Heipskukkuu. Parin päivän pimento taustalla, mutta täällä taas!
Tiistaina oli diabeteshoitajalle aika ja käytii siellä. Ihan perus ok, tiesin kaikki mistä se läpätti, en oo tyhmä. Sovittiin et asennetaan toi mittari pilvipalveluun niin ei tartte jatkuvasti ajella turkuun, sinne on kuitenki se tunnin matka. Arvot on ok, ja päädyttiin et koitetaan ruokavaliolla pitää aisoissa. Läpätti mulle joulusta ja mä masentelin et syön oulun pelkkää salaattia ja kalaa.
Eilen kävästiin myöskin turussa, miehellä oli sinne asiaa ja mä pääsin sopivasti koulusta ajoissa pois ni käytiin siellä. Kävin shoppaamassa henkkamaukalta itseleni kahdet leggarit. Toiset ihan perustrikoiset ja toiset farkkuleggarit. Olin aika muikeena kun tää perä mahtui siihen 46 kun normaalisti olis 48-50 (tosin mul on paino tippunu raskauden aikana jonkun 3,5kg). Mut oli niin kivaa!!! OOn niin iloinen.
Tänään oli neuvolalääkäri. Se oli kyl kaikenkaikkiaan aika turha reissu. Paineet oli just mitattu diabeteshoitajan toimesta samoin paino otettu, joten me vaan juteltiin ja sit se kuunteli vauvan sykkeet eikä tehnyt ees sisätutkimusta kun ei kerran ollut ollut mitään vaivoja alakerrassa :D
Mä täällä oon miettinyt et koska on liian aikaista alkaa hamstraamaan vaippoja ja imuja sekä muita vauvan tykötarpeita. Meillä ratkes kaukalo-"ongelma" eilen, kun saadaan esikoisen serkun viime vuonna ostettu kaukalo, joka on ollut siis käytössä vain tämän vuoden ja äärimmäisen vähän. Meidän ei tarvitse ostaa siihen kuin telakka. Oltais hoitopöytäkin saatu, mutta niiden hoitopöytä on mulle 5cm liian korkea. Miehen veljen vaimo on mua just sen 5cm pitempi niin se on hänelle sopiva, mut mulle liian korkee. Tosin, sit voisi aina nakittaa miehen vaipanvaihtoon