Moikka kaikille!
Luen teidän tekstejä säännöllisesti, mutta enpä oo kuitenkaan tullut kirjoitelleeksi omia kuulumisia sitten ryhmään ilmoittautumisen jälkeen.
Meillä oli tänään eka ultra, ja kyllähän siellä kohdussa elämää oli. Huoh! Laskettu aika aikaistui jopa viikolla (oonkin vähän arvellut sellaista, kun oon jo niin paisunut), eli mun lista onkin 20.5./Pikkiriikkinen/2./K-SKS.
Mulla on tällä hetkellä karmean pahoinvoinnin lisäksi sellainen käytännön huoli, että oon lähdössä ensi viikolla reiluksi viikoksi työmatkalle Jenkkeihin. Matkustan työkavereiden kanssa, jotka eivät vielä tiedä raskaudesta. Miten ihmeessä saan salattua raskauden heiltä?! Mahaa saan ehkä vielä piiloteltua, oksentelu on onneksi jo vähän vähentynyt, joten hyvässä tuurissa sekään ei paljasta, mutta mites nuo kaikki syömisjutut? Ääh, mun pitää syödä usein jotain, että paha olo pysyy aisoissa. Sitten oon aika hysteerinen noita kypsentämättömiä ja pastöroimattomia ruokia kohtaan - etenkin vieraassa maassa. Kääks. Onko kellään käytännön vinkkejä?
Varmaan muuten jo kertoisinkin raskaudesta, kun ollaan jo aika hyvillä viikoilla (tänään siis ultran mukaan 12+5, reissun aikaan 13+6 -->). Tässä on vaan sellainen kuvio, että meille tehdään heti reissun jälkeen lapsivesipunktio (esikoisella on harvinainen geenivirhe, tämän takia), jossa on kuitenkin omat riskinsä ja kuvionsa. En haluaisi siis ensin kertoa ja sitten pian joutua selittelemään, jos jotain käviskin.
Phuuh, meillä tama odotettu toinen raskaus ei siis ihan vielä ole vain nautiskelua, kun vielä pitää vähän huolehtiakin...
Tsempit kaikille pimeää marraskuuhun!