Odotusajan mieliteot

mulla on kans tullut se ampparimehujää aika tutuksi tossa helteiden ollessa päällä.. :rolleyes::)
 
Mehujäät ylipäänsä toimii mulla.paras tähän mennessä ampparit ja twister.
Ruoka ei maistu ollenkaan,et makeilla mennään.kuhan nyt jotain saa syötyä...palataan hämärästi sinne alkuraskauden tuntemuksiin näköjään näin viimeisillä viikoilla,outoa!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mun alkoi eilen tekemään ihan sikana mieli kermakakkua, ja sama mieliteko jatkuu tänään! En jaksaisi kuitenkaan leipoa, joten mietin jo josko hakisi kaupasta valmiin torttupohjan, kostuttaisi sitä hiukan, ja päälle lappaisi kermavaahtoa ja mansikoita... :p Jos vaikka juhlisi sitä, että tuota, ööhh... huomenna on rv 36+0? :grin
 
Mulle oli ylitsepääsemätön se ingmariinin uusi makuvoi mainos.. Nyt sitä on jääkaapissa ja pasta kiehumassa. En ole syönyt pastaa koko raskausaikana mut nyt on pakko saada!! :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Tää on kyllä hauskaa, kun yhtäkkiä tulee ihan pakonomainen tarve saada jotain tiettyä. Viikonloppuna piti saada ihan törkeesti Salmiakkia - ja tiettyä salmiakkia, muut ei kelvannu. Ja croissantteja :grin Eikä mulla muuten oikestaan ole ollut mitään mielitekoja raskauden aikana, paitsi alussa oli ihan pakko saada syödä hedelmiä. Ja paljon!
 
Mulla ei oo muuten ollu juuri mielitekoja paitsi yhdessä vaiheessa oli pasta ja ketsuppi (siis pelkiltään, ei muita lisukkeita :p) ja mäkkiruoka oli sillon samoihin aikoihin, nyt loppuajasta on tullut kaikki makea ja etenkin suklaa kuvioihin (alussa ei voinut ajatellakaan mitään makeeta, eikä paljon suolastakaan). Nykyään leivon aika paljon....:p Ennen raskautta söin aina todella paljon suolakurkkuja ihan pelkiltään, ja kaikenlaisia salaatteja meni paljon, raskausaikana taas ei oo juuri tehnyt mieli o_O Että melko terveelliset mieliteot täällä....:grin
 
Mulla tekis mieli vaikka mitä, mut eipä paljoo uskalla taas syödä mitään, kun tänäänkin oli aamupalan jälkeen sokerit koholla, vaikka söin ihan samaa kuin muulloinkin! :smiley-angry016

Hirvee himo ollu noin viikon ajan kirpeisiin karkkeihin, joten varmaan niitä pitää pakata sairaalakassiin sit mukaan, Vaikka siis edellisten synnytysten jälkeen en ees oo osannu syödä mitään makeeta sairaalassa ollessa:sad001
 
Mä oon syönyt viime päivinä tomaatteja kilokaupalla.. Ja sit suolaista tekee mieli, äsken söin pelkkää metvurstia monta viipaletta mitä en oo koskaan aiemmin tainnut tehdä..

Sent from my GT-S7560 using Vau Foorumi mobile app
 
No tomaatteja miekin oon mättäny, viime viikolla kävin ostaa melkeen 5 kiloa ja ei taida olla kun 10kpl jälellä noista :grin
(No osansa on kyllä pikkuneiditki syöny) etten mää ihan yksin kuitenkaan kaikkea oo mättäny :)
 
Jäätelö, edelleen..! Ja siis kaikki epäterveellinen muutenki. Normaalisti rakastan salaattia enkä ees kaipaa lautaselle pottua tai pastaa, mutt nyt on ihan toisin. Salaatti on jotenkin tosi pakonomasta ja hiilaria pitäs saada lautanen puolilleen. Eilen teinki sit valmiiksi pariksi päiväksi salaatin, että sitä tulis kans syötyä. Yritän kyllä vastustaa kiusauksia, mut nää mieliteot on välillä sitä luokkaa, että mun on PAKKO saada! Ja siis laihduttaneena ja herkkuperseenä tiedän, että tää ei oo mitään normaalia makeannälkää. Oon todellaki sitä mieltä, että raskauden varjolla ei saa ylensyödä, mutta jostain syystä mun keho haluaa kerätä ylimäärästä imetystä varten. Sisko sano, että häneltä oli poikien odotukselta sama, tytön odotusaikana hän sitte päinvastasesti laihtu. Mulla ei edelliseltä ollu tämmöstä, ennemminki sillo teki mieli terveellistä ruokaa.

Sent from my GT-P5100 using Vau Foorumi mobile app
 
Vanilijajäätelöä ja mansikkahilloa! Tai edes jotain jäätelöä!
Ja meijän pakkanen kauppaa eioota jäätelön suhteen, ku jaksaiskin lähtee ostaan...
 
Mä voisin syödä kokoaika ja käytännössä ihan mitä vaa.ruokaa tosin vaan pieniä määriä,mutta kaikki makea ja naposteltava suolainen uppoaa kyllä!
Jäätelöä menis useampi päivässä ja kokoaika olisin leipomassa jotain,jos vaan antaisi kroppa myöten.
Ärsyttää oikein kun kokoaika tekee mieli jotain syytä.eikä auta muuten vanhat keinot eli juoda puoli litraa vettä ja katsoa sitten uudestaan..ei toimi niin ei..edelleen tekee samalla lailla mieli jotain..toivottavasti tää moodi ei jäälle sitte ötökän syntymän jälkeen,kun ois tavoite kuitenkin päästä takas ruotuun kropan ja liikunnan suhtee..


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Muokattu viimeksi:
Täällä kans toinen joka vois syödä 24/7. Isoja määriä ei kyllä pysty syömään, iskee tolkuton närästys ja ahdistus jos sen erehtyy tekemään. :D Välillä tosin sellaistakin että närästää pelkän ruuan ajattelukin.

Jäätelö, oi ihana jäätelö. Mikä siinä niin viehättää? Mitä kermaisempi niin sitä parempi :D Tällä mättämistahdilla saa miettiä mikä ihme on tapahtunut kun paino pysynyt kuitenkin kurissa.
Kylmät hedelmät on toinen asia mitä vois mussuttaa kokoajan. Nam.

Sent from my ZTE BLADE III using Vau Foorumi mobile app
 
^Mäkin olen ihmetellyt kun paino noussut koko raskausaikana vaan yhteensä 6kg ja nyt rv 36 menossa,tällä mättämisellä suorastaan ihme on tapahtunut!!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mulla kans herkut mielessä koko ajan. Jätskiä oon syönyt jo enemmän kuin parina viime kesänä yhteensä. Oon nyt päättänyt rajoittaa syömistä ja varsinkin herkkujen ja makean syömistä viimeiset viikot ja pitää pari kohtuullista herkuttelupäivää viikossa. Lauantaina olis siis seuraava jätskipäivä mutta jostain syystä heti kun tein tälläisen rajoituksen itselleni niin tekis koko ajan mieli jotain makeaa..
 
Mulla kans tuntuu et olisin vaan koko ajan syömässä jotakin. Varsinkin iltaa kohden alkaa tekeen mieli vaan napostella kaikkee. Banaanista ja vihreistä omenoista on tullu sellasia herkkuja että syön niitä jopa monta päivässä. Ja muutenkin sitä ravaa koko ajan jääkaapilla vaikka sieltä ei mitään otakkaan läheskään joka kerralla :p
 
Hyvä tietää ettei ole ainoa suursyömäri! Mieskin on alkanut kommentoimaan että syön viis kertaa enempi kun se. :D
Tähän väliin on kyllä pakko myöntää yks vähän omituisempi himo - pesusienet. Tää on jotain aivan sairasta mutta tekis aina mieli syödä pesusieni kun siinä on jotain pesuainetta :eek: En sitä ole tehnyt mut läheltä on liipannut!

Sent from my ZTE BLADE III using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top