Mulla alkoi eilen aivan hirvittävät vatsakivut ja tajukin meinasi mennä jo. Oksensinkin kerran, ku niin sattui. Hälytin mun siskon meille että vois olla esikoisen kaa kun lähen lääkäriin. No enhän mä itse pystynyt ees ajamaan ja mun sisko joutu lähtee mukaan. Olin varannu ajan gynelle koska pelkäsin tietysti keskenmenoa/kohdunulkoista vaik äitipolilta sanottiinkin että kipu olis eri kohdassa jos tästä olis kyse.. Se lääkäri sitten kauheen kauan tiedusteli kaikkea ennen kun ultrasi, ja vauvalla kaikki hyvin <3 vastasi päivälleen menkoista laskettua ja siellä vilkutteli.
Ihan hirveen kauaa ei vauvaa ehditty tutkailla kun lääkäri epäili et mulla olisi vuotanut toisesta munatorvesta verta vatsaonteloon, kun sinne oli jäänyt keltarauhasta. Mä olin niin kipeä siinä, etten pystynyt kyselemään oikeen mitään (kuumetta oli 38,7) ja siis aivan pihalla. Sen vaan muistan että istukka on edessä, joten ei pidä huolestua jos liikkeet ei oikeen tunnu. (Eli tais ne muljahdukset ollaki jotain ihan muuta) olin vaan niin helpottunut että toisella sydän jumputti <3 ens perjantaina olis ollut eka ultra, mut enhän mä vaan voinut siihen asti oottaa.
Lääkärissä ei oikeen selvinnyt syytä noille kivuille ja se kirjotti lähetteen jorviin jos kivut pahentuu ja kotiin tultua selvis: norovirus. Oksensin 17 tuntia 10 minuutin välein ja kyl on veto veks nyt.. Tyttö on ollut 3 päivää kovassa kuumeessa ja eilen sit hänkin ripuloi. Nyt onneks alkaa elämä voittaa. Oli ihan kamalaa kun en pystynyt tyttöö hoitamaan ite ollenkaan, mies on täällä hoitanut mut ja tytön kummatkin <3
Meillä on siis sellainen tilanne että ollaan molemmat mun perheen yrityksessä töissä, joten esimiehenä mun isä ja äiti.
Äiti oliki laittanut miehelle jo illalla viestin, et tänään vapaapäivä et saa hoitaa meitä eikä tartuta muita työntekijöitä. Pikkusen sekava teksti, mut niin on mielentilakin :D mutta tärkeintä et kaikki hyvin meillä!