Odotusajan mieliteot

Voi kun tekis taas mieli kaikkea hyvää ja ei niin terveellistä!!!! No ei kai tässä enää montaa kuukautta tartte skipata noita herkkuja, synnytyksen jälkeen oon antanu ittelleni luvan herkutella, mut sitten kyllä pitää rueta kattoo taas jossain vaiheessa mitä sitä pistää suuhusa, että sais tota painookin oikeeesti pois!
 
Nyt himottais niin paljon pizza, kebab, mäkkäri tai hese :D Aijai tätä kuolan valumista. Jälkkäriks vois ottaa jäätelöö ja sitten seuraavalla neuvolakerralla huomataanki painon nousseen 10 kiloo tästä mässäilystä :D

Sent from my ZTE BLADE III using Vau Foorumi mobile app
 
Mun vesimelonin syönti on jo aika naurettavaa.. Se on meloni per päivä tai mulle iskee vieroitusoireet... :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Annastiina, täällä menee melkein yhtä paljon vesimelonia :wink
 
Voi kyllä mää odotan et tää muksu syntys nii sais vähän vapaammin syödä!
Tekee mieli vaikka mitä, pizzaa, kebabia, sipsejä, JÄÄTELÖÖ; suklaatakin voisin palan tai kaks napata, vaikka en nyt suurkuluttaja muuten olekkaan, tuore oman paikkakunnan ruisleipä päälle savulohta ja graavilohta, tuoreita karjalanpiirakoita ja munavoita, voi helvetti taidan kuolata kieleni pihalle tässä haaveillessani, mansikoita saakelin paljon, mitähän muuta vielä tulis mieleen näin äkkiseltään... Mää taidan vetää ruokakännit kun pääsen laitokselta kotiin vauvan kanssa.
 
Kirsikkatomaatit maistuu aivan älyttömän hyviltä! Niitä voisi syödä rasiakaupalla, ellei kieleen tulisi liiasta syömisestä sellaisa kipeitä näppyjä (niillä on varmaan ihan oikea nimikin :D ). Tosin jäätelö on vieläkin suurempaa herkkua, sitä menisi helposti litrakin kerralla, mutta ei nyt ihan niin suuria määriä voi syödä :D
 
Ruokakänni kuulostaa hyvältä... Ittee himottaa ny lähinnä sipsit (+dippi) ja kebab. Mut rajotan sen verran et kebabia max kerran kuus eikä sipsiikää mielellää joka viikko.
 
Mulla taas tulee banaanista kauhea närästys ja ummetus :eek: Toisaalta, tällä hetkellä lähes kaikki aiheuttaa närästystä... :rolleyes:

Mä juon makuvissyjä ihan hulluna, pullollinen (1,5l) menee päivässä...
Ja Eskimo-puikkoja voisin syödä vaikka kuinka paljon!
 
Ja mie en taas oo oikeen koskaan tykänny banaanista, harmi kun olis kuitenkin kätevä välipala. Ja raskausaikana banaania en voi syödä kun heittää sokerit taivaisiin:confused:
 
Makuvissyä, tuoreananasta, mansikoita ja luonnonjogurttia menee täälläkin! Eilen söin kebabin ja se maistui lähinnä p****lta :O Uudet perunat ja uuni/savustettulohi maistuisi juuri nyt!
 
^ Joo siis jääpalat on kyl herkkuja. Jäävettä jossa paaaaljon jäitä ja sit vaan rouskutteleen niit jäitä.. namskis :p

Pesin tänään verhoja ja silitin niin ai että ne tuoksuu hyvälle. Siis se kun ne oli kuivausrummussa niin se kuivausrummutettujen pyykkien tuoksu on ihana. Varsinkin kun silittää niitä niin se tuoksuu koko ajan. Kyllä ihan pelkästään sillonkin kun kuivausrumpu on päällä niin nuuhkuttelen sitä aina kun ohi meen :)
 
Takaisin
Top