Odotusajan mieliteot

^ Oho, no toi menee jo randomin puolelle :grin Mulla ei oo mitään ns. kummallisia mielitekoja kyllä ollut, mutta olen kuullut että joillain on ollut.
 
Äitilläni oli odotusaikana himo seinäraplinkeihin... Itelläni en oo huomannu mitään erikoista.
Mättökausi on alkanut täälläkin, koko aika tars saada jotain. Ei hyödytä enää edes se että söis kunnon aterian. Silti täytyy napostella. Ja mä kun luulin että loppua kohti se tila mihin ruoka menee niin pienenee :oops: not.
 
Mua vetää puoleensa sellaset "pölyset" betonilattiat jostain syystä. Ei syödä niitä tekis mieli mut haistella ja ehkä jopa nuolasta :p En sit tiiä mistä johtuu. Sit autotallit ja kaikki öljyn hajut on kyl tosi puoleensa vetäviä. Aika outoo mun mielestä kun ei noi öljyt oo mitään terveellisimpiä haistelun kohteita kuitenkaan. o_O
 
Mul on siis noissa hajuissa edelleen se kauppojen pullonpalautuspiste!!! Se ihana väljähtäny oluen tuoksu!!!!! Huomasin sen sillon jo aika alussa ja se on pysyny edelleen, siit ei vaan pääse mihkään.. :p
 
^ Hyi kamala. Mun mielestä ne haisee ihan mädälle. :eek: Tästä huomaa miten erilailla ihmiset kokee eri hajut.
 
Mie en myöskään kestä pullonpalautuspisteen hajua, samoin kaikki vähänkin voimakkaammat tuoksut ällöttää edelleen, niin ja se paistetun lihan haju. Syömään kyllä pystyn sitä, mutta paiston aikaan ei millään haluaisi olla samassa huoneistossa.

Oon kyllä kuullut että toiset kokee raskaana ollessaan laastin ja sen kaltaiset himottavaksi, mutta pesusienihimosta en oo kyllä kuullut. Aika spesifi himonkohde :D Itsellä tän hetken kovimmat mieliteot on raejuusto ja paljon vettä sisältävät kasvikset ja hedelmät. Kurkkua, tomaattia ja vesimelonia menis kilokaupalla päivittäin.
 
Mulla on kyllä edelleen ennemmin niin, että joku haju tekee pahaa kuin tuoksuu hyvältä...
 
Hyttyskiekura, hyi yök! laitoin sellasen tänään terassille palamaan, ei kyl saanu kauaa palaa...
 
Noo se voi olla et meikäläinen on niin sen huurteisen puutteessa et jopa viikkoja pussissa muhinu olut liru tuoksuu taivaalliselle!! :grin
Ykskin vknloppu kun pari tuttavaa kävi tossa ja niitten jäljiltä sit keräsin muutaman "tyhjän" tölkin, niin jumankekka ku rupes kiehuun kun joka tölkissä oli ainakin puolet juomatta!!! Siis mitä hyvän tavaran tuhlaamista!!! Siinä sitten sydän syrjällään ja kuola valuen tyhjentelin niitä maahan.. :grin

Täällä on muuten ny menny sekä mun että ukon hajuvedet,dödöt ja pesuaineet vaihtoon! Jos on ollu samaa tuoksuu melki koko raskauden ajan niin ei käy enää, tökkii ja pahasti! Kerran ostin itelleni yhen suihkusaippuan ja samantien pestessäni tuli sellanen kuvotus deja vu, että tää muistuttaa jostain.. No sit tajusin heti et no mullahan oli samaa suihkusaippuaa edellisessä raskaudessa, joten käyttämättä jäi seki.. yök.. :confused:
 
Mullakin tullu nyt ensimmäinen kunnon "hajurakkaus!" Se on toi "erittäin hieno suomalainen" shampoo. Ihan älytöntä miten tekis mieli kaataa sitä vaan suuhun ja nuolla sitä käsistä :D hieroskelin sitä naamaan ja haistelin niin syvään henkeen kun mahdollista putkeen x100 :D plus että nyt tulee joka päivä pestyä tukka, yleensä oon pessyt vaan jokatoinen pv. Ja se pitää nimenomaan olla veden kanssa sekoitettu ja vaahdotettu ei auta vaan korkilta nuuhkia :P

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
heikkka, oi toveri! Mulla aivan sama juttu :D ja nimenomaan pitänyt nyt käyttää mustikkashampoota ja hoitoainetta koska mukamas tuoksuu nii puhtaalle. Normaalisti ei ole mun lempituoksuja :D

Sent from my ZTE BLADE III using Vau Foorumi mobile app
 
Mä voisin muuttaa johonkin perunakellariin tai autotalliin vaan niiden hajun takia. Harmi ettei meidän omassa tallissa oo tarpeeksi voimakasta tuoksua.. tai ehkä hyvä vaan tai mä olisin siellä kaiken aikaa :)
 
Se on kans hyvä se koivushampoo, mie voisin sitä nuuskutella vaan ( mie kyllä tykkään siitä muutenkin, en vain raskaana ollessa)
 
Kaikki tulinen ja suolainen oli pitkään himon kohteena, ja hedelmät.. tulinen chilikastike nam.. appelsiinia, omenaa ja suolakurkkua meni melkoiset määrät. Kummallisin herkku oli ehkä tuliset pepperonit dipattuna persikkajukurttiin.. :rolleyes:
 
Jos joku haluaa kokeilla (en ole vielä itse ehtinyt), niin kaveri vinkkasi banaani"jogurtin" valmistuksesta.

Viipaloi banaani ja laita viipaleet pakkaseen. Kun viipaleet pakastuneet, niin heitä ne tehosekoittimeen ja tadaa, banaani"jäätelö" on valmis. Sekaan voi heittää halutessa muutakin marjaa esim. mansikoita. Mutta ideana on, että muuta ei tule kuin banaania ja mahd. jotain muuta hedelmää/marjaa. Hänen lataamassa kuvassaan näytti ihan hyvältä ja jäätelömaiselta, vaikkei tietysti voi olla ihan kuin jäätelöä. Mutta jos jotain ns. kevyempää haluaa helteillä, niin voisi olla aika hyvä...
 
Viime päivinä on himottanut laku ja salmiakki! Oli pakko ostaa muutama metrilaku kun en pystynyt muuta ajatella. Verenpainetta en oo mittaillu mässäilyn jälkeen, mut mites kauan se voi näkyä tuloksissa? Esikoisen aikaan sain neuvolasta noottia kun verenpaineet oli koholla seuraavana päivänä. Ja siis lakuja vedin silloinkin.. Jospa sitten synnytyksen jälkeen seuraavat lakut :)
 
Takaisin
Top