Joko teillä näkyy vatsa? Itsellä alkaa tulla sellaista raskausmahan mallia, ja se näkyy lähinnä alastomana. Vaatteiden läpi kohdun kasvun voi huomata just ja just sellainen, joka tietää raskaudesta. Mutta jos joku ei tiedä, niin enpä usko, että vielä näkyy niin paljon, että kehtaisi kysyä, olenko raskaana. Mulla kun on vähän sellainen pyöreä vatsa muulloinkin. Ja kätilö sanoi, että mun kohtu kallistuu taaksepäin, joten se ei heti pompsahda näkyviin. Vaatteilla olisi vielä helppo peittää hetken aikaa. Vielä menevät periaatteessa tavalliset vaatteet päällekin. Joskin kaverin antamat mammahousut tuntuivat eilen jalassa mukavalta, kun ne eivät purista mistään kohtaa. Mammahousuissa on vielä ihan reippaasti kasvun varaakin.
Sitä maltan tuskin odottaa, että vauvan potkut alkavat tuntua. Mutta ensisynnyttäjät eivät havaitse niitä niin nopeasti ja mulla on vieläpä etuseinämässä istukka, joka vaimentaa tuntemuksia. Nyt on menossa 15. viikko. Eilen oli toinen neuvolakäynti. Siellä sydänäänet kuuluivat taas hienosti.